ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ   Sat Apr 09, 2011 3:23 pm

Στις 7 Απριλίου έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Μοσχούς.

Γιώργος Μοσχούς (1944 - 2011)

Χτυπημένος από τον καρκίνο εξέπνευσε σήμερα το βράδυ (7/4/2011) ο Γιώργος Μοσχούς.

Κείμενο: Νικόλας Σ. Ζαλμάς
E-mail: nikolas@pegasus.gr

Γιώργος Μοσχούς (1944 - 2011)

Χτυπημένος από τον καρκίνο εξέπνευσε σήμερα το βράδυ (7/4/2011) ο Γιώργος Μοσχούς. Εγκατέλειψε τα εγκόσμια στα 67 του χρόνια, αρκετά νωρίς και δυστυχώς μετά από μεγάλη δοκιμασία.
Μπορεί να μην έζησε πολλά χρόνια, αλλά Έζησε. `Εζησε χωρίς εκπτώσεις, χωρίς συμβιβασμούς, με θάρρος, με άποψη, με νεύρο.
Μαχητής. Δεν έκαμε πίσω. Εγωιστής, φωνακλάς, γκρινιάρης. Με μπέσα που δεν συναντάς συχνά, από τους λίγους που τίμησαν τα μητρώα των Αρρένων.
Δεν έσκυβε ο Γιώργος. Ούτε στη ζωή, ούτε στους αγώνες, ούτε στις δουλειές.
Το μεγαλύτερο ταλέντο των Ελληνικών αγώνων, είχε την «ατυχία» να προέρχεται από μια χορτάτη, ισχυρή οικογένεια και η αξιοποίηση των χαρισμάτων του δεν έγινε ποτέ αυτοσκοπός. Ο ίδιος δεν έχασε. Έχασαν οι Ελληνικοί αγώνες.
Σε αυτούς ξεδίπλωσε το ταλέντο του, σε αυτούς άφησε ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της ύπαρξης του αλλά και ένα ισχυρότατο ίχνος. Δεν μπορώ να ξέρω αν οι αγώνες διαμόρφωσαν το χαρακτήρα του. Με άνεση όμως μπορεί να υποστηριχτεί η άποψη, ότι ο Γιώργος (μαζί με λίγες ακόμα προσωπικότητες) διαμόρφωσε το χαρακτήρα των αγώνων.
Δεν είναι το πλούσιο παλμαρέ του, που τον κατέταξε ανάμεσα στους κορυφαίους.
Ίσως να μην είναι καν η πρόταση που δέχτηκε από τους ανθρώπους της Alfa Romeo όταν έκανε τους πρώτους γύρους στο Balocco με την Ρ33Τ3.
Είναι το συναίσθημα που γεννούσε ο τρόπος που οδηγούσε.
Είναι εκείνη η οδηγική αναίδεια, η πλήρως επιθετική του προσέγγιση, το απόλυτο κοντρόλ, το ανέκφραστο πρόσωπο μέσα σε ένα όχημα στις πιο ακραίες συμπεριφορές.
Είναι εκείνο το ζευγάρι χέρια που σηκώθηκε στον τερματισμό της πρώτης του πρωταθληματικής νίκης στο Τατόι, τον Αύγουστο του '70 ανάμεσα από χιλιάδες θεατές που εμφάνιση με την εμφάνιση πολλαπλασιαζόντουσαν.
Ο Γιώργος δεν έκανε δημόσιες σχέσεις. Μέχρι παρεξηγήσεως. Είναι λίγο περίεργο πως αυτός ο πληθωρικός, εξωστρεφής, γεμάτος αυτοπεποίθηση και μπρίο άνθρωπος είχε τέτοιου είδους συστολή.
Είχε φίλους ο Γιώργος, ανθρώπους που δεν τον χειροκροτούσαν μόνο, μα τον πίστευαν, τον πόναγαν κιόλας. Του στάθηκαν στα στερνά του. Ο Δημήτρης, ο Αλέξης, ο «Γκραμάχο», ο Τάσος, ο Γιώργος, ο Στράτης και τόσοι άλλοι που του κράτησαν συντροφιά στις άχαρες ώρες.
Ας βγω ψεύτης, μα ο Γιώργος έφυγε με πολύ παράπονο. Ας βγω ψεύτης αλλά ο Γιώργος έφυγε από Το παράπονο. Δεν μπόρεσε να χωνέψει κάποιες συμπεριφορές. Στον κώδικα της ζωής του ήταν ανεξήγητες. Δεν ήταν ο μόνος...
Μια βαθιά υπόκλιση στην άνθρωπό της ζωής του, τη σύντροφο στα καλά και στα δύσκολα, στα λαμπερά της νιότης αλλά και στα ασήκωτα τα τελευταία. Τη σύζυγό του Δέσποινα, που του στάθηκε μέχρι τα στερνά του σε αυτή την ανελέητη δοκιμασία με απίστευτο θάρρος, με απερίγραπτη παλικαριά, με τρομερή περηφάνια και με το χαμόγελο στα χείλη.

Δέσποινα, Μανώλη, Παύλο να είστε καλά να τον θυμόσαστε.

================================================== ========
www.4troxoi.gr

Γιώργος Μοσχούς: Ιn memoriam
Moschous
Έφυγε το απόγευμα της 7ης Απριλίου από τη ζωή ο Γιώργος Μοσχούς, η «Γιωργάρα», ένας οδηγός παγκοσμίου επιπέδου, ένας καλός και πιστός φίλος, ένας άνθρωπος με ήθος και ποιότητα που σπανίζει στην κοινωνία μας.

Θερμά συλλυπητήρια στη σύζυγό του κ. Δέσποινα Μοσχού, στα παιδιά τους και στις οικογένειές τους.



Αυτά που δε ξεχαστούν ποτέ…
…από όσους τον είδαν κάποτε να αγωνίζεται είναι πάρα πολλά, πέρα από τα όσα θα διαβάσετε παρακάτω στα links που παραθέτουμε για τη δράση του: Η BMW-Electronica στην Κέρκυρα, που την έστριβε έτσι όπως κανείς άλλος δε μπορούσε τότε, ο σηκωμένος τροχός της GTAm στο Τατόι –all time classic στιγμή για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό- η 33 ΤΤ των αναβάσεων, η Junior και η Αlfetta της Motor Hellas στα πρώτα του Ακρόπολις, το σιρκουί της Νέας Σμύρνης το 1971, οι εκδηλώσεις λατρείας των θεατών που τον σήκωναν στα χέρια και τον αποθέωναν, όχι τόσο επειδή κέρδιζε, αλλά κυρίως για το μοναδικό τρόπο που το έκανε…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ

================================================== =======

Stratis Chatzipanagiotou

Αντίο φίλε. Έφυγε σήμερα το απόγευμα από τη ζωή ο Γιώργος Μοσχούς, η Γιωργάρα. Ένας οδηγός παγκοσμίου επιπέδου, ένας καλός και πιστός φίλος. Ένας σπάνιος άνθρωπος με ήθος και ποιότητα που σπανίζει στην κοινωνία μας. Αξέχαστος! Συλλυπητήρια στη σύζυγο κα Δέσποινα Μοσχού, στα παιδιά του και στις οικογένειάς τους.

================================================== =======

Xωρίς Τροχούς, η Γιωργάρα…

κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Σαββάτο 6 Φεβρουαρίου 2010

Αναφέρομαι στο όχημα που οδηγεί πλέον ο Γιώργος Μοσχούς. Η Γιωργάρα για πάρα πολλούς πιστούς των ελληνικών αγώνων, που τον θαύμασαν σε πίστες και ειδικές διαδρομές με BMW, Alfa και εν τέλει Datsun-Nissan, οπότε γράφτηκε η σπάνια σε διάρκεια ιστορία του στο Ράλλυ Ακρόπολις. Είχε τον τρόπο του ο Γιώργος Μοσχούς. Μισούσε τις δημόσιες σχέσεις, αηδίαζε με την όποια διαπλοκή και γλεντούσε με μοναδικό τρόπο την εμπλοκή του στους αγώνες αυτοκινήτου. Στις πίστες ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του ζωγραφίζοντας χωρίς να καθυστερεί σε γλιστερό ή καλό οδόστρωμα, κοιτώντας μόνο μπροστά Αρχοντιά περίσσευμα και στις ειδικές διαδρομές είτε οδηγούσε αμφιλεγόμενα «ημιφορτηγά», είτε καλά γυαλισμένα-συντηρημένα, «bizoux» της Νισάν που του επέτρεπαν να ακουμπάει πάνω στα μηχανικά μέρη από άκαμπτο ατσάλι και να δημιουργεί. Περνούσε αλλιώς στα κλειστά με λίγες απλές κινήσεις αποφεύγοντας τις μεγάλες γωνίες και βέβαια δημιουργούσε στα πατημένα προσομοιώνοντας την ασφάλτινη οδήγηση, στο χωματόδρομο. Μία και δύο ταχύτητες παραπάνω παντού από οποιονδήποτε με το ίδιο αυτοκίνητο και βέβαια όλα αυτά μεταφραζόντουσαν στο χρονόμετρο, με εντυπωσιακές διαφορές.
Με δεδομένο ότι «έγω έτσι δεν το κάνω» και σόρη Νίκο Κελεσάκο και Τάκη Θεοχαράκη, αλλά, «θα προσπαθήσω αλλιώς…», δουλέψαμε μαζί το 84-85-86 όντας μαζί στη μοναδική επαγγελματική ομάδα της χώρας με διαχρονική ποιότητα και αξία. Βλέπετε είχε τον τρόπο του και εκτός ειδικών διαδρομών. Εγωιστής αλλά Κύριος με αρχοντιά επιπέδου Κώστα Καββαθά αντιμετώπιζε τους πάντες με αφοπλιστική ειλικρίνεια. Άκουγε τον κάθε απίστευτο με το κεφάλι σκυφτό και πάντα απαντούσε με χαμόγελο στο όποιο ερώτημα ή σχόλιο, την ώρα που ο υπογράφων όντας νεότερος ανέβαινε στα ταβάνια. «Να τους σεβόμαστε, ήρθαν να μας δουν, πρέπει να τους ακούμε…». Και βέβαια για να δουν τη Γιωργάρα, το Γιώργο Μοσχού ερχόταν στους αγώνες (στο Τατόι, στη Νέα Σμύρνη και βέβαια σε ε.δ.) πολύς κόσμος όπως το έκανε άλλωστε για τον Ιαβέρη, τον Λεωνίδα Κύρκο και τον Αρμόδιο Βωβό, που έχουν αυτό το κάτι άλλο ώστε να κάνουν <κλικ> στον κόσμο, που τους λατρεύει για διάφορους και για διαφορετικούς λόγους. Δεν το προκαλούν το παλαμάκι, δεν δημιουργούν προϋποθέσεις ώστε να πας για αυτούς επιστρατεύοντας ντελάληδες, απλά έχουν τον τρόπο τους…
Ο Γιώργος Μοσχούς ήταν πάντα ήρεμος, ψύχραιμος και φιλικός και με τους ανθρώπους μας στα σέρβις που τους αντιμετώπιζε σαν φίλους ή τους νεότερους όπως τα παιδιά του που είχε έναν χαλαρό αλλά ουσιαστικό τρόπο επικοινωνίας. Όταν ερχόντουσαν να δουν ως θεατές και αργότερα, όταν πήραν τα πηδάλια σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, αντιμετώπιζαν το γεγονός σεμνά και ταπεινά με μηδέν ύφος. Απίστευτο, αλλά Μανώλης και Παύλος, ουδέποτε μπήκαν στο «τριπάκι» να παίξουν το ρόλο του διαδόχου, ή να εκμεταλλευτούν αυτό το βαρύ όνομα για να κινηθούν μέσα στα ενίοτε λασπωμένα κανάλια των ελληνικών αγώνων. Οδήγησαν-συμμετείχαν, αλλά πάντα με την αξιοπρέπεια που τους δίδαξαν οι γονείς τους. Ο Γιώργος και η κα Δέσποινα Μοσχού, φίλοι του Κώστα Καββαθά, του ΣΧ, αλλά όλων όσων μεγαλώσαμε μαζί τους είτε απλά ως θεατές, είτε ως συνεργάτες του Γιώργου στον πόλεμο των περίεργων, ιδιαίτερων θα λέγαμε, Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, γεγονός με έντονο συναισθηματισμό.
Γιατί όλα αυτά; Απλά με την ευκαιρία της στατικής παρουσίασης (λέμε τώρα) της νέας Τζουλιέτα που πρόκειται για μακράν καλύτερη και μεγαλύτερη 147, με αναβαθμισμένα όλα τα στοιχεία που κάνουν τη Μito αμαξάρα. Όντας στο Balocο με τον Κώστα Καββαθά όπως τον παλιό καλό καιρό (σ.σ.: τους αναστάτωνε, τους τρελαίνει…), θυμηθήκαμε διάφορα ανέκδοτα με Άλφα και τους ανθρώπους της, στοχεύοντας το Γώργο Μοσχού ως τον πλέον σημαντικό στο να αποκτήσει και να έχει αυτή η ιταλική μάρκα σε αυτή τη χώρα, χαρακτήρα και «λόγο» χωρίς να υποτιμούμε βέβαια το ρόλο του περιοδικού μας, στην καταγραφή της αντίστοιχης ιστορίας. Γιατί να το κρύψουμε και ο Γιώργος και ο υπογράφων είχαμε Τζουλιέτες στα μέσα της δεκαετίας του 1980 και παίζαμε με δαύτες, όντας οδηγοί της Nissan και μακάρι να μη διαβάσει το σημείωμα ο φίλος μου Τάκης Θεοχαράκης (σ.σ.: σχέση αληθινή που βασίζεται σε πολλές δυνατές στιγμές που μοιραστήκαμε, αλλά και όχι μόνο….). Θα σχολιάσετε, «τότε με την κίνηση πίσω θα παίζατε αλλιώς». Ε ναι γυρνούσαν όμορφα, αλλά να υπενθυμίσουμε πως σήμερα, ένα προσθιοκίνητο σωστά ρυθμισμένο και ισορροπημένο πλαίσιο, δίνει χαρά στον κυβερνήτη με τον κατάλληλο, τον γεμάτο κινητήρα και ένα σύγχρονο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που δεν σκοτώνει την οδήγηση, αλλά την υποστηρίζει. Μπορείς να χαρείς και με την κίνηση μόνο μπροστά, κακά τα ψέματα. Είναι έτσι η νέα Άλφα; Υπομονή στα μέσα και κάτι Απριλίου με τον ενθουσιασμό δεδομένο ακόμα και για ότι βλέπεις είδες.
Εννοείται πως η Γιωργάρα, ο Γιώργος Μοσχούς θα δοκιμάσει τη νέα Άλφα Ρομέο, για χίλιους λόγους. Από το να χαμογελάσει, μέχρι να τοποθετηθεί, απλώνοντας στο δρόμο με τις χερούκλες του, αυτό το συμπαγές Ιταλικό σύνολο, με τις καρδιές τους να συντονίζονται αρμονικά. Γιώργος Μοσχούς η καρδιά της Άλφα Ρομέο διαφήμιζαν άλλοτε, Γιώργος Μοσχούς, «έπαιζε στα άλογα, έφαγε προκαταβολές» γράφτηκε στον έγκυρο ( τύπο μόλις τον περασμένο χρόνο. Ο Γιώργος άλογα ρε ΣΧ, αναρωτήθηκε κοινός μας φίλος. Ξεκαρδίστηκα. Μέχρι ένα ουίσκι με πολύ πάγο. Ούτε μπιρίμπα. Τον μπέρδεψαν με τον εξάδελφό του που μάλιστα έχει σοβαρά προβλήματα υγείας, αλλά δεν φρόντισαν να τον ξεμπερδέψουν ποτέ. Ένα μονόσειρο δύο βδομάδες αργότερα που δεν ζητάει συγγνώμη δεν αρκεί και βέβαια η αλητεία του στοίχισε αφού όταν η επιχείρησή του δεν υποστηρίχτηκε και κατέρρευσε, το άρθρο χρησιμοποιήθηκε ώστε να αντιμετωπιστεί σκληρά, απάνθρωπα θα λέγαμε. Αυτός που χανόταν μέσα στην αγκαλιά ανθρώπων που τον λάτρεψαν για το πώς έστριβε αλλά και όχι μόνο. Οι προκαταβολές ΣΧ; Λοιπόν. Υπογράφω και προκαλώ να με μηνύσουν αν αποδειχθεί ότι ο Γιώργος Μοσχούς του κου Μανώλη (σ.σ.: Στραπατσίνο, γράφε και για το Μιχάλη μου, είναι καλύτερος από εσάς), έχει καταχραστεί ένα ευρώ. Να το κάνει αύριο. Νωρίς το πρωί. Να δούμε που αρχίζει το σε χρησιμοποιώ-αξιοποιώ και εν τέλει όταν δεν τα βγάλεις πέρα και φρακάρεις αντί να δω την εικόνα έγκαιρα και να σε προστατεύσω-καθοδηγήσω, απλά βγάζω την πρίζα και σε καταστρέφω στην κυριολεξία και εφ όλης της ύλης. Αγαπητοί, τραπεζικοί, πολυεθνικοί και όποιοι άλλοι, τα ιερά τέρατα, τους ανθρώπους-θρύλους δεν τους σκοτώνεις, αλλά τους τιμάς, αφού μέσα από την πορεία τους αν βλέπεις, διακρίνεις και τη δική σου ιστορία. Δεν ξέρω ποιος φωστήρας εμπνεύστηκε από το επιχειρηματικό ταλέντο που ποτέ δεν είχε ο Γιώργος Μοσχούς και τον πίεσε να αφήσει την Κηφισίας και την εκκλησία της Αλφα στην Αθήνα και τον έστειλε στη Ν. Φιλαδέλφεια ώστε να παραστήσει τον μεγαλοντίλερ. Έχει αποδοθεί ευθύνη σε αυτόν τον υπερμάνατζερ. (σ.σ.: ειλικρινά δεν τον γνωρίζω και αδιαφορώ για το όνομά του, απλά ξέρω, ήξερα πως ο Γιώργος δεν την ήθελε αυτή την εξέλιξη-παγίδα). Αντίστοιχα, έχουν ζητηθεί ευθύνες και από άλλους που έβλεπαν τα προβλήματα, αλλά ουδέποτε δεν προέκυψε δυναμική παρέμβαση, ώστε να προστατευθεί ο καλυτερότερος συνεργάτης μιας μάρκας που με τα αμφιλεγόμενα προϊόντα της δεν έλειψαν οι εποχές που τσαλακώθηκε το κύρος της και αλλοιώθηκε ο χαρακτήρας της; Αντί να δημιουργήσουν προϋποθέσεις ώστε να γερνάει ιδανικά με την αρχοντιά που τον διακρίνει και να τον πληρώνουν χρυσάφι ώστε απλά να κινείται και μόνο στο μαγαζί της Λ. Κηφισίας, τον έστειλαν στο εκτελεστικό απόσπασμα της κάθετης υπερμονάδας εκεί στη Μεταμόρφωση, όπου αποδείχτηκε πως δεν αρκούσε να πουλάς Άλφα στους πιστούς σου φίλους.
Σήμερα, το όχημα του Γιώργου Μοσχού, ταξιδεύει χωρίς τροχούς. Τον έχουμε ζήσει να μας παίρνει 1 λεπτό στα 20 χιλιόμετρα χωρίς πίσω λάστιχα και στα δύο 240 RS με τα κτυπήματα των τροχών στα βράχια να κάνουν το ρεφρεν στο τραγούδι του αείμνηστου Κώστα Φερτάκη και του Αegean captain Μανώλη Μακρινού δίπλα μας, εκεί στο Ράλλυ YU, το 1985. Aπίστευτη εμπειρία, με τους ανθρώπους να κάνουν τη διαφορά. Με ζάντες μόνο και δύο καλά λάστιχα μπροστά θα τα κατάφερνε απλά γιατί θα είχε τιμόνι και θα έφτανε στη νίκη. Χωρίς τροχούς όμως σήμερα η επιβίωση δείχνει αδύνατη. Παραμένει άρχοντας. Ελέγχει τα συναισθήματα που τον πλημμυρίζουν, δεν λυγίζει (έχουν μεγάλα καρύδια οι πρωταθλητές, σωστά Αλέξανδρε Μανιατόπουλε και εσύ βέβαια άπαιχτε, Παύλο Μοσχούτη), και βέβαια φορώντας το κράνος του και καθισμένος πίσω ώστε να μπορεί να κουλαντρίσει με τις χερούκλες του, δίνει την άνιση μάχη με δικηγόρους και τραπεζίτες με την απαιτούμενη αξιοπρέπεια, στοιχείο που επίσης χαρακτηρίζει τους Πρωταθλητές. Τους παραπάνω για διαφορετικούς λόγους, αλλά και τον δικό μας Κώστα Καββαθά. Τα παλιά καλά άλογα από ατσάλι δεν λυγίζουν. Μένουν όρθια και πέφτουν με τη χαριστική βολή και μόνο, αποτέλεσμα βέβαια που χαρακτηρίζει, άλλοτε τους δήμιους και σήμερα, τους πληρωμένους φονιάδες. Έτσι απλά._ Στρατισίνο (sx@4troxoi.gr).







http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15890&subid=2&pubid=6656003

Η συνέντευξη στον Χάρη Θεοφράστου

http://www.epitrohon.gr/article-360.html___

http://www.facebook.com/profile.php?id=1071951145#!/video/video.php?v=1716663207608&oid=369929973010&comments

[Το παραπάνω γραπτό υλικό είναι από το forum των alfisti.gr]


_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com


Last edited by elaborus on Mon Apr 11, 2011 11:15 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ   Sun Apr 10, 2011 10:04 am

Sad Sad
Δεν χωραει πολλα σχολια για αυτον τον ανθρωπο,δασκαλος προς ολους εμας τους νεοτερους.

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
Uniaris
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Salonika city
Αριθμός μηνυμάτων : 204
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-01-06

PostSubject: Re: IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ   Tue Apr 12, 2011 4:15 pm


Παρέα με τον χαμηλών τόνων, αλλά υψηλών επιδόσεων "Γιωργάρα" Μοσχούς, σε μία από τις λίγες τηλεοπτικές του εμφανίσεις.

http://www.epitrohon.gr/article-360.html
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ   Wed Apr 13, 2011 11:37 am

το εβαλα πριν βρεεεεε!!!!!! Razz

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Uniaris
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Salonika city
Αριθμός μηνυμάτων : 204
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-01-06

PostSubject: Re: IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ   Wed Apr 13, 2011 3:59 pm

sorry δεν το είδα!!! Very Happy lol! afraid
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ   Today at 9:16 pm

Back to top Go down
 
IN MEMORIAM: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Εκτός Θέματος-
Jump to: