ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Thu Aug 18, 2011 5:39 am

NAMCO PONY

Επιμέλεια επεξεργασίας φωτογραφικού υλικού: K. Παπαγιαννόπουλος







Δημιούργημα των αδελφών Κοντογούρη, η NAMCO (National Motor Company) συνέδεσε το όνομά της με τη παραγωγή στη Θεσσαλονίκη του εξαιρετικά δημοφιλούς Pony, ενός ελαφρού οχήματος με περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν και παρουσιάστηκε ως «εθνικό αυτοκίνητο», βασίζονταν σε μοντέλο της Citroen, το σήμα της οποίας, εξάλλού, έφερε…
Η τιμή του ανερχόταν σε περίπου 125.000 δρχ, αρκετά χαμηλώτερη από τις 170.000 που κόστιζε για παράδειγμα, το Fiat 128.
Το Pony κυκλοφόρησε σε διάφορες εκδόσεις, ανάμεσα τους και σε αυτές για τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις και τις ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ.).
Aκολούθησε το 1985 η παραγωγή του Pony Super, με κινητήρες Ford, το οποίο δεν έφερε φυσικά το σήμα της Citroen.
Το Pony Super, που προορίζονταν -μεταξύ των άλλων- και για την αγορά της Αμερικής, δεν γνώρισε ανάλογη εμπορική επιτυχία και η παραγωγή του σταμάτησε το 1992.




Η περιπέτεια της NAMCO στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι χαρακτηριστική για την σύγκρουση των μεγάλων συμφερόντων που «έπνιξαν» όλες τις προσπάθειες για την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας (και όχι μόνο!) στην Ελλάδα.
Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και με προστιθέμενη ελληνική αξία 67%, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ο Ελληνικός Στρατός, η αεροπορία και το Ναυτικό έδειχναν την προτίμησή τους στα άλογα των Pony, αφού το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πέντε εξ αυτών ήταν μικρότερο από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού.



Ξεκίνησαν πριν από τριάντα χρόνια την κατασκευή αυτοκινήτων σε μια ρομαντική εποχή, όπου οι πολυεθνικοί κολοσσοί δεν είχαν αλώσει τον
κλάδο και που η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία φαινόταν ικανή να διατηρήσει την αυτοχθονία της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην οικονομική ανάπτυξη. Μάλλον όμως, οι επικεφαλής της λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα πολιτικά προσκόμματα που έβαζαν κυβερνητικά στελέχη της εποχής κατόπιν πιεστικών αιτημάτων ανταγωνιστών εμπόρων και εισαγωγέων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία του θρυλικού Pony το οποίο είχε κατακλύσει τους ελληνικούς δρόμους και προμήθευε τα Σώματα Ασφαλείας.
Οι πιέσεις ακόμη και υπουργών έγιναν αφόρητες, οι απεργίες στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όλο και συχνότερες, οι μηχανές έμειναν σβησμένες για πάνω από 120 ημέρες και το αποτέλεσμα ήταν μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η μονάδα ελληνικής παραγωγής να μην είναι βιώσιμη και να κλείσει, βάζοντας μια ακόμη «ταφόπλακα» στο ελληνικό επενδυτικό όνειρο για τη δημιουργία μιας κραταιής εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ίσως ούτε και οι ίδιοι οι πολιτικοί να μην πίστευαν πως η «εθνικά υπερήφανη» κατά τ' άλλα Ελλάδα θα μπορούσε να φτιάξει τα δικά της αυτοκίνητα. Διαφορετικά δεν εξηγείται, όταν κατασκευάστηκε στην τελική του μορφή το πρώτο Pony και η οικογένεια Κοντογούρη κάλεσε τον τότε υπουργό Βιομηχανίας Κωνοφάγο για να το δει, εκείνος δεν μπήκε καν στον κόπο, διαμηνύοντας πως η Ελλάδα δε θα φτιάξει ποτέ δικό της αυτοκίνητο. Στη συνέχεια όμως, αφού ο ίδιος είχε εμπλακεί στο εργοστάσιο μπαταριών ΠΑΚ, πούλαγε στην μονάδα τα προϊόντα του.

Οι συνδικαλιστές

Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός. Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία- κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%. Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας δεν την αρνήθηκαν, αλλά τους πρότειναν να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος του μετάλλου. Όμως, εκείνοι επέμεναν να ικανοποιηθεί το αίτημά τους «εδώ και τώρα», υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, του οποίου ο ρόλος στην περίπτωση αυτή μάλλον ήταν «σκοτεινός», κάνοντας πολλούς να μιλήσουν για «το ότι παρακινείτο από ανταγωνιστικά της οικογένειας Κοντογούρη συμφέροντα».
Η κυβέρνηση της "επαράτου δεξιάς" χρηματοδότησε το εργοστάσιο, αλλά βρήκε δυναμική αντίσταση της "προοδευτικής αριστεράς" που κατήγγειλε τις ΕΟΚικές χρηματοδοτήσεις, ως "δωρεές σε μονοπώλια".



Έτσι το "μονοπώλιο" έκλεισε.....λίγο αργότερα, το 1983. Δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση γιατί οι υπάλληλοι δεν άφηναν να μπει κανείς στο εργοστάσιο, ακόμη και στους ιδιοκτήτες απαγόρευαν την είσοδο. Δεν επέτρεπαν ούτε καν να σταλούν τα ετοιμοπαράδοτα οχήματα στους πελάτες της εταιρείας και άλλα 600 στον ελληνικό Δημόσιο τομέα. Έδειραν μάλιστα, πολύ άσχημα τον διευθυντή πωλήσεων Γιώργο Ζωγράφο. Τότε ανέλαβε δράση ο Πέτρος Κοντογούρης, ερχόμενος από τη Γερμανία, ο οποίος διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η εταιρεία θα τους αποζημίωνε από πάνω, αρκεί να επιστρέψουν στις δουλειές τους. Πράγμα που έγινε, αλλά μόνο για πέντε μέρες, καθώς μετά ζήτησαν να... πάνε διακοπές. Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Πράγματι πήγαν τις διακοπές τους και μετά πέρασαν από την οδό Αγίας Σοφίας 26 για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Το εργοστάσιο είχε κλείσει.
Ήταν καλοκαίρι του 1983 και η Ελλάδα ζούσε στιγμές σοσιαλιστικού παροξυσμικού συνδικαλισμού, τις συνέπειες του οποίου πληρώνουμε σήμερα και θα πληρώνουμε για 50 τουλάχιστον χρόνια ακόμη...Τους δυναμικούς "μουσάτους" συνδικαλιστές της δεκαετίας του ΄80, που κατήγγειλαν την "ΕΟΚ των μονοπωλίων" και ζητούσαν να αποδοθεί στην κοινωνικοποίηση, ο παράνομος πλούτος που συσωρεύει το ληστρικό μεγάλο κεφάλαιο ....Έτσι, οι "καπιταλιστές" έκλεισαν τα εργοστάσιά τους, αλλά όλως περιέργως ο "συσωρευμένος πλούτος" άλλαξε χέρια. Πέρασε σε αυτά των "μαχητικών συνδικαλιστών"...

Πηγή: taxalia.blogspot.com

... Και η είδηση




_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com


Last edited by elaborus on Thu Aug 18, 2011 2:20 pm; edited 16 times in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Thu Aug 18, 2011 6:48 am

Να και μια καλή είδηση ! Το PONY ξανάρχεται !!!!

PONY - Το "Απόλυτο Εργαλείο"
Το θρυλικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ PONY 4ης γενιάς
Για ιδιωτική και/ή επαγγελματική χρήση
Ξανά στη παραγωγή;
H εταιρεία NAMCO το βγάζει πάλι στην παραγωγή, με εκπληκτική μάλιστα τιμή! 6.910 ευρώ!




Η ιστορία της εταιρίας σε...εικόνες














Το νέο Pony...













Ο Ηλίας Σελέκος θα είναι υπεύθυνος του σχεδιασμού του νέου Pony









Το εργοστάσιο στο παρελθόν και στο μέλλον







Το νέο Pony είναι εδώ !!!














Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του



Για περισσότερες πληροφορίες...

EUROCAR AG
Skyroy 19 & Seferi str., Ag. Paraskevi, 153 42, Athens, GREECE.
Tel.: +30 210 6000216, 6000716
Fax: +30 210 6006841
E-mail: euronanc@otenet.gr
Distribution Network Headquarters & Logistics

Contact:

HQ NAMCO International AG
16th km Thessaloniki - Polygyros Rd.
PO.BOX 60482, Thermi 57001
Thessaloniki - GREECE

Tel.: +30 2310 461513
Fax: +30 2310 461140

namcoint@otenet.gr
namco2@otenet.gr

NAMCO International AG Group

NAMCO International AG
16th km Thessaloniki – Polygyros Rd., Nea Redestos,
PO. BOX: 60482, 57001 Thermi, Thessaloniki, GREECE.
Tel: +30 2310 461513, 461535, 462040, 461557
Fax: +30 2310 461140
E-mail: info@namco-euro.com
Production Plant of PONY®, AGRICAR®, MILICAR® and PYRCAR® and other automotive assembly operations


Πηγές:

http://www.namco.gr

http://www.namco-euro.com





_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com


Last edited by elaborus on Thu Aug 18, 2011 3:09 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Thu Aug 18, 2011 1:41 pm

Από το forum των 4Τ τον Οκτώβριο του 2007

"Η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία ΝΑΜCO, βρίσκεται στο στάδιο υλοποίησης των σχεδίων της για την συμπαραγωγή πολυχρηστικών αυτοκινήτων τύπου “PONY” στην Αίγυπτο. Η εταιρεία θα συμμετάσχει στο επενδυτικό σχέδιο με την προσφορά τεχνογνωσίας και θα συνεισφέρει 8 εκατ. Ευρώ. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με δύο Αιγυπτίους επενδυτές που θα προσφέρουν το υπόλοιπο απαιτούμενο ποσό, ύψους 12 εκατ. Ευρώ. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων στην οποία έχουμε γνωστοποιήσει σχετικό αίτημα, βρίσκεται ήδη σε επαφή με την εταιρεία NAΜCO."

Πηγή: arabgreekchamper.gr ( έτος 2006)

Εν συνεχεία, μέλος του forum έψαξε λίγο περισσότερο το θέμα και έγραψε τα παρακάτω...

"...Αναρωτιόμουν τι παραγωγή να έχει η ΝΑΜCO και έψαξα λίγο. Στο site δίνει στοιχεία επικοινωνίας μιάς NAMCO International AG στη Νέα Ραιδεστό. Στο ίδιο τηλέφωνο και διεύθυνση βρίσκει κανείς την ΝΑΜΚΟ ΕΛΛΑΣ ΑΕ και την βιομηχανία Αυτοκινήτων ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ.
Βρήκα ισολογισμό του 2006 της ΝΑΜΚΟ ΕΛΛΑΣ ΑΕ με τζίρο 12 χιλιάδες ευρώ!!! αλλά και αστεία κόστη που δεν δικαιολογούν ούτε το μισθό ενός φύλακα. Η εταιρία έχει συσσωρευμένες ζημίες 1,9 εκ. και από τις σημειώσεις προκύπτει ότι μάλλον δεν έχει δραστηριότητα. Περιγράφονται δε μία σειρά από προβλήματα και καταστάσεις (διακοπή χρηματοδότησης, απεργίες κλπ) που την οδήγησαν σε αναστολή των εργασιών μετά το 1983 ενώ βρισκόταν σε "αναπτυξιακή πορεία" καθώς είχε συνεργασία με την Ford.
Για την εταιρία ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ δεν βρήκα τίποτε ούτε για την ΝΑΜCO International AG, που άλλωστε δεν θα πρέπει να δημοσιεύει ισολογισμό στην Ελλάδα.
Βρήκα όμως την εταιρία EUROCAR της οποίας ο πρόεδρος λέγεται Κοντογούρης, η οποία αντιπροσωπεύει τα Ινδικά ΤΑΤΑ. Η εταιρία αυτή είχε τζίρο το 2006 127 χιλ. ευρώ.
Άρα τείνω να καταλήξω ότι τουλάχιστον στην Ελλάδα η ΝΑΜCO δεν έχει δραστηριότητα. Σε κάποιες άλλες χώρες ίσως;"


Το θέμα είχε αποκτήσει ενδιαφέρον και αλλό μέλος του Forum έγραψε τα παρακάτω ύστερα απο προσωπική έρευνα...

"ΝΑΜΚΟ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ - Έτος Ίδρ.:1984 - Aρ.Υπαλ.: 15
ΝΑΜΚΟ ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ ΑΒΕΕ - Έτος Ίδρ.:1983 - Αρ.Υπαλ.: 25
Με βάση τα παραπάνω τα ερωτηματικά συνεχίζονται...
Ωστόσο για την Αίγυπτο (και τις ξένες χώρες γενικότερα) προφανώς δραστηριοποιείται η ΝΑΜΚΟ ΙΝΤΕΡΝΑΤΙΟΝΑΛ και όχι η ΝΑΜΚΟ ΕΛΛΑΣ."


...συμπληρώνοντας ο πρώτος

"ΝΑΜΚΟ ΙΝΤΕΡΝΑΤΙΟΝΑΛ ΑΒΕΕ: Τζίρος 2006 4,3 χιλ ευρώ, άλλα έσοδα εκμετάλλευσης 204 χιλ.
Έξοδα ερευνών-ανάπτυξης 214 χιλ.
Κόστος πωλήσεων 3χιλ, έξοδα διοικητικής λειτουργίας 12 χιλ."


Aυτά τότε εν έτει 2007...τώρα έχουμε 2011 και ευχόμαστε πολλά να έχουν αλλάξει και επιτέλους η Ελλαδίτσα μας (εποχή Δ.Ν.Τ πια...ποιος να το πίστευε το΄80, όταν το συνδικάτο του εργοστασίου απαιτούσε "εδώ και τώρα" που ήταν και της μοδός ως σύνθημα...αυξήσεις μισθών με απειλή απεργείας...
Τώρα όμως πως θα είναι τα πράγματα; Πως θα συμπεριφέρονταν αυτό, όταν σιγά-σιγά η ανεργεία ξεπερνάει τα ποσοστά που είχαμε την δεκαετία του ΄60; (και που πολλοί φύγαν στο εξωτερικό ψάχνοντας μία καλύτερη τύχη...)
ΜΉΠΩΣ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ;

Ελπίζοντας η NAMCO να ξαναδώσει την ώθηση στην Ελλάδα και την ελληνική οικονομία (τουλάχιστον να συμβάλει...)
ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΚΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ...

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Sat Aug 20, 2011 4:22 pm

NAMCO National Motor Company Of Greece

Ιδρύθηκε από τους αδελφούς Κοντογούρη που ασχολούνταν / απασχολούνταν με το αυτοκίνητο από το 1950. Οι πρώτες προσπάθειες των αδελφών Κοντογούρη, ήταν στην Γερμανία, όπου προσπάθησαν να βάλουν σε παραγωγή ένα φορτηγό με τ' όνομα «HELLAS». Το 1957 ο Κοντογούρης αποκτά τα δικαιώματα βιομηχανικής κατασκευής από την WILFRED FAHR, ενός οχήματος πολλαπλών χρήσεων. Το 1961 δημιουργείται στην Θεσσαλονίκη το πρώτο εργοστάσιο, με την ονομασία FARCO, όπου αρχίζει η κατασκευή του προαναφερόμενου οχήματος με το όνομα FARMOBIL. Φορά δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 700cc της BMW. Αυτό το πάρα πολύ καλό για την εποχή του όχημα, ΔΕΝ παίρνει έγκριση τύπου στην Ελλάδα, (παρά την καλή υποδοχή που του έγινε), και όλη η παραγωγή κατευθύνεται στο εξωτερικό. Βλέποντας την ευκαιρία η CHRYSLER αγοράζει την εταιρεία και το παραγωγικό της έργο και δημιουργεί την CHRYSLER HELLAS S.A.
Το 1967 η Αμερικανική πλέον εταιρεία και μετά την κωλυσιεργία της Ελληνικής Κυβέρνησης να χορηγήσει έγκριση τύπου, κλείνει και μεταφέρει όλο το εργοστάσιο και την παραγωγή του σε άλλη χώρα όπου συνεχίζει με επιτυχία την παραγωγή του.
Τέλη δεκαετίας του '60, ο Κοντογούρης, δημιουργεί την NAMCO, και στο τέλος της δεκαετίας, παρουσιάζει στην Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης το PONY. To PONY ήταν μια διεθνής σχεδίαση του γραφείου FNF CITROEN, για ένα απλό - φθηνό - εύκολο στην κατασκευή του όχημα. Η NAMCO παράγει το μικρό PONY σε ολοκαίνουργιο εργοστάσιο στην Θεσσαλονίκη και αμέσως γίνεται μεγάλη επιτυχία. Είναι τόσο πετυχημένη η σχεδίαση, η κατασκευή και τόσο χαμηλό το κόστος αγοράς και χρήσης, που πουλάει σε μεγάλα νούμερα τόσο στην Ελλάδα (που το αγοράζουν εκτός από ιδιώτες, οι Ένοπλες Δυνάμεις, ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ και πάρα πολλοί άλλοι), όσο και στο εξωτερικό (Υπήρξαν και εξαγωγές στην Αμερική). Παρήχθησαν και επωλήθησαν πάνω από 30.000 PONY.
To 1978 η NAMCO επεκτείνεται σε ειδικά οχήματα Σουηδικής πατέντας, με ειδικές off road αναρτήσεις, πολλαπλών χρήσεων και αναγκών. Αρχίζει η κατασκευή (επιτυχημένων) προτύπων οχημάτων 4x4, 6x6 (από 3 ως 6,5 τον). Σχεδιάζει και κατασκευάζει ειδικά στρατιωτικά οχήματα - θωρακισμένα ή μη - όπως το PANTHER (2 επιτυχημένα πρωτότυπα), το ΤIGER και το ACHILLES.
Δυστυχώς εκείνη την εποχή το κράτος ετοιμάζει την κρατική ΕΛΒΟ, με αποτέλεσμα να δοθούν ελάχιστες παραγγελίες για το φορτηγό.
Η παραγωγή της πρώτης γενιάς PONY σταματά το 1983 - 1984, εποχή που αλλάζει ο φορολογικός νόμος που αφορά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, με αποτέλεσμα να μην είναι συμφέρουσα η εξέλιξή του και η συνέχεια της παραγωγής του. Ετσι παρ' όλο που είχε παρουσιασθεί ένα νέο διαφορετικό μοντέλο με όνομα SUPER PONY (που δεν είχε καμιά σχέση με την CITROEN, αλλά με την FORD, αφού φοράει σειρά κινητήρων 950cc 45 HP, 1100cc 55HP, 1300cc 69HP, 1600cc DIESEL 54 HP και με δίπορτα και τετράπορτα αμαξώματα) δεν μπόρεσε να συνεχίσει την παραγωγή.
Κι όμως η εταιρεία διασώθηκε. Δεν ήταν δυνατό να κερδίσει από την παραγωγή αυτοκινήτων, κέρδισε όμως από την πώληση τεχνογνωσίας. Από το 1994 το πρώτο SUPER PONY βγήκε από την γραμμή παραγωγής του Βουλγάρικου εργοστασίου, που αγόρασε και χρησιμοποιεί την Ελληνική τεχνογνωσία της NAMCO. H NΑΜCO, μάλλον πρέπει να παραμένει ζωντανή, έστω και χωρίς παραγωγή. Είχε ακουσθεί ότι ο εργαλειακός εξοπλισμός της παραμένει ετοιμοπόλεμος.

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Sun Aug 21, 2011 12:04 am

Πιστευω πως στα περιχωρα θα γινει πιο αποδεκτο παρα εντος πολεως.Μενει να βγει στη παραγωγη πρωτα,παντως το ποσο αγορας δεν με φαινετε και υπερβολικο.
Πολυ ιστορια εχει φορτωμενο και δεν θα σηκωσει αποτυχια!! Rolling Eyes

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Sun Aug 21, 2011 4:15 pm

όνειρα θερινής νυκτός;
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Tue Aug 23, 2011 11:23 am

θα δειξει γιαννη Rolling Eyes

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !   Today at 11:52 am

Back to top Go down
 
Η ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής εταιρείας παραγωγής αυτοκινήτων NAMCO PONY και μια αισιόδοξη είδηση !
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Εκτός Θέματος-
Jump to: