ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 FIAT group...therapy (φήμες, σχέδια, αποκαλύψεις, πορεία κ.α.)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: FIAT group...therapy (φήμες, σχέδια, αποκαλύψεις, πορεία κ.α.)   Sat Sep 17, 2011 12:51 am

Η έκθεση της Φρανκφούρτης 2011 είχε πολύ...θέμα. Είχε θέμα για όλες σχεδόν της μάρκες του group FIAT στην Ευρώπη. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

FIAT

Το σημαντικότερο νέο για την FIAT ήταν η παρουσίαση του νέου Panda. 7 χρόνια μετά την παρουσίαση του Panda δεύτερης γενιάς το 2004, ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της εταιρίας στην ιστορία της, έρχεται η τρίτη γενιά να σηκώσει το βάρος των προγόνων της. Οι πρώτες εντυπώσεις θετικές. Επίσης είχαμε και facelift του Punto evo που έγινε...Punto. Η αποτυχημένη πορεία του evo οδήγησε σε μικρής έκτασης facelift (εξωτερικά) με την ελπίδα το μοντέλο να επιστρέψει στην αποδοχή που γνώρισε επι Grande Punto. Οι πωλήσεις τα λένε όλα. Σε μια χρονιά που συνολικά οι ευρωπαϊκές πωλήσεις όλων των αυτοκινήτων κινούνται στα ίδια επίπεδα με πέρσι, η FIAT παρουσιάζει μείωση πωλήσεων 13-14% μείωση που προέρχεται κυρίως λόγω των πωλήσεων που απέτυχε να κάνει το evo. Ο διάδοχος του Punto αναμένεται στα μέσα του 2013 και μέχρι τότε η FIAT ελπίζει το νέο φρεσκαρισμένο Punto να αρέσει.



ALFA ROMEO

Η Alfa παρουσίασε την 4C η οποία φαίνεται όλο και περισσότερο κοντά στην παραγωγή την οποία αναμένουμε το 2013. Ταυτόχρονα στόχος είναι να επιστρέψει η μάρκα στην αγορά των ΗΠΑ με αυτό το μοντέλο. Τα νέα όμως μόνο ευχάριστα δεν είναι από εκεί και πέρα. Σύμφωνα με τα όσα είπαν οι εκπρόσωποι της εταιρίας, η Giulia διάδοχος της 159 αναμένεται το λιγότερο το 2014! Που σημαίνει πρακτικά πως μένει μόνο η Giulietta να σηκώσει το βάρος των πωλήσεων (η οποία ήδη έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της εταιρίας στην σύγχρονη ιστορία της σε πωλήσεις)μαζί με τη Mi.To. που θα δεχτεί ένα facelift το 2013 και θα βγει και σε 5θυρη εκδοχή το 2014. Η 159 φυτοζωεί στις πωλήσεις της και η αλλαγή της έπρεπε να έχει επέλθει από..χθες! Σημαντική επίσης είδηση είναι πως αποφασίστηκε η Alfa Romeo να τοποθετηθεί λίγο πιο κάτω από τις BMW Audi Mercedes κτλ (premium) που αποτυχημένα προσπάθησε να τοποθετηθεί τα τελευταία χρόνια και να "μεταλλαχθεί" σε "near-premium" μάρκα. Το 2013 αναμένεται και SUV σε συνεργασία με την Jeep.


LANCIA

Με λίγα λόγια...μπαστάρδεμα! Είναι απορίας άξιο το πως σκέφτονται για το μέλλον της φίρμας στην FIAT. Από την μια είχαμε την παρουσίαση της Lancia Ypsilon ή οποία φαίνεται δυνατό χαρτί με τις ενστάσεις της, από την άλλη οι μάσκες σε όλα τα μοντέλα "Chryslerιζουν" (στην Delta είχαμε facelift με μοναδική αλλαγή την μάσκα), ενώ είχαμε την παρουσίαση της Lancia Flavia (Cabrio), Thema και Voyager, τα οποία είναι πιστή αντιγραφή των Chrysler 200, 300 και....voyager και με τα μηχανικά σύνολα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν (3.000cc και άνω) είναι προ δεδικασμένο και απολύτως σίγουρο ότι θα αποτύχουν παταγωδώς. είναι κανείς να απορεί με τους στόχους της εταιρίας... Επίσης είναι φανερό μετά την έκθεση αυτή ότι δε θα υπάρξει flavia sedan παρά μόνον cabrio κάτι που ούτως ή άλλως δεν αλλάζει κάτι. Στο roadmap φαίνεται πως θα υπάρξουν νέα μοντέλα που ίσως δώσουν το σπρώξιμο που χρειάζεται η μάρκα αλλά πάντα προερχόμενα από την Chrysler.

Σύνοψη.

Παρατηρούμε αρκετή διστακτικότητα από μεριά της FIAT η οποία μπορεί να προέρχεται είτε λόγω της οικονομικής κρίσης παγκοσμίως, είτε διότι έχει πέσει το βάρος στην Chrysler,Dodge, Jeep, είτε γιατί στοχεύει να αναπτυχθεί σε τρίτες αγορές (Ασία, Αμερική, Ρωσία) και το βάρος έχει πέσει εκεί. Το σίγουρο είναι πως εξαιρώντας την FIAT (με αδύναμο σημείο το Punto προς το παρόν), η Alfa Romeo και ιδιαίτερα η Lancia έχουν πολύ δύσκολο δρόμο μπροστά τους. Ο στόχος πωλήσεων 400.000 μονάδων το 2014 της Alfa Romeo ακούγεται σχεδόν αστείος (σε σχέση με τις 150.000 που αναμένονται μέχρι το τέλος του 2011) με 2 μοντέλα ουσιαστικά έως τότε. Η Lancia αν δε κρύβει μια αναγέννηση μέχρι το 2014 με μαζική παρουσίαση μοντέλων, το μέλλον της προβλέπεται πολύ αβέβαιο και δεν βλέπω τον λόγο της ύπαρξης της υπό αυτές τις συνθήκες.
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: FIAT group...therapy (φήμες, σχέδια, αποκαλύψεις, πορεία κ.α.)   Sat Oct 01, 2011 11:29 pm

dondemetrio wrote:
κανεις ΜΕΓΑΛΟ λαθος σε σημειο που παραπληροφορεις... ας βαλουμε λοιπον τα πραγματα σε σειρα...
τον αύγουστο οι ΗΠΑ ήταν η 1η αγορά του 500 στο κόσμο παρότι οι παραδόσεις αφορούσαν μόνο ένα αμάξωμα και έναν κινητήρα....και το δίκτυο ακόμα είναι στο 60% συνολο 3.106 ταξινομήσεις
η Mini με δύο μοντέλα και τέσσερα συνολικά αμαξώματα Mini,Mini Cabrio,Mini Clubman,Mini Countryman ταξινόμησε 3.109 αυτοκίνητα τον αύγουστο στις ΗΠΑ....
ο στόχος στις ΗΠΑ ήταν πάντοτε οι 50.000-60.000 ταξινομήσεις το χρόνο(για φέτος είναι 25.000-30.000)ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΣΗ ενω η εκτίμηση αφορά το μοντέλο όταν το δίκτυο θα είναι πλήρες αυτό αντιστοιχεί σε 4.000 και κάτι αυτοκίνητα με 5.000 αυτοκίνητα το μήνα. και θα γίνονται παραδόσεις και του 500C του οποίου οι παραδόσεις ξεκινάνε τον σεπτέμβριο ΕΝΩ το 500 Abarth το οποίο ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί στις ΗΠΑ και εκτιμάται ότι θα καλύπτει τουλάχιστον το 30% της ζήτησης........το 500 στον Καναδά σε αυτή τη μοναδική έκδοση που πωλείται πουλάει ήδη πολύ περισσότερο από ολόκληρη τη μάρκα Μini ΔΗΛΑΔΗ το 500 1.4 πούλησε περισσότερο από ότι ολόκληρη η Mini με τα δύο μοντέλα τα τέσσερα αμαξώματα και τις πολλαπλές εκδόσεις και όλο αυτό ενώ υπάρχει καθυστέρηση στο άνοιγμα των προβλεπόμενων σημείων πώλησης ενώ η Mini έχει ένα πλήρες και εδραιωμένο δίκτυο ΕΓΩ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ

μετα το punto ετσι οπως ειναι τωρα μ αρεσει γιατι δηλαδη τα golf 4-5-6 αλλαξαν τιποτα εκτος του εξωτερικου και μικροαλλαγων στο εσωτερικο?θα τρελαθουμε μωρε?την ιδια πλατφορμα 100.000 χρονια πουλανε (βλεπε audi a3..)ο αντικαταστατης του bravo θα βγει το 2013 και θα ειναι crossover οπως το qashqai οποτε το δεν υπαρχουν σχεδια λαθος το λες...ενω η Lancia εκει που πουλαγε 3 μοντελα τωρα εχει μια γκαμα απο 7 μοντελα μεσα σ ενα χρονο!μονο εξαφανιση δε λεγεται αυτο..το μονο που θα συμφωνησω ειναι η καθυστερηση του sedan της alfa αν και δε με χαλαει να μεινει στη γκαμα η 159(ερωτας ειναι αυτος...) γι ακομη ενα χρονο...
3.000 μοντέλα ταξινόμησε το λες και εσύ. Τι σημασία έχει τι κάνει η Mini;

Έθεσαν στόχο 50.000 μονάδες μέχρι τέλος του 2011; (όχι το χρόνο. Μίλησαν συγκεκριμένα για φέτος οπότε εσύ μάλλον "παραπληροφορείς"). Τον έριξαν ήδη στις 25.000;

Άρα πέσανε έξω από τον στόχο 50%!! Τα παραπάνω είναι και απόψεις του Italiaspeed.

Το τι θα γίνει στο μέλλον δε το ξέρω (και το 30% abarth;; όταν στην Ευρώπη δεν ξεπερνάει το 2%;; πάλι δύσκολο το βλέπω).

Επίσης το bravo γίνεται crossover (πείραμα η είσοδος σε τέτοια κατηγορία). άρα παύει να υπάρχει FIAT στην μικρομεσαία κατηγορία! Άρα πάλι έχω δίκιο ότι δεν υπάρχουν σχέδια για συνέχιση του μοντέλου στην υπάρχουσα μορφή του. Ξέρουμε ότι η FIAT σε μεγαλύτερες κατηγορίες ποτέ δε κατάφερε να κερδίσει τον ανταγωνισμό. Θα αλλάξει αυτό τώρα; Να το δω...

Πάμε στο Punto. Το Grande Punto πούλησε. και μάλιστα για πολλούς ήταν η αιτία του (οικονομικού και όχι μόνο) come back της FIAT μαζί με το Panda το 2004 Που την έφερε να παλεύει στην 4η θέση των πανευρωπαικών πωλήσεων ουσιαστικά με 2 μοντέλα. Ο λόγος απλός. Μπροστά από τον ανταγωνισμό του... Το προηγούμενο Polo, το προηγούμενο Fiesta, το προηγούμενο Ibiza, το προηγούμενο Yaris και ήταν σαν την μύγα μες το γάλα μαζί με το 207 (επίσης έκανε πάταγο στην Ευρώπη) και αργότερα το Clio. Τώρα είναι ένα μετριότατο αυτοκίνητο. Τα υλικά και η αισθητική του εσωτερικού είναι στο μέσο όρο, τους χώρους τους απέκτησαν και τα άλλα, τον εξοπλισμό του τον έχουν ξεπεράσει ήδη οι υπόλοιποι, εξωτερικά έχει γίνει αδιάφορο και νομίζω ο Giugiaro θα έκλαιγε όταν είδε το δημιούργημα του στην...EVO εκδοχή του.

Άρα στην ίσως πιο σημαντική κατηγορία της Ευρώπης εσύ απλά κάνεις ένα μπάλωμα του Evo και...ο θεός βοηθός!!


Lancia...

Ή μήπως chrysler; Τα σχέδια λένε πλήρη ενσωμάτωση με την Chrysler. Για ποιά γκάμα μου μιλάς; Για το Musa που κοντεύει να κλείσει 10ετία; Για το Delta που δεν είχε καμία επιτυχία; για τα εκτός λογικής και πραγματικότητας voyager, flavia cabrio και thema; Πιστεύεις ότι θα προτιμήσει στους 1.000ους ένα άτομο να πάρει τη flavia έναντι του VW EOS; και με τι κινητήρα 3.6L;; Ή μήπως θα πάρει thema αντί για BMW 6; Γιατί τιμολογιακά εκεί να τα περιμένεις.... Μόνο η νέα Ypsilon είναι που και σε αυτή το σχέσιο αμφιλεγόμενο είναι και με επιρροές από Chrysler PT Cruiser... Για ποια Lancia μου λες;


Τέλος η 159 είναι και δικός μου έρωτας αλλά εδώ και ένα χρόνο πωλούνται περισσότερα Cayenne παρά 159. Δεν υπάρχει Alfa ουσιαστικά μέχρι το 2014 στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία...

Γιαυτό λέω ας πάρουν κανα μάθημα από την VW στην διαχείριση. Να σου πω γκάμα η VW; UP, Polo, Golf, Passat, Eos, Scirocco, Tiguan και πάει λέγοντας. Και αντικειμενικά κανένα από αυτά δεν έιναι κάτω από τον μέσο όρο. Έτσι χτίζεις πωλήσεις όχι με πειράματα...

Κοροϊδεύεις και κοροϊδεύαμε την VW που όλα τα μοντέλα είναι κάτω από την "μάσκα" copy-paste και τι είδες από την FIAT 2 χρόνια τώρα; Ένα Dodge με σήματα FIAT και 3 Chrysler με σήματα Lancia. Ούτε τα προσχήματα....

Φέτος στην Ευρώπη το Groupo είναι -12.9% (αρνητική πρωτιά) και αυτό λόγω του Giulietta effect που τραβάει το groupo από τον πάτο. Η FIAT έχει 18% μείωση!!
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: FIAT group...therapy (φήμες, σχέδια, αποκαλύψεις, πορεία κ.α.)   Wed Oct 05, 2011 4:10 pm

September 2011 USA

FIAT 500 2.773

Total 13.861

Ούτε τις 20.000 δε βλέπω....

Ακόμη και σταθερά να μείνουν τα νούμερα (παρουσιάζεται πτώση τους τελευταίους μήνες) του χρόνου πάει για 35.000 πωλήσεις.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: FIAT group...therapy (φήμες, σχέδια, αποκαλύψεις, πορεία κ.α.)   Today at 10:17 pm

Back to top Go down
 
FIAT group...therapy (φήμες, σχέδια, αποκαλύψεις, πορεία κ.α.)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Γενική Συζήτηση-
Jump to: