ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 WRC: Αρχίζει το ματς!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: WRC: Αρχίζει το ματς!   Wed Feb 09, 2011 2:15 pm



Το Ράλλυ Σουηδίας δεν συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον μόνο επειδή αποτελεί τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, αλλά και λόγω της επίσημης πρώτης εμφάνισης των νέων αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC. Στην πόλη του Karlstadt, λοιπόν, θα δούμε το Σαββατοκύριακο τα νέα DS3 και Fiesta WRC, και μάλιστα με νέους, αλλά και παλιούς πρωταγωνιστές στα πηδάλια. Βέβαια, όλοι θα έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στις επιδόσεις των αυτοκινήτων, αφού πλέον τα αυτοκίνητα είναι ως γνωστών εφοδιασμένα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού 1.600 κ.εκ., και με σαφώς περιορισμένα ηλεκτρονικά.



Ο αγώνας, μπορεί να έχει εκκίνηση και τερματισμό στην πόλη του Karlstadt, αλλά η πραγματική δράση θα διεξαχθεί βόρεια και συγκεκριμένα στην πόλη του Hagfors, με το σέρβις παρκ να βρίσκεται στο παλιό αεροδρόμιο της πόλης. Φυσικά, ο αγώνας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αναμφίβολα, αποτελεί έναν από τους πλέον εντυπωσιακούς του Πρωταθλήματος, και φυσικά ο μοναδικός που διεξάγεται σε χιονισμένες επιφάνειες. Η υψηλή μέση ωριαία είναι το κύριο χαρακτηριστικό του, με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τις περισσότερες φορές το παγωμένο χιόνι στο πλάι του δρόμου για να μπορέσουν να περάσουν από τις περισσότερες στροφές. Μπορεί, λοιπόν, να έχουν να αντιμετωπίσουν τις πιο γλιστερές επιφάνειες του Πρωταθλήματος, αλλά η ύπαρξη των ελαστικών με καρφιά ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα στα πληρώματα να αγωνίζονται με τρόπο παρόμοιο με αυτόν στο χώμα.



Σε αγωνιστικό επίπεδο, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία απολύτως πρόβλεψη. Ουδείς γνωρίζει τις δυνατότητες των αυτοκινήτων, των πληρωμάτων και εν τέλει κατά πόσο οι οδηγοί έχουν ακόμα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις τους. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, επειδή πρόκειται για έναν από τους πλέον ιδιαίτερους αγώνες του WRC, είναι λογικό ότι οι Σκανδιναβοί θα έχουν τον πρώτο λόγο. Έτσι, για αυτό και οι περισσότεροι στοιχηματίζουν στους Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala με τα Ford Fiesta WRC. Όμως, δεν είναι δυνατόν να μην υπολογίζει κανείς τα Citroen DS3 WRC, με τους Γάλλους να φημίζονται για την προετοιμασία τους και τη λεπτομέρεια που τους διακρίνει όταν παρουσιάζουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με τη δυναμική των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier είναι δεδομένο ότι και οι Γάλλοι θα παίξουν το ρόλο τους σε επίπεδο γενικής. Βέβαια, το γεγονός ότι όλα τα αυτοκίνητα, και συγκεκριμένα 13, που θα βρεθούν στη ράμπα της αφετηρίας, θα έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές. Αυτό μεταφράζεται σε σαφώς μεγαλύτερο επίπεδο ανταγωνισμού, αφού όλα θα εξαρτώνται ξεκάθαρα από τους οδηγούς και όχι το επίπεδο της συμμετοχής, σε συνδυασμό με τη νεότητα του αυτοκινήτου.



Όπως για παράδειγμα ο Petter Solberg που λίγο πριν τον αγώνα της Σουηδίας εξασφάλισε αυτοκίνητο και τον απαραίτητο προϋπολογισμό για να ακολουθήσει ολόκληρο το Πρωτάθλημα το 2011. Η εμπειρία του είναι δεδομένη, αν και το γεγονός ότι έχει πραγματοποιήσει μόλις 270 χιλιόμετρα δοκιμών με το νέο DS3 δεν του επιτρέπει να έχει βλέψεις για κάτι περισσότερο από το βάθρο. Ακόμα ένας οδηγός με DS3 WRC είναι και ο Kimi Raikkonen, ο οποίος θα ακολουθήσει τους δέκα από τους δεκατρείς συνολικά αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος. Βέβαια, ισχυρούς ιδιώτες θα δούμε και στο στρατόπεδο της Ford, με τους P-G Andersson, Henning Solberg και Mads Ostberg να είναι τα ισχυρότερα όπλα του Malcolm Wilson στις χιονισμένες επιφάνειες. Βέβαια, Fiesta θα δούμε και στα χέρια των Matthew Wilson, Dennis Kuipers, Ken Block, αλλά και σε αυτά του Khalid Al Qassimi. Παράλληληα, ο αγώνας προσμετράει και στο PWRC, όντας ο πρώτος γύρος και αυτού του θεσμού, με τον Patrick Flodin να αποτελεί το φαβορί για τη νίκη.



Την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου, θα πραγματοποιηθεί το shakedown του αγώνα, το οποίο και θα σηματοδοτήσει την πρώτη επίσημη εμφάνιση των αυτοκινήτων σε ειδικές διαδρομές, ενώ το ίδιο βράδυ οι φίλοι των αγώνων θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα νέα WRC στην σούπερ ειδική του Karlstadt, η οποία και θα σηματοδοτήσει την αυλαία του 2011._Π.Τ.
Back to top Go down
 
WRC: Αρχίζει το ματς!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Εκτός Θέματος-
Jump to: