ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
σπίρτο αναμένο
Μέλος
Μέλος


Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 32
Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-02-12

PostSubject: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Mon Mar 07, 2011 6:33 pm

Αναφέρομαι στο προηγούμενο αυτοκινητό μου, ένα opel astra g που είναι πλέον στην κατοχή του πατέρα μου.
Μετά απο, κλαπέτο ανακύκλωσης, θερμοστάτη, αισθητήρα θέσης εκεντροφόρου, βαλβίδα egr, πεταλόυδα γκαζιού και εγκέφαλο, στα 145000km περίπου αποφάσισε να χτυπήσει το έμβολο του τέταρτου κύλινδρου.
Αποτέλεσμα, άνοιγμα κινητήρα όπου το έμβολο είχε στραβώσει το χιτώνιο.
Λύσεις, υπερκυβισμός, η αλλαγή κινητήρα με μεταχηρισμένο.
Το κόστος 1200 ευρώ ο υπερκιβυσμός. Η ένας μεταχηρισμένος που μπορεί να κοστίσει κάτι λιγότερο με εργατικά.
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Mon Mar 07, 2011 8:19 pm

Η αλήθεια είναι πως είχαν πολλά προβλήματα τα opel εκείνης της εποχής. Τα ίδια και ένα φιλαράκι μου με Opel Corsa c. Πολλές και σοβαρές ζημιές...

Τι να πω, περαστικά και να είναι τα τελευταία προβλήματα που σου παρουσίασε.
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 10:25 am

Χμμμ... τα χω περάσει έχω ένα σενταν astra G του 2001, με 147.000 χλμ. πλέον. Σπύρο έχεις δίκιο αλλά μετά τα 120.000 χλμ. αρχίσαν τα κανόνια. Ως τότε το αυτοκινητάκι ήταν υπεράνω κριτικής. Ρωτώντας και φίλο μου που έχει έκθεση και εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ο μέσος όρος ζωής των ecotec είναι 150.000 χλμ. μετά αρχίζουν τα τραγούδια. Από τις 120.000 ώς τις 147.000 σήμερα μας έχει φάει γύρω στα 3 χιλιαρικάκια το αστράκι... Να λέμε όμως και μια αλήθεια, είναι ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, πατάει σφιχτά, στρίβει όμορφα, ταξιδεύει καλά, δεν καίει, δεν τρίζει και στα χρόνια του, δηλ. 1998-2004 ήταν από τις καλύτερες επιλογές στα 1.4. Προσωπικά δεν μετάνοιωσα την αγορά του, την ίδια περίοδο που το πήραμε, σκεφτόμασταν και την 146 Junior, την οποία πήρε τελικά ένας φίλος. Την πούλησε το 2008 με 77.000 μόλις χλμ. μετά από πλήθος δυστυχώς προβλημάτων και πανάκριβων service... Sad .
Απλά πιστεύω ότι είτε το πουλάς στα 100.000 χλμ. είτε το φτιάχνεις και το κρατάς αφού τα εσκασες αλλη μια πενταετία Wink εγώ διάλεξα το δεύτερο Laughing
Back to top Go down
litsa
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 401
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-21

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 11:00 am

Το συγκεκριμένο απαίσιο αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσα όταν δουλευα ως οδηγός.Το πήρα με 140.000χλμ και το άφησα με 220.000χλμ.Το οδηγούσα πραγματικά ευλαβικά καθώς ήταν το αυτοκίνητο της δουλειάς.Μέσα στην περίοδο του 1 χρόνου είχε βγάλει του κόσμου τα προβλήματα.εγκέφαλο,πολλαπλασιαστές,τρόμπα,ηλεκτρικό μοτέρ τιμονιού,θερμοστάτη,διακόπτη μίζας,καταλύτη και διάφορα άλλα χαζά όπως το ότι έσπασε η ντίζα του χειροφρένου σε ανύποπτη στιγμή!!!Πανάκριβα ανταλλακτικά όπως και υψηλή κατανάλωση αν και το οδηγούσα πολύ οικονομικά.Αν και είχε καινούρια αμορτισέρ και λάστιχα michelin energy καινούργια όταν το πήρα το αυτοκίνητο ήταν κουρδαλο στο δρόμο.Ο φοβερός 1.4 8v ecotec με την εκπληκτική δύναμη των 75? ίππων κινούσε το αμάξι τόσο γρήγορα όσο ένα γαιδούρι όταν σέρνει ένα γεμάτο κάρο πατάτες και το τιμόνι απλά απαράδεκτο.Το θέμα ήταν ότι το αφεντικό με κατηγορούσε ότι εγώ χαλάω το αμάξι..κάποια μέρα άνοιξα το service book και είδα ότι το αμάξι είχε αλλάξει τα πάντα και κάθε 5-7.000 όλο και κάτι έβγαζε.Μου το επιβεβαίωσε και ο προηγούμενος οδηγός που ήρθα σε επαφή ο οποίος το οδηγούσε το ίδιο ευλαβικά(Τι κράξιμο έφαγε το αφεντικό μετά...).Σαν θετικά είχε την πολύ καλή εργονομία του εσωτερικού,το θετικό και εύκολο σε αλλαγές σασμάν(μάλλον φταίει το ότι το είχαν αλλάξει στα 120.000χλμ),η ευκολία στην οδήγηση και ο μεγάλος χώρος αποσκευών όταν έριχνες τα καθίσματα.Κυκλοφορούν πάρα πολλά στο δρόμο και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.Τώρα από ότι έμαθα έχει γίνει ανταλλακτικά.Όποτε φίλε μου μην στεναχωριέσαι γιατί έχεις πολλά να αλλάξεις ακόμα.Γνώμη μου είναι να το ξεφορτωθείτε όσο είναι ακόμα νωρίς.Φίλε Ηρακλή όσο για την σύγκριση με την 146 θεωρώ έχοντας οδηγήσει και την alfa(146 lusso με ΑBS),ότι δεν έχουν καμία σχέση καθώς το ένα είναι πολύ σβέλτο,έχει πολύ καλό τιμόνι και εξαιρετικά φρένα και αν το έχει alfistas με ότι αυτό συνεπάγεται(όπως λάδια στα 5.000 αλλαγή ιμάντα και αντλίας αρκετά νωρίς όπως και ζέσταμα του αυτοκινήτου πριν ξεκινήσει) δεν έχει προβλήματα. Very Happy Very Happy
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 11:18 am

Μιχάλη μάλλον μιλάς για το προηγούμενης γενιάς Astra το 8βάλβιδο. Το G είναι 16βάλβιδο με 90 αλογάκια και αρκετά σβέλτο. Όσο για τα χιλιόμετρα είναι πολλά, το είπα εξ αρχής ότι έχουν ημερομηνία λήξης οι ecotec Wink
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 11:29 am

Πάντως εγώ αυτό το 3ήμερο που ήμουν Ιωάννινα κυκλοφορούσα με ένα τέτοιο με 80.000χλμ πολύ καλού μου φίλου.

Όπως είπα και πριν φίλος με Corsa C 1.4 16v μετά τα 100.000χλμ έχει πάθει ζημιές επιπέδου 3.000€. Επίσης η κατανάλωση λαδιού τους είναι αξεπέραστη!!

Δε μπορώ να παραβλέψω όμως την άνεση αλλά κυρίως την παντελή έλλειψη τριγμών και θορύβων...

Από τιμόνι δε ξέρω τι παίζει αλλά αν είναι σαν του Corsa C τότε συγχωρέστε με αλλά αυτό δεν είναι τιμόνι....

ΥΓ. Φίλε Σπύρο θα μας ενδιέφερε πολύ να ακούσουμε τις πρώτες σου εντυπώσεις από τον Multiair 105hp σε τομείς όπως απόκριση, κατανάλωση, δύναμη και φυσικά πως σου φαίνεται το νέο Punto evo οδηγικά ποιοτικά κτλ. Αν έχεις και καμιά φώτο θα ήταν ωραίο να το παρουσιάσεις στο Gallery
Back to top Go down
σπίρτο αναμένο
Μέλος
Μέλος


Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 32
Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-02-12

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 5:44 pm

Το astra g, ήταν απο τα πλέον καλοπουλημένο μικρομεσαίο. Γιατί ο αγοραστής περίμενε, τα τυπικά γερμανικά κλισέ, αξιοπιστία, ποιότητα στηβαρότητά. Για αυτό εν μέρη, όταν χάλαγε ήταν ποιο δυσαρεστημένος, σε σχέση με άλλους κατασκευαστές.(Ποιος δεν θυμάτε την αυτοανάφλεξη στο στόμιο του ρεζερβουάρ του astra f. Και τη λύση ποιος τη βρήκε η opel, όχι αλλά το ΕΜΠ).
Στο fiat τώρα, στρίβει καλύτερα, φρενάρει καλύτερα, είναι ποιο γρήγορο και καίει λιγότερο (πάνω απο 7λτ100 με το start-stop ακολουθόντας τις ενδείξεις του shift indicator μέσα στην πόλη δεν είδα).Όλλα λειτουργούν άψογα, δεν τρίζει, δεν καίει λάδι κανένα παράπονο μέχρι στιγμής.
Back to top Go down
litsa
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 401
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-21

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 6:33 pm

σε αυτό αναφέρομαικαι νομίζω ότι ήταν 8v καθώς τα πρώτα τα βγάζαν με το παλιό μοτέρ.Όταν χαλούσε αυτό χρησιμοποιούσα ένα
corsa Β με 170.000χλμ ecotec 1.4 8v το οποίο πήγαινε εξαιρετικά(σαν γκάζι,γιατί τα υπόλοιπα...)
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Tue Mar 08, 2011 10:18 pm

Σπυρο η γνωμη μου ειναι να βρειτε ενα μεταχειρισμενο μοτερ και βαλτε το.
Στο παρελθον εκανα κατι παρομοιο με ανακατασκευη μοτερ εξ'ολοκληρου και εκτος οτι κοστισε παρα πολλα(2500 ευρω),δεν δουλεψε ποτε σωστα..
Οσον αφορα την 146 που ειναι πιο driver's car απο το astra θα συμφωνησω με τον Μιχαλη αφου την εχει ξαδερφος απο το 1998 με πανω απο 200.000χλμ και ειναι απολυτα ευχαριστημενος.Αλλα ειπαμε οι αλφα (και ειδικα οι t.s) δεν ειναι για ολους..
Back to top Go down
tzagarakis
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : heraklion
Αριθμός μηνυμάτων : 22
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Fri Mar 11, 2011 5:06 pm

Qverde wrote:
σε αυτό αναφέρομαικαι νομίζω ότι ήταν 8v καθώς τα πρώτα τα βγάζαν με το παλιό μοτέρ.Όταν χαλούσε αυτό χρησιμοποιούσα ένα
corsa Β με 170.000χλμ ecotec 1.4 8v το οποίο πήγαινε εξαιρετικά(σαν γκάζι,γιατί τα υπόλοιπα...)

Aυτό έβγαινε όντως με 2 κινιητήρες 1,4 όπως και τα corsa

Πάντως σαν σασί στέκει ακόμα και σήμερα πολύ καλά!!!

΄
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα   Today at 9:17 pm

Back to top Go down
 
Η Γερμανική αξιοπστία χτύπησε ξάνα
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Γενική Συζήτηση-
Jump to: