ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Sun Feb 20, 2011 6:17 am



Η Alfa Romeo παρουσίασε όλη την γκάμα της 159 για το 2011.
Το αυτοκίνητο έχει υποστεί αλλαγές στο εσωτερικό του καθώς του έχουν προστεθεί προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού (optionals).
Χρησιμοποιείται ένα νέο ύφασμα για τα καθίσματα και την ταπετσαρία.
Ήδη από την έκδοση Distinctive θα είναι στο στάρνταρ εξοπλισμό η επένδυση των καθισμάτων σε δέρμα ή ύφασμα στα χρώματα μαύρο ή μπεζ.
Θα υπάρχουν νέες λεπτομέρειες χρωμέ.
Μηχανικά, όλες οι εκδόσεις θα φορούν το σύστημα δυναμικού ελέγχου για την ευστάθεια VDC και το σύστημα αντισπινιαρίσματος ASR, θα έχουν Hill Holder και για την παθητική ασφάλεια, 7 αερόσακους. (2 εμπρός, 2 πλευρικούς, 2 παραθύρων και 1 για την προστασία των γονάτων του οδηγού.
Σαν εξοπλισμός , προτείνονται οι Pack Comfort και Sport για την έκδοση Progression και οι Pack Plus και TI σε συνδιασμό για την Distinctive. Η άνεση περιλάμβάνει, media player και εξοπλισμό Blue & Me, χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, cruise control, ηλεκτρικά εξωτερικούς αναδιπλούμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, ενώ το πακέτο Sport έχει επιπλέον και ζάντες αλουμινίου 17" σε χρώμα σατινέ τιτανίου, πλαϊνοί μαρπιέδες, πεντάλ και footrest αλουμινίου, σπορ όργανα με λευκό φωτισμό, σπορ τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενου με δερμάτινη επένδυση.
Το πακέτο εξοπλισμού,Comfort Plus, περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με όλους τους δρόμους των ευρωπαϊκών χωρών σε ψηφιακή κάρτα Sd card, η οποία είναι ενσωματωμένη στο ραδιόφωνο dual tuner (βελτιώνει την λήψη των FM και του Blue & Me), ένα πακέτο ορατότητας (Pack Visibility) που περιλαμβάνει εσωτερικό καθρέπτη ηλεκτροχρωμικό με αισθητήρες βροχής, σούρουπου και ομίχλης και τους εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικά αναδιπούμενους.
Το πακέτο TI τέλος προτείνεται με σπορ καθίσματα με δέρμα και Alcantara σε μαύρα με κόκκινα τελειώματα, σπορ πεντάλ, μαρσπιέδες αλουμινίου με το λογότυπο TI, σπορ τιμόνι με χειριστήρια του ηχοσυστήματος σε αυτό, λαβή επιλογέα ταχυτήτων δέρμάτινο με κόκκινες ραφές, το σύστημα Blue & Me, σπορ χρωματισμού όργανα, ζάντες 18" (προαιρετικά 19"), με κόκκινο δαγκάνες φρένων και μαρσπιέδες.
Τέλος για το ταμπλό και το τιμόνι προαιρετικά διατίθενται λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.










_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Sun Feb 20, 2011 4:41 pm

Εαν σκεφτομουν για αλλαγη αυτοκινητου ειναι το 1ο στην λιστα.
Φοβερο αυτοκινητο Smile

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 12:38 pm

Συμφωνώ Παναγιώτη αλλά μόνο ως προς την 1750Tbi πόυ είναι η μόνη πραγματικά γρήγορη έκδοση της όμορφης σπορ μπερλίνας, όλες οι άλλες εκδόσεις είναι βαριές και νωθρές οικογενειακές κάσες...
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:29 pm

η 1750 ομως δεν ειναι πιο γρηγορη απλα απο την 3,2 jts αλλα και απο golf gti,5λιτρα mercedes και 2λιτρα turbo volvo και saab.

Αρα δεν ειναι νωθρες οι 1,9-2,2( η τελευταια ξεφτιλισε την κατα πολυ ελαφρυτερη gt μου)ο 1750 ειναι πανγρηγορος....
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:31 pm

και 2ον μην ξεχναμε οτι ο 1750 ειναι by martinelli ( σχεδιαστης μοτερ ferrari)
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:35 pm

lawyer wrote:
Συμφωνώ Παναγιώτη αλλά μόνο ως προς την 1750Tbi πόυ είναι η μόνη πραγματικά γρήγορη έκδοση της όμορφης σπορ μπερλίνας, όλες οι άλλες εκδόσεις είναι βαριές και νωθρές οικογενειακές κάσες...

αυτο το ειπε ο Σ.Χ.....ειπε την 159 κασονι

και οταν η 159 εκανε αδυνατισμα 50 παρακαλω κιλων εκανε κωλοτουμπες στα λεγομενα του.

και τελευταιο το κασονι με τα φουλ κιλα του 2005 που παρουσιαστικε, με τον πιο μικρο ντιζελμοτερ και το σχεδον πιο βαρυ αμαξωμα εκανε τον πρωτο χρονο στο σλαλομ.....

ολα τα αλλα ειναι καραμελιτσες.
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:52 pm



σε αυτό αναφέρεσαι υποθέτω.

Βασικά αν είχα οικογένεια δεν θα υπήρχε καλύτερη επιλογή απο την Alfa Romeo 159 1.9 16v JTD 150hp. Στην Ιταλία τις παίρνεις κάτω από 10.000€ και είναι πραγματικά ότι καλύτερο από κάθε άποψη.
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:56 pm

ποιοτικα μαλιστα εχει αναφερθει και στο mbclub οτι υπερτερει στα σημεια απο αποψης ποιοτητας απο την νεα C.
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:57 pm

VeRDe wrote:


σε αυτό αναφέρεσαι υποθέτω.

Βασικά αν είχα οικογένεια δεν θα υπήρχε καλύτερη επιλογή απο την Alfa Romeo 159 1.9 16v JTD 150hp. Στην Ιταλία τις παίρνεις κάτω από 10.000€ και είναι πραγματικά ότι καλύτερο από κάθε άποψη.

στο οποιο συμμετειχαν accord-c-3-passat-mazda6-saab 9.3 κτλ
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Mon Feb 21, 2011 1:59 pm

επιπλεον ως γνωστο και γνωρισμα των οικογενειακων ιταλικων αυτοκινητων ειναι οτι προκαλουν πολυ δυσκολα ναυτια σε μικρα παιδια στα πισω καθισματα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Tue Feb 22, 2011 9:08 am

Χωρίς να θέλω να θίξω τους alfisti της παρέας, και εννοείται πάντα στα πλαίσια φιλικής κουβέντας, αλλά ελάχιστα αυτοκίνητα της εταιρείας σήμερα μπορούν να κινηθούν πραγματικά γρήγορα.. δυστυχώς.. No δεν συμπεριλαμβάνω κατηγορία mito που μου είναι αδιάφορη ως προσανατολισμό. Το GT μιας και έγινε λόγος είναι ένα πραγματικά πανέμορφο αμάξι, αλλά τόσο μα τόσο βαρετό. Θυμάμαι την είχα οδηγήσει όταν σκεφτόμουν να αντικαταστήσω το Coupe 20VT μου, μιας και σκεφτόμουν την αγορά της. Μετάνοιωσα μετά από λίγα λεπτά πίσω από το τιμόνι των αυτοκινήτων δοκιμής... η 1.8 πιο αργή και από την καθυστέρηση, η 2λιτρη απλά σπορ, σίγουρα όχι γρήγορη αλλά τόσο ξερή και ουδέτερη στις αντιδράσεις, έλλειψη οδηγοκεντρικότητας και βαριά αίσθηση. Ξαναμπαίνοντας έπειτα από την δοκιμή στο Coupe μου νόμιζα ότι οδηγούσα F-16... Αργότερα οδήγησα και την 3.2 σε μικτή διαδρομή για να διαπιστώσω πως καίει παραπάνω από την 3200GT μου και πηγαίνει όσο η 3200 με γυναικείες αλλαγές στο σασμάν... Τα ίδια και χειρότερα για την πεντάβαρη brera... τώρα στα σλάλομ δεν μπορώ να κρίνω την 159 σε σχέση με τον ανταγωνισμό αφού δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρει κάποιον γρήγορο οικογενειάρχη η κίνηση σε πίστα.. Neutral η 159 1.9 προσπερνάει πιο αργά και από 1.4 TSI δυστυχώς.. ταξιδεύει μια χαρά με 160 στην Εθνική αλλά ως εκεί... ενώ η συχνότητα επισκέψεων της στα συνεργεία, ιδίως για τα μοντέλα της πρώτης τριετίας παραγωγής είναι δυσάρεστα συχνή λόγω ηλεκτρονικών δυσλειτουργιών.. η 1750 είναι μονόδρομος σε όλα τα premium μοντέλα της alfa, όλα τα άλλα διαθέσιμα μοτέρ της εταιρείας και ιδιαίτερα τα ατμοσφαιρικά για έναν πραγματικά γρήγορο alfisti είναι για κάσες.. συγκρινόμενα με το ένδοξο παρελθόν της φίρμας σε σχέση με την οδηγική αίσθηση και τις επιδόσεις Wink (βλ. 156 2λιτρη και πάνω, Junior Veloce, 147 GTA, 75 turbo, GTV κτλκτλ...) ξεχνώντας βέβαια ποιότητα και αξιοπιστία παλιών κακών ημερών...
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 1:12 am

εχουμε ξαναμπει στο τρυπακι της αντιπαραθεσης και επειδη εχω οδηγησει πολλα και γρηγοροτερα αυτοκινητα απο την gt μου αλλα εχω gt δινοντας μια 330ci και επειδη αυτα που εχω ζησει με μια deltona evo gialla αλλα και ταξιδια express με μια 166 2.0 v6 tb ξερω και απο f-16 και απο κατι sl600 πελατες και απο phantom (gt 3,2 compressore).

Σιγουρα δεν ξερω απο concorde( maserati 3200 gt)

αλλα η GT (3,2) οχι μονο πιο στριφτερη και απο 147 gta(λογω πιο ομοιογενους κατανομης βαρους)και απο μια 156 2λιτρη (GT 2,0) ισως με πιο διασκεδαστικες αντιδρασεις στην ουρα απο μια 156 2,0 ti . Απο την gtv ? ατμοσφαιρα? διλιτρο με διλιτρο ! αστειοτατο ! ξες οδηγω 916 την spider. Απλα η μερα με την νυχτα. Αν βαζαμε το τιμονι της gt και το σασσι με το βαρος της gtv ναι θα λεγαμε για την πιο σπορ alfa romeo. Αλλα σε αμεση συγκριση θα στριψεις θα νιωσεις στο τιμονι καλυτερα στην gt. Στην gtv θα νιωσεις απλα σαν να καθεσαι σε καρτ με ξεβιδωμενο τιμονι. (απο θεμα διασκεδασης 916 spider δαγκωτο αλλα ειπαμε οτι η συζητηση δεν εχει να κανει με πιστες αλλα με οδηγηση σε εθνικες).

Πιστευω τουλαχιστον το αμαξι που το εχω οδηγησει πιο πολυ (2,0 gt) και συγκρινοντας τις εμπειριες μου απο πολλα+ τα προαναφερθεντα οτι μονο ουδετερη δεν ειναι !! απλα μπαινει με βοδωτη την μουρη...τι να κανω εγω τωρα...αφου μονο κωλο πεταει και δεν μουριαζει ποτε. Ναι δεν boostαρει σαν tb αλλα σιγουρα εχω κατι 2+ κυβικα κατι bmw σε ευθεια και στροφη.

Επιπλεον θα σου πω μια συντομη ιστορια....Οποια τυχει εχω οδηγησει την ''βαρια'' brera 2007 μοντελο και επιπλεον την 159 1,9 jtd στην τριπολη (οταν ηθελα να αλλαξω την gt για την 159) αλλα και την 159 ti tbi του MAFIA απο το alfisti.

Η brera 2,2 θεοβαρη και εγω 2λιτρος ελαφρυς καταλαβα οτι η μανταμ μπρερα στην 3η με περασε και ανοιξε 3-4 καροτσες χαλαροτατα. Την δοκιμαζω και ,θου κυριε, ειχε πιο αμεση και σπορ αισθηση σε ολα της εκτος απο το τιμονι που της gt ισως ειναι απο τα πιο απιστευτα τιμονια της αλφα σε αισθηση.

H 159 με το πρωτο στην γκαμα ντιζελ στα 150 αλογα. Νορμαλ αυτοκινητο και οχι για ιδιαιτερα σπορ ανησυχιες αλλα η διαδρομη Τριπολη καμπεας με μια comfort αναρτηση και πολυ ροπη με αφησε να ανακαλυχω οτι εμπαινα σχεδον +15-20 το πολυ χιλιομετρα σε καθε στροφη και επιπλεον να θαυμασω την δουλεια σε κρατημα/αποτελεσμα/αισθηση με τα λαστιχα να πιεζονται εντονως. Ναι σιγουρα ειναι σχετικα αργει αλλα και για τους πιο ευεξαπτους υπαρχει και η 2,4 jtd με πακετο ti που εκει αλλαζει το παραμυθι.

τελος την 159 tbi του mafia ενα αυτοκινητο που ΙΣΩΣ να ειναι πιο f-16 σε θεμα ταχυτητας απο ενα coupe σιγουρα ομως οχι σε αισθηση. Το θεωρητικο συμπερασμα το εχουμε αποκομισει απο ανοιγμα με 6λιτρες merce στην Α.Ο., με volvo και saab οπως ομως και με τις 2 τελευταιες γενιες golf gti αλλα και με μια 156 μετατροπη σε 20v tb απο coupe.

Ναι ποτε δεν θα φτασουν οι gt (2,0) ή οι brera 2,2 ενα fiat coupe 16v tb ή 20v turbo plus.
Σιγουρα ομως μπορουν να τα πουν με τα ατμοσφαιρικα διλιτρα και 1800ρια coupe. Και εκει επαφιεται στα χερια του καθενος αλλα και στο βαθος που εχει μελετησει η καθε εταιρεια και το περα απο το οριο...

Επιπλεον τα σλαλομ ηταν test δυναμικης του μοντελου και οχι καποια δοκιμασια πιστας. Οταν ως οικογενειαρχεις βρεθεις στην δυσαρεστη θεση να μαζευεις 1+ τονο θα δεις οτι το σλαλομ (δλδ το ποσο αποτελεσματικα και γρηγορα μετατοπιει το βαρος το αμαξι και αυτο δουλευει μαζι με την αναρτηση + την δυναμη που θα χρειαστεις στον τροχο για να ισιωσεις) ειχε πολυ νοημα και δεν ηταν τρικ ή μια ακομα σβουρα σε μια πιστα.

Δοξα το Θεο(που σωθηκα) εχω βρεθει στην ιδια θεση και με την gt και με την spider και μια μια mb200clk komp. της οικογενειας.

Τα νεα μοτερ θεωρω οτι ειναι αυτο που λεει και η λεξη . Νεα και συγχρονα. Μια 120αρα μιτο θα με ζορισει και μια 155αρα απο την πρωτη θα μου ριξει στα αυτια. Στα 210+ ναι θα την φτασω. Αλλα πιο το νοημα οταν εμενα ειναι τεχνολογικα του 2002 και αυτο του 2008 ?

Το θεμα με τα ηλεκτρικα απλα ισως αστειος. Στο alfisti.gr (του οποιου δεν ειμαι πια μελος) υπαρχει ενα αρχειοθετημενο θεμα με βαση τα ηλεκτρικα σε 159. Οποτε δεν θα το σχολιασω καν. Πιστευω εχουμε ενα αντιπροσωπευτικο δειγμα που μπορει να εξαγει καποια συμπερασματα μιας και υπαρχουν πολλα μοντελα παλια ή νεα. Και γενικα απο εναν ιταλοφιλο που ξερει να συντηρει και να φροντιζει ταμαξι του δεν το εχω ακουσει σε οποια εταιρεια και να ειναι της ιταλιας (στα δικα μας τα φτωχα και ταπεινα).

Τελος ο 1750 ειναι ενα μοτερ που αντικαθεστισε τα προυπαρχοντα 1,9-2,2 και οχι τα 1,8-3,2.Ειναι δημιουργημα της fpt και σχεδιασης martinelli(σχεδιαστη μοτερ ferrari). Με την πλεον high-end τεχνογνωσια του γκρουπο με συστηματα scavenging κτλ κτλ κτλ.

Τελος αποτελει την Top επιλογη σε κινητηρα μονο στην giulietta qv.

Τελος οι εκδοσεις qv ειναι οι κορυφαιες της alfa στην μια 1,4 170 ιππων και η αλλη 1,750 235 ιππων και η 159 ως μεσαια λυση με 1,750 200 ιππων και η 3,2 jts με 265.

η mito απο τα πιο γρηγορα premium μοντελα δινοντας πολυ ομορφα τον χωρο στην abarth να παρει το σπαρτιατικο της αισθησης και το μοντελο ακομα το μαθαινουμε, εμεις οι τρελαμενοι εγκαθετοι καθε χρονο στην πιστα, και οχι απο τα περιοδικα και απο το χαλασμενο τηλεφωνο.

η giuletta qv θα κανει ντεπουτο φετος στα ''χερια ''μας. Και μολις βγηκε απλα κατεπληξε τους παντες. Εως και την καλυτερη alfa της 25ετιας σε δυναμικα χαρακτηριστικα ειπαν στο εξωτερικο.

Τελειωνοντας η alfa παραμενει ενας σπορτιφ γενικος κατασκευαστης. Κατι που ηταν παντα. Οταν επρεπε να αντικατασταθει η deltona ηρθε η 166 v6 tb. Γιατι πολυ απλα ή σε delta hpe 20v ή σε gtv v6 tb ή σε fiat coupe 20v ή σε 3λιτρο alfa θα επρεπε να παμε για να βρουμε ενα κοντινο υποκαταστατο.

Και εκει καπως μας φανηκε αλλα συνεχισαμε να εχουμε ενα ιταλικο πυραυλακι με αρκετη δοση αδρεναλινης χωρις να κανει 100 ή 160.000 ευρω. Αλλωστε και η mase μετα την alfa τοποθετειται στην ιεραρχια....

Συμπερασμα μου. Ολες οι alfa ειναι κασονια σε σχεση με ολες τις mase.
Οι παλιες alfa ειναι παλιες και οι νεες νεες. Οι παλιοι alfisti πηγαν στην bmw. Eκει που οχι εφτυναν αλλα κατουραγαν. Και να ελεγα οτι πηγαν για M ? αντε οκ τις γουσταρω και εγω. Αλλα να βλεπεις alfista παλιο με 318/320/328 και να χαιρεται την βαρκα του σε σχεση με μια gt επειδη εχει μονο και μονο πισω κινηση ειναι κολλημα και παρωπιδα.το coupe ηταν μια ''ειδικη'' εκδοση οπως και η 3λιτρες gta και τα delta hf hpe(με τα 193).

και η kappa 20v με τα 225 φοραγε αλλα το ενα ηταν lancia και το αλλο fiat. Ετσι ειναι και η αλφα. Kαι προτιμω ενα σπαρτιατικο coupe διπλα σε μια πολυ sportif κουκλαρα alfa romeo παρα μια alfa romeo αντι-coupe.



Αυριο κατεβαινω για καφε Ναπλι απο αχλαδοκαμπο. θα ξεσκονισω το νωθρο , ξερο (???) κασονι μου!

over & out.


Y.Γ. αν υπαρχει βαρυ αυτοκινητο ιταλικο στις ''κατωτερες" αυτο ηταν η thesis ( ναι ειχαμε και μια 2lt turbo 20v, του coupe στα 185 λογω ρυπων. Εκει να δεις 1998 κιλα πως πηγαιναν(εναντι κατι saabακια και mercededakia...δεν μιλαω καν για bimmers) με το πολυ πιο αδυναμο μοτερ απο το coupe....


ΥΓ 2 . τι σχεση εχει τεχνολογικα/χρονολογικα ενα coupe με μια gt? νομιζω η gtv ηταν αρκετα κοντα στο coupe. Την GT δεν μπορεις να το συγκρινεις με κανενα fiat. Εκτος αν εβγαινε κανα coupe 2 και δεν το θυμαμαι .

Α και κατι αλλο . Δεν ειμαι alfista. Ειμαι italista επειδη ακριβως μεγαλωσα, ειδα και περασα (ημουν τυχερος στην ζωη μου μεχρι τωρα) απο πολλες σχολες. και καθε μερα προσπαθω να διευρυνω τις οδηγικες μου εμπειριες .

Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 1:23 am

VeRDe wrote:


σε αυτό αναφέρεσαι υποθέτω.

Βασικά αν είχα οικογένεια δεν θα υπήρχε καλύτερη επιλογή απο την Alfa Romeo 159 1.9 16v JTD 150hp. Στην Ιταλία τις παίρνεις κάτω από 10.000€ και είναι πραγματικά ότι καλύτερο από κάθε άποψη.

επιπλεον εχει βγει και το προγραμμα sport που ανεβαει την ιπποδυναμη σε 170 και την ροπη.
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 1:47 am

τα ορθογραφικα ειναι τοσα πολλα που δεν τα διορθωνω γτ μου εχουν βγει τα ματια. Very Happy
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 1:42 pm

Χρήστο εννοείται ότι πάντα μιλάω φιλικά και σε καμία περίπτωση υποτιμητικά Wink Εξάλλου δεν γεννήθηκα με maserati και ο μπαμπάς μου με δυσκολία μου πήρε 1000αρι στα 18 μου γιατί φοβόταν μην σκοτωθώ με την μηχανή pirat πέρασαν αρκετά αυτοκίνητα από το γκαράζ μου λόγω ψώνιου και πολλά περισσότερα από τα χέρια μου σε διάφορα test drive αργότερα όταν απέκτησα "πρόσωπο" ώστε να μου τα εμπιστεύονται σε δοκιμές.
Για την GTV αναφερόμουν στην ιστορική, την όμορφη την alfetta της δεκαετίας '70-'80 Very Happy αυτήν που πάλευες να κρατήσεις ίσια, αλλά κατέβαινες πάντα με χαμόγελο, που σάπιζε, χάλαγε, έσταζε αλλά το χαμόγελο εκεί... η άλλη η επόμενη ποτέ δεν μου έκανε ιδιαίτερη αίσθηση.
Όντως και εγώ είμαι λάτρης της πίσω κίνησης, μια γρήγορη πισωκίνητη μπέμπα είναι σαφώς και δυστυχώς πιο απολαυστική σε κάθε τομέα από μια σύγχρονη προσθιοκίνητη αλφα (μιλάω για 150 άλογα+), οι παλιοί "χεράδες" αλφίστι κάτι ξέρουν σε αυτό πίστεψε με Wink εξάλλου η αλήθεια να λέγεται μια γρήγορη 5αρα είναι πολύ πιο απολαυστική στα παιχνίδια σαφέστατα και από το μαζερατικό μου το οποίο δεν συγχωρεί λάθη, αν και πιο αργή η μπεμπέ, οδηγώ συχνά την 525 του πεθερού και όντως την χαίρομαι (χωρίς launch control..)Twisted Evil που σημειωτέον ο τελευταίος μέχρι την δεκαετία του '90 έπαιρνε μόνο ιταλικά...
Ως κατακλείδα,
χαίρομαι που έχεις σφαιρική άποψη και είναι αξιοθαύμαστο πόσο ενημερωμένος είσαι παρόλο που είσαι νέος σε ηλικία, αλλά είμαι σίγουρος πως με τον καιρό θα αναζητήσεις την απόλαυση της πίσω κίνησης όπως όλοι οι οδηγοί με αναζητήσεις (όπως εσύ). Ως τότε εύχομαι οι ιταλικές εταιρείες να παράγουν ακόμα πισωκίνητα αυτοκίνητα και ολόψυχα σου εύχομαι να είσαι σε θέση να αγοράσεις τα καλύτερα ή γιατί όχι τα ακριβότερα από αυτά. friends
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 2:15 pm

Bασικα εκτιμω τον τροπο που απαντησες και απλα σου βγαζω το καπελο.

Ναι η alfa μετα την εξαγορα απο την fiat και το τερμα της πισω κινησης εχασε κοσμο και κερδισε και ακομα παραπανω κοσμο την 9ετια 1997-2006. Σημερα φτιαχνει ακομα μια καινουρια γενια με τα νεα μοντελα mito-g. Δυστυχως η ευτυχως αγαπω την ιστορια της μαρκας που αγαπω , οπως και της lancia που λατρευω και της fiat που παραμενει η πρωτη λυση σε ολα. Αλλα και alfa εξελιχθηκε με τον δικο της τροπο. κατηγορειται και παρολαυτα το 1994 ο αδερφος μου εδειχνε κατι κοκκινα αμαξιακια που ετρεχαν και νικαγαν (155 dtm). Σιγουρα η alfa εχει μπει σε μια πορεια αναγεννησης και θα το δουμε συντομα ελπιζω. Απο κει και επειτα δεν θα μπω στο διλλημα αν ειναι καλη μια gtv του 70 σε σχεση με την 916 μου.
Για οποιον ταρεσε η πισωκινηση εκ των προτερων θα προτιμησει την παλια. Εγω θα την προτιμουσα γιατι εξωτερικα με εξιταρει ακομα και σημερα.

Αλλα με τον ιδιο τροπο θα προτιμουσα και την προσθιοκινητη 33 sprint.

Οσον αφορα τις bmw(των εμπειριων μου)οπως ειπα ειχα μια 330ci οπου στα χερια μου δεν εκατσε πολυ καιρο μιας και επρεπε να επιλεξω τι επρεπε να κρατησουμε αφου και ο αδελφος ηθελε νεο αυτοκινητο (και σιγουρα οχι την 3αρα).

πηγα και ειδα μια 528 της προηγουμενης γενιας. Γνωστη και ως αμαξι του ''κουλουρη''. Ωραιος ηχος, γλυκο τραβηγμα απο πισω αλλα σε καμια περιπτωση δεν θυμιζε αμαξι αμεσα συγκρισιμο με μια 166 εστω 2λιτρη turbo και ουτε καν την 166 3λιτρη ατμοσφαιρα.

Ναι εχει την χαρα της πισω κινησης. Η αισθηση ομως τιμονι-αναρτηση μονο σιγουρια δεν σου δινουν σε αλλεπαλληλες στροφες. Οποτε το αυτοκινητο απορριφθηκε. Με την λογικη οτι για να δωσουμε τοσες χιλιαδες ευρω για κατι που απλα μπορεις καλλιστα να το βρεις και σενα 3αρι αππορριφθηκε για τα ματια τοτε μιας μπλε mb w208 200 kom (με τα 193 )της γυναικας του ιδιοκτητη των "καλιγουλας". πολυ πιο πλαδαρη απο την bmw αλλα υπηρχε ηδη η αλφα στο γκαραζ.


Τελειωνωντας, ισως με πεις τρελο, αλλα η 330ci (e46) ηταν πολυ νωθρη οπως λες και πολυ ''γεροντιστικη'' στις αντιδρασεις εναντι με τη gt που την θεωρω αν και 2λιτρη πολυ τσακμακι και παρα πολυ πιο φιλοσοφιμενη στην αναρτηση και στις αντιδρασεις της. Σκεψου μοναχα οτι το vdc εχει παρεμβει μεσα σε 3 χρονια 2 φορες και αυτο σε γλιτσα. Ενω σε περιπτωσεις μικρου ''διπλοματος'' απουσιαζει πανηγυρικα παρολες τις πιεσεις που εχει υποστει στην διαδρομη προς και απο το σπιτι (αθηνα-αναβυσσος μεσω παραλιακης Wink )Σε ιδιες συνθηκες δεν σε ενεπνεε η ε46 ενιωθες την βαρια ουρα και τις αργες αντιδρασεις του αυτοκινητου.


Tελος ισως διανυω την ηλικια του αποτελεσματος και οχι του πλασαριμσατος ! Ισως μπω και γω στο τρυπακι. μεχρι τοτε περιμενω την επερχομενη κεντρομηχανη alfa romeo που θα βγαινει ως cabrio σε abarth και coupe ως alfa romeo (dallara-ktm).

Για μενα στοχος ειναι να κρατησω την gt σε στοκ μορφη. Ακομα δεν σκεφτομαι να την αλλαξω αν και εχω γεμισει με ποστερ της giulietta qv το δωματιο!
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 2:21 pm

Αυτο που αναφερεις για την maserati ως πιο απολυτη σε αντιδρασεις ειναι και το νοημα των ιταλων. Το ιταλικο πισωκινητο-τετρακινητο-μπροστοκινητο ποτε δεν ηταν για τον αδαη οδηγο. Αυτη αλλωστε ειναι η διαφορα των σχολων της γερμανιας - ιταλιας.

Ο ενας σου λεει εχω βαλει 10 μπλιμπλικια να σε προστατευουν και πηγαινε παιξε και ο αλλος σου λεει παρτο και γινε οδηγος.


Μα αυτη δεν ειναι και η διαφορα (σε μικροτερη κλιμακα) των παλιων και νεων alfa?
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Feb 23, 2011 7:45 pm

Χμμμ... προσωπικά πιστεύω ότι δυστυχώς η 3200 δεν μπορεί να ελεγχθεί προβλέψιμα στο όριο, ιδιαίτερα σε στριφτερή διαδρομή, εννοείται χωρίς ASR.. Wink προσωπικά με τρομάζει, ίσως να φταίει η ποιότητα του ελληνικού οδοστρώματος, ίσως η απόλυτη δύναμη, ίσως ότι χωρίς traction δεν έχει πλέον boost control και οverboostaρει όπου και όπως έρθει, ίσως δεν ξέρω... ένα μόνο θα σου πω έχω κάνει τετακέ στην ευθεία... Embarassed ευτυχώς νύχτα.... δεν πιστεύω εν τέλει οι Ιταλοί να είχαν προβλέψει σε απόλυτο βαθμό ότι μπορεί να οδηγηθεί χωρίς traction ή μάλλον παίζει και να μην τους ένοιαζε.. Very Happy προσωπικά ούτε εμένα με νοιάζει να αλλάζω τρία ζευγάρια λάστιχα το χρόνο..αρκεί να την ακούω και να την νιώθω να σπαρταράει... όσο για την προσαρμογή μου...μετά από 2χρόνια συμβίωσης και 25.000 χλμ. ακόμα μαθαίνω...και βελτιώνομαι.. Rolling Eyes
Και για να μαστε ον-τόπικ, κατά τη γνώμη μου, οι παλιές με τις νέες άλφα όπως η 159, έχουν θέμα με το βάρος... δώστε μου ξανά ελαφριά άλφα, να νιώθω δρόμο ρε γα@ωτο να στρίβει και να γλιστράει ανάλαφρα, με μειωμένη ηχομόνωση και το γουργουρητό του κινητήρα να μου χαϊδεύει τα αυτιά, δεν θέλω να νιώθω πόρτα να κάνει βαρύ γκούπ όταν κλείνει, αν ήθελα θα παιρνα γερμανικό... No ή μια ζημιάρα quattroporte... rabbit
Back to top Go down
AlfaGTakos-chris1100
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 185
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Thu Feb 24, 2011 1:06 am

ενας επιπλεον λογο που χρησιμοποιουμε την πιστα ειναι για να μαθουμε σε ενα ασφαλες περιβαλλον ενα αυτοκινητο. Ποσο μαλλον ενα αυτοκινητο των ιππων και της δυναμης μιας maserati 3200.

Θα σου πω προσωπικη εμπειρια με πολυ λιγα χιλιομετρα στο κοντερ σε δρομο που γνωριζω παρα πολυ καλα με την mb που την ξερω πανω κατω. Σε κλειστη αριστερη στροφη (με asr οn) εχω ενα προοδευτικο γλιστρημα ελενξιμο και παταω γκαζι να ισιωσει λιγο στην εξοδο της στροφης και απο δικη μου βλακεια (ειχα το ημι-αυτοματο στο d ενω επρεπε να εχω 3η ) με αποτελεσμα να κατεβασει μονο του ταχυτητα και να μπω σε κομπρεσσορα. Αποτελεσμα ηταν ενα μουριασμα κατευθειαν στο αντιθετο. Ευτυχως ολα καλα.


Επιπλεον με την spider στα λιμανακια δεν κατεβασα και εκει σε 3η αλλα συνεχισα με 4η. Αποτελεσμα 2 τετακε και σφηνωμα στην μπαριερα! Απο τοτε δεν ξανα τρεχω σε δημοσιο δρομο. Καλυτερα να δωσω 200-300 ευρω και να μπω πιστα. Να μαθω ταμαξι και να το χαρω χωρις να σκοτωσω κανεναν αρχικα και επειτα να μην σκοτωθω.


Οντοπικ.

Η 159-brera-spider αποτελουν παρελθον. Βρισκομαστε σε ξεστοκαρισμα. η Giullietta ειναι ενα δειγμα της alfa που πορευεται στον αιωνα μας. Ελαφρια, δυνατη, με γουργουρητο(τηρουμενων των αναλογιων) αλλα με ηχομονωση (δυστυχως ή ευτυχως η αγορα κινηται εκει και για να παρεις κατι πιο '''ρομαντικο'' πλεον πρεπει να τα σκας αδρα !).
Back to top Go down
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Thu Feb 24, 2011 2:18 pm

AlfaGTakos-chris1100 wrote:
ενας επιπλεον λογο που χρησιμοποιουμε την πιστα ειναι για να μαθουμε σε ενα ασφαλες περιβαλλον ενα αυτοκινητο. Ποσο μαλλον ενα αυτοκινητο των ιππων και της δυναμης μιας maserati 3200.
Συμφωνώ Wink για αυτό άλλωστε την έβαλα πίστα από τον πρώτο μήνα κατοχής της bounce σκέψου την οδήγησε στο τέλος και η γυναίκα μου στην πίστα... μοναδική εμπειρία πέρασα ως συνοδηγός... silent σκεφτόμουν ότι ανα πάσα στιγμή μπορεί να πετάξω μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ... affraid αλλά εν τέλει καλά τα πήγε το ξανθό.. tongue πάντως δεν συμφέρει το υπερωκεάνιο πίστα, λόγω βάρους καταπονεί υπέρμετρα το σύνολο με έμφαση στα λάστιχα και τα φρένα που τα εξαφανίζει.. αχ παλιές καλές εποχές Lotus που έκανα 5 γύρους σερί και τα λάστιχα ήταν απάτητα.. Very Happy
Ευτυχώς πάντως που η νοοτροπία της τελευταίας πενταετίας φαίνεται να εγκαταλείπεται από την Άλφα. Περιμένοντας λοιπόν τα νέα και ελπίζω γρήγορα ένα αξιόλογο και προσιτό (όχι σαν την 8C) sportscar για μας τους νοσταλγούς... Rolling Eyes
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Wed Mar 16, 2011 6:55 pm

Δελτίο Τύπου


Μάρτιος 2011

Alfa 159: Ελκυστική όσο ποτέ

Ιδιαίτερα συμφέρουσα έγινε η αγορά της Alfa 159 μετά και την εφαρμογή
του μέτρου της απόσυρσης, που δίνει τη δυνατότητα στους «αλφίστι» να
αποκτήσουν σε ακόμα πιο προσιτή τιμή ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει σε
υπερθετικό βαθμό τα κλασικά χαρακτηριστικά που έκαναν τη μάρκα δημοφιλή
παγκοσμίως: ελκυστικό ιταλικό ντιζάιν και κορυφαία απόλαυση στην
οδήγηση.
Η ναυαρχίδα της Alfa Romeo είναι ένα αυτοκίνητο με premium ποιότητα,
που ταιριάζει αρμονικά με τον σπορτίφ χαρακτήρα του και υπόσχεται
συγκινήσεις και τέλειες διαδρομές, που μόνο μια αυθεντική Alfa Romeo
μπορεί να προσφέρει. Κορυφαία σε ενεργητική ασφάλεια, χάρη στον
πανίσχυρο κινητήρα τούρμπο 1.75 με τους 200 ίππους, το κορυφαίο σύστημα
διεύθυνσης, τις εξελιγμένες αναρτήσεις που προσφέρουν άψογο κράτημα και
κορυφαία σταθερότητα, τα εξαιρετικά φρένα και τα προηγμένα ηλεκτρονικά
συστήματα (VDC/ASR/MSR/Hill Holder, e-Q2), προσφέρει ταυτόχρονα ένα πολύ
υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας, χάρη στους 7 αερόσακους, τα ενεργά
προσκέφαλα και το άκαμπτο αμάξωμα με τις προσεκτικά επιλεγμένες ζώνες
παραμόρφωσης.
Το ιταλικό σπορ σεντάν εντυπωσιάζει με τη λειτουργικότητα και την
τεχνολογία του, εφαρμόζοντας όλες εκείνες τις καινοτομίες που
χαρακτηρίζουν την προσαρμογή του ιταλικού γκρουπ στις σύγχρονες
κοινωνικές απαιτήσεις για οικονομία και οικολογική προσέγγιση της
αυτοκίνησης, χωρίς να χάνει τίποτα από τον σπορ χαρακτήρα του. Έτσι, αν
και προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,7'' και
μέγιστη ταχύτητα 235 χλμ./ώρα), καταφέρνει χάρη στην τεχνική του
downsizing να περιορίζει τη μέση κατανάλωσή του στα 8,1 λίτρα/100 χλμ,
γεγονός εντυπωσιακό για ένα αυτοκίνητο 200 ίππων.
Ταυτόχρονα προφέρει όλα όσα απαιτεί ο σύγχρονος οδηγός για
ξεκούραστες και άνετες μετακινήσεις, με την ευρυχωρία του εσωτερικού του
και την ύπαρξη στον στάνταρ εξοπλισμό του όλων εκείνων των στοιχείων
που εξασφαλίζουν αυτή την άνεση, όπως π.χ. ο αυτόματος διζωνικός
κλιματισμός ή το εξελιγμένο ηχοσύστημα. Η Alfa 159 προσφέρεται σε μία
εξαιρετικά ελκυστική τιμή, που ξεκινάει από 22.900 ευρώ με απόσυρση, με
πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού συμπεριλαμβανομένου του μεταλλικού χρώματος.
Και φυσικά υπάρχει η δυνατότητα αγοράς της με χρηματοδότηση, χωρίς
προκαταβολή και με εξόφληση σε 72 δόσεις, με ετήσιο επιτόκιο 5,5%.


_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011   Today at 11:48 am

Back to top Go down
 
Οι νέες εκδόσεις της 159 για το 2011
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT GROUP AREA :: Alfa Romeo-
Jump to: