ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας   Mon Jun 13, 2011 3:32 pm



Εργοστασιακή υγραεροκίνηση

Η υγραεροκίνηση αποτελεί μία από τις λύσεις που προτείνει η Fiat – η εταιρεία με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη – στο πλαίσιο της παγκόσμιας τάσης της αυτοκινητοβιομηχανίας για πιο καθαρά και φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα. Το υγραέριο (LPG) είναι ένα πιο καθαρό αλλά και πιο φθηνό καύσιμο από τη βενζίνη, το οποίο, λόγω των πλεονεκτημάτων του, αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές σε παγκόσμιο επίπεδο.






PANDA EASY POWER

Βενζίνη (μέσω κόστος κίνησης ανά 100 χλμ.) 8.2 Ευρώ
Panda Gas Edition (μέσω κόστος κίνησης ανά 100 χλμ.) 5.1 Ευρώ

Ο ιδανικός σύντροφος στην πόλη

To Panda Easy Power είναι το μικρότερο στην γκάμα της Fiat που εφοδιάζεται με τη νέα σειρά κινητήρων διπλού καυσίμου που λειτουργούν με βενζίνη και υγραέριο. Βασικό πλεονέκτημα σε σχέση με τις after-market μετατροπές που προσφέρονται στην αγορά είναι γεγονός πως το σύστημα υγραεροκίνησης των νέων κινητήρων της Fiat σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια την εταιρεία, διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου της και καλύπτεται για όλα τα αυτοκίνητα από την επίσημη εργοστασιακή εγγύηση για 2 χρόνια. Για να αποφευχθεί και η παραμικρή επίπτωση στην πραγματικότητα του Panda, η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας, έτσι ώστε να μην καταλαμβάνει μέρος από το χώρο αποσκευών. Σε σχέση με ένα συμβατικό Panda, το υγραεριοκίνητο Easy Power, χωρίς υποχωρήσεις στις επιδόσεις, προσφέρει χαμηλότερους ρύπους, αυξημένη αυτονομία αλλά και σημαντική οικονομία χρημάτων.
Η αυτονομία με γεμάτα και τα δύο ρεζερβουάρ φθάνει τα 916 χλμ., έναντι των 547 της βενζινοκίνητης έκδοσης, ενώ η χρήση υγραερίου μπορεί να επιφέρει μείωση του κόστους χρήσης της τάξης του 38%.
Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω διακόπτη κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η ενεργοποίηση του ακόμη και εν κινήσει.

Κυβισμός (κ.εκ.) 1242
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 69/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 102/3000
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 162
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,8 (βεν.)/ 14,7 (υγρ.)
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,9 (βεν.)/6,4 (υγρ.)
Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.) 113 (βεν.)/104 (υγρ.)
Νόρμα καυσαερίων - Euro5
Χώρος αποσκευών (λτ.) 187
Βάρος (κιλά) 890

Τιμή: Panda 1.2 Dynamic Easypower - 69 hp, 10.300 Ευρώ και 3.9% επιτόκιο
Οι τιμές αφορούν τις εκδόσεις bi-fuel εκδόσεις (βενζίνης/LPG) και περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης. Η χρηματοδότηση προσφέρεται από την FGA Eurobank. (0% προκαταβολή έως 72 δόσεις.


PUNTO EVO EASY POWER

Βενζίνη (μέσω κόστος κίνησης ανά 100 χλμ.) 9.5 Ευρώ
Panda Gas Edition (μέσω κόστος κίνησης ανά 100 χλμ.) 5.6 Ευρώ

Νεανικό και οικονομικό

Εφοδιασμένο με το μεγαλύτερο κινητήρα των 1.4 λίτρων, που, όπως όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες της Fiat πληροί τις προδιαγραφές Euro5, το Punto Easy Power εστιάζει με εξαιρετική ακρίβεια στην οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος, διατηρώντας αναλλοίωτο το νεανικό και ολοκληρωμένο χαρακτήρα του. Μαζί με την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια αλλά και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης Dynamic, που συνοδεύει όλα τα υγραεριοκίνητα μοντέλα της Fiat, το Punto Evo Easy Power προσφέρει την κορυφαία πρακτικότητα και λειτουργική αρτιότητα που συνοδεύει όλη τη σειρά του μοντέλου.
Οι νέοι κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FTP) και της εταιρείας Landi Renzo, ενώ τα συστήματα υγραεριοκίνησης τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί και εξελιχθεί ειδικά για να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που συνεπάγεται η χρήση υγραερίου. Το σύστημα υγραεριοκίνησης με τις ενσωματωμένες βαλβίδες καυσίμου, το κύκλωμα τροφοδοσίας από αυτή μέχρι τον κινητήρα, το φίλτρο και τους εγχυτήρες καυσίμου, που τοποθετούνται στην εισαγωγή του κινητήρα και τον επιλογέα καυσίμου για τροφοδοσία με βενζίνη ή υγραέριο, ο οποίος διαθέτει και δείκτη πληρότητας του δοχείου υγραερίου. Για την εγγύηση της ποιότητας και της αξιοπιστίας των κινητήρων, το πρόγραμμα εξέλιξης των συστημάτων υγραεριοκίνησης περιλαμβάνει περισσότερα από 400.000 χλμ. συνεχούς λειτουργίας.

Κυβισμός (κ.εκ.) 1368
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 77/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 115/3000
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 165 (βεν.)/165 (υγρ.)
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,2 (βεν.)/ 16,9 (υγρ.)
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,7 (βεν.)/7,0 (υγρ.)
Ρύποι CO2 (γρ./χλμ.) 113 (βεν.)/114 (υγρ.)
Νόρμα καυσαερίων - Euro5
Χώρος αποσκευών (λτ.) 252
Βάρος (κιλά) 1025

Τιμή: Punto Evo 3d Dynamic Easypower - 1.4 77hp, 13.050 Ευρώ και 3.9% επιτόκιο
Οι τιμές αφορούν τις εκδόσεις bi-fuel εκδόσεις (βενζίνης/LPG) και περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης. Η χρηματοδότηση προσφέρεται από την FGA Eurobank. (0% προκαταβολή έως 72 δόσεις.


Αναμένονται τον Ιούνιο με υγραεριοκίνηση το Fiat 500 και το Grande Punto

Πηγή: 4T - τεύχος Ιουνίου 2011


_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας   Mon Jun 13, 2011 5:29 pm

http://www.gocar.gr/new-models/buy/5185,Fiat:_Nees_ekdoseis_LPG_%28ygraerio%29.html

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
giannhsuno
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Καλαματα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 27
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-27

PostSubject: Re: Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας   Mon Jun 13, 2011 5:44 pm

το μονο που εχω να πω ειναι οτι ο Ιταλος ειναι πολυ μπροστα σε συστηματα υγραεριοκινησης σε σχεση με ολους τους αλλους.
επηδη μπορει καπιος να πη οτι ειμαι ιταλοφιλος γιαυτο το λεω θα πω μονο οτι μηλανε τα αποτελεσματα απο μονα τους.
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας   Wed Jun 15, 2011 6:28 am

giannhsuno wrote:
το μονο που εχω να πω ειναι οτι ο Ιταλος ειναι πολυ μπροστα σε συστηματα υγραεριοκινησης σε σχεση με ολους τους αλλους.
επηδη μπορει καπιος να πη οτι ειμαι ιταλοφιλος γιαυτο το λεω θα πω μονο οτι μηλανε τα αποτελεσματα απο μονα τους.

Σωστοοοςς Thump Thump
Και οχι μονο στο υγραεριο .... victory victory

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας   Today at 10:17 pm

Back to top Go down
 
Η εργοστασιακή υγραεροκίνηση στα μοντέλα της Fiat στην αγορά της Ελλάδας
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Γενική Συζήτηση-
Jump to: