ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 2:55 pm



Η ομάδα Φοιτητών Formula SAE/Student του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του A.Π.Θ. μετά την επιτυχημένη πορεία του πρώτου μονοθέσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου τύπου Formula – που μελέτησε, σχεδίασε και κατασκεύασε μόνη της – και τη συμμετοχή σε 2 αγώνες στο εξωτερικό, συνεχίζει την προσπάθειά της. Έχει ήδη συσταθεί μια νέα 20μελής ομάδα με το όνομα Aristotle Racing Team (ART) συνεχίζοντας να εκπροσωπεί το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στους διαγωνισμούς Formula SAE/ Student, καθιερώνοντας το όνομά του Α.Π.Θ.
στον τομέα αυτό
.



Όνειρο ζωής...

Κείμενο: Γιώργος Παπαδόπουλος
Πηγή: Εφημερίδα GO

Το πόσο δύσκολο είναι να κατασκευάσει κανείς ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και μάλιστα στην Ελλάδα το μάθαμε πριν από 4 περίπου χρόνια. Το πόσο πάθος, ψυχή και όραμα χρειάστηκε για να συνεχιστεί το όνειρο, στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, το μάθαμε πριν λίγους μήνες. Η αρχή έγινε το 2007 όταν επτά φιλόδοξοι φοιτητές του τμήματος Μηχανολογίας του ΑΠΘ με "οδηγό" τον καθηγητή μηχανολογίας κ. Μηχαηλίδη, δημιούργησαν την ομάδα ART7 (Aristotle Team 7) και κατασκεύασαν το πρώτο μονοθέσιο στην Ελλάδα. Στη συνέχεια εξέλιξης του μονοθεσίου δόθηκε το 2008 και επιβραβεύτηκε το καλοκαίρι του 2010 όταν η ομάδα των είκοσι και πλέον φοιτητών επέστρεψε με κύπελλα και αναγνώριση από τους αγώνες στην πίστα του Varano της Ιταλίας και του Silverstone της Αγγλίας.
Γιατί όμως τόση "φασαρία", που αποσκοπούν αυτές οι προσπάθειες και που αγωνίζονται αυτά τα μικρά μονοθέσια;
Για όσους από σας δεν ξέρουν τι σημαίνει Formula SAE (Society of Automotive Enginees, http://sae.org) διαβάστε την παρακάτω παράγραφο, θα σας διαφωτίσει.
Η Formula SAE προορίζεται για φοιτητές, μέλη της SAE, οι οποίοι θα σκεφτούν, θα σχεδιάσουν, θα δημιουργήσουν και θα διαγωνιστούν με μικρά οχήματα τύπου Formula.
Οι περιορισμοί στο πλαίσιο του οχήματος και στον κινητήρα είναι λίγοι, έτσι ώστε να δοκιμάζονται και η γνώση, η δημιουργικότητα και η φαντασία των φοιτητών. Τα οχήματα κατασκευάζονται ύστερα από ομαδική δουλειά κατά την διάρκεια περίπου ενός έτους. Κρίνονται και διαγωνίζονται με περίπου 120 άλλα οχήματα από κολλέγια και πανεπιστήμια από όλον τον κόσμο στους αγώνες Formula SAE. Στόχος είναι να αποκτούν οι υποψήφιοι μηχανικοί σημαντική εμπειρία σε όλους τους τομείς της μηχανολογίας που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Αυτά σε ότι αφορά τον θεσμό πλέον SAE και την ιδέα να δημιουργηθεί ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο αυτών των προδιαγραφών στην Ελλάδα. Βέβαια οι φοιτητές του τμήματος μηχανολογίας του ΑΠΘ (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης) δεν ήταν οι πρώτοι στην Ελλάδα καθώς και το πανεπιστήμιο Πατρών είχε ξεκινήσει μια παρόμοια προσπάθεια η οποία ολοκληρώθηκε επί χάρτου δυν κατέληξε όμως στην κατασκευή μονοθέσιου και συμμετοχή σε αγώνα. Η συνάντηση με τους συνεχιστές της προσπάθειας έγινε στο Ν. Ρύσιο, όπου κατοικοεδρεύει το νέο μονοθέσιο. Το παρών στη συνάντηση έδωσε φυσικά και ο καθηγητής κ. Μιχαηλίδης αλλά και ο κατεξοχήν αρμόδιος να μας μιλήσει για την εξέλιξη του μονοθεσίου έως και σήμερα, ο τελειόφοιτος πλέον Βασίλης Φωτσίδης.
Η εμπλοκή του Βασίλη άρχισε μετά την πετυχημένη, δεδομένων των συνθηκών, συμμετοχή της ομάδας στον αγώνα της Ιταλίας το 2007 και πριν τη συμμετοχή της στον αγώνα της Αγγλίας το 2008. Στην θρυλική πίστα του Silverstone η ομάδα κατάφερε να τερματίσει στην 20η θέση ανάμεσα σε 80 πανεπιστήμια από όλον τον κόσμο. Μια επιτυχία που βασίστηκε σε κάποιες μικρό-βελτιώσεις, στον σαφώς περισσότερο χρόνο δοκιμών και τέλος στην μεγαλύτερη εξοικείωση των οδηγών με το μονοθέσιο. Ουσιαστικό θέμα διάδοχης κατάστασης τέθηκε μετά από αυτόν τον αγώνα, το καλοκαίρι του 2008. Ήταν η εποχή όπου οι φοιτητές που ίδρυσαν την ομάδα των 7, πτυχιούχοι πλέον, ξεκίνησαν μια νέα ζωή εκτός πανεπιστημίου. Ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ αυτών και των νέων φοιτητών που ήθελαν να εμπλακούν, ήταν ο Βασίλης έτσι οι καθηγητές αποφάσισαν να γίνει ο αρχηγός της νέας ομάδας.
Ως αρχηγός είχε την ευθύνη συντονισμού της νέας ομάδας σε όλα τα στάδια. Τα κατάφερε καλά καθώς η ομάδα που συγκροτήθηκε αριθμεί 20 διψασμένους για γνώση φοιτητές, έτοιμους να κάνουν τις απαραίτητες αυτοθυσίες όπως είχε πράξει και η ομάδα των επτά.
Χρειάστηκαν ατελείωτες ώρες διαβάσματος κανονισμών και εκμάθηση προγραμμάτων σχεδίασης μέχρι τα «πρωτάκια» να είναι έτοιμα να ανταπεξέλθουν στο δύσκολο έργο της εκ νέου σχεδίασης ενός ανταγωνιστικού μονοθέσιου. Εκ νέου σχεδίαση καθώς ο κανονισμός λέει πως κάθε πανεπιστήμιο έχει δικαίωμα να συμμετάσχει δύο χρονιές με το ίδιο μονοθέσιο ενώ ταυτόχρονα αλλάζουν εν μέρει και οι κανονισμοί. Έτσι από τη μια διασφαλίζεται η εξέλιξη στη τεχνολογία και την τεχνογνωσία ενώ από την άλλη δίνεται η ευκαιρία στους νέους φοιτητές να μαθαίνουν από την αρχή όλα τα στάδια και την διαδικασία κατασκευής του μονοθέσιου. Τα πρώτα σχέδια του δεύτερου μονοθέσιου ήταν έτοιμα στα μέσα του 2009. Αποφασίστηκε, λαμβάνοντας υπόψη τα στενά χρονικά περιθώρια και βλέποντας την χρηματοδότηση που υπήρχε, να τελειοποιήσουν σε πρώτη φάση τα σχέδια συμμετέχοντας με αυτά σε έναν αγώνα το καλοκαίρι του 2009, με απώτερο στόχο την συμμετοχή του καινούριου μονοθέσιου σε έναν αγώνα το καλοκαίρι του 2010.
Το ζητούμενο ήταν πλέον να κατασκευαστεί ένα πιο μικρό, άρα πιο ευέλικτο στα σλάλομ, και πιο ελαφρύ, άρα και πιο γρήγορο, μονοθέσιο. Αντικαταστάθηκε το σασί και από ανοξείδωτο έγινε σωληνωτό μολυβδαίνιο, βρέθηκε διαφορικό 7 κιλά ελαφρύτερο, αλλάχθηκαν φέρινγκ και καθίσματα με ιδιοκατασκευές από ανθρακονήματα, ενώ μαζί με κάποιες άλλες σχεδιαστικές καινοτομίες το 50 εκατοστά μονοθέσιο έχασε συνολικά 70 κιλά.
Η προσπάθεια αυτή ανταμείφθηκε με πρωτιές στην Αγγλία το καλοκαίρι του 2009. Στα τρία σκέλη του στατικού διαγωνισμού η ομάδα κέρδισε την πρώτη θέση στο μηχανολογικό σχεδιασμό και δύο δεύτερες θέσεις στο ολοκληρωμένο σχεδιασμό και την εμπορική παρουσίαση αντίστοιχα. Η επιτυχία στην Αγγλία είχε σαν αποτέλεσμα να τους βλέπουν με άλλο μάτι δημοσιογράφοι, χορηγοί αλλά και το πανεπιστήμιο.
Η χρηματοδότηση βέβαια παρέμεινε ένα αγκάθι στην προσπάθεια καθώς η εύρεση χρημάτων ήταν πολύ δύσκολή. Το κόστος των 120.000 ευρώ αφορούσε τα δύο έτη εξέλιξης και κατασκευής αλλά και τις συμμετοχές στους δύο αγώνες. Το 60% του ποσού έδωσε το πανεπιστήμιο τα υπόλοιπα χρήματα μαζεύτηκαν λίγα –λίγα από τους παρακάτω χορηγούς.
AutoEco, ArPro, Ιαπωνική Α.Ε, Spiliotis Racing, Νησιώτης ελαστικά, Γέμα Α.Ε, Μερεμετζάκης μοτοσυκλέτες, George Tanios, Austrian, SuperFlow, NGK, Motul, Drive Park, Facom, AELPO, και Dynamic Marine.
Ταυτόχρονα λύθηκε και το πρόβλημα του χώρου που υπήρχε από το 2007 με την αγορά ενός λυόμενου 3μ Χ 10μ όπου στεγάσθηκαν όλα τα στάδια κατασκευής του μονοθέσιου. Μετά από μαραθώνιες προσπάθειες όλο το καλοκαίρι του 2010, η ομάδα κατάφερε στις 12 Αυγούστου να μπει στην πίστα Drive Park στο Νέο Ρύσιο για τις πρώτες δοκιμές. Η πρώτη σημαντική ζημιά ήταν δύο κολλημένες μπιέλες λόγω κάρτερ λαδιού, το οποίο στα χαρτιά φαινόταν αρκετό στην πράξη όμως τα δεδομένα διαψεύστηκαν.
Δύο εβδομάδες πριν από τον αγώνα η ομάδα είναι αναγκασμένη να βρει καινούργιο κινητήρα. Με όλες τις πανεπιστημιακές υπηρεσίες κλειστές άρα χωρίς χρηματοδότηση τα πράγματα δυσκόλευαν ακόμη περισσότερο. Τελικά βρίσκουν κινητήρα στην Αθήνα, μοιράζονται το κόστος των περίπου 2.000 ευρώ μεταξύ τους και έτσι ο νέος κινητήρας Honda CBR 600 RR βρίσκεται την ίδια μέρα κιόλας στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλη βοήθεια εκείνη την δύσκολη στιγμή ήρθε από τα αδέρφια Δημήτρη και Μενέλαο Μερεμετζάκη οι οποίοι αφιέρωσαν πολλές εργατοώρες πάνω στο νέο κινητήρα για χάρη του μονοθέσιου.
Οι δέκα μέρες που απέμειναν μέχρι τον αγώνα αφιερώθηκαν στο στήσιμο του, κάνοντας δοκιμές σε καθημερινή βάση από τις 9 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι. Τέλος καλό όλα καλά και η ομάδα των συνολικά 27 ατόμων συν το μονοθέσιο ήταν πλέον έτοιμη να οδεύσει προς Ιταλία και να διαπρέψει στην πίστα του Varano.
Στην Ιταλία ο ανταγωνισμός ήταν απίστευτος καθώς έπρεπε να ανταγωνιστούν μεγάλα πανεπιστήμια και έμπειρες ομάδες των 60 και πλέον ατόμων. Σε καμιά περίπτωση δεν ήταν οι φτωχοί συγγενείς της παράστασης σίγουρα όμως οι διαφορές με τις κορυφαίες ομάδες ήταν εμφανής. Η ομάδα του ΑΠΘ αν και πήγε αρκετά αγχωμένη στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος είναι εξονυχιστικός και διήρκησε σχεδόν μ ιάμιση ώρα για κάθε μονοθέσιο, κατάφερε να τον περάσει χωρίς προβλήματα. Πέρασε τα τεστ του τεχνικού ελέγχου που είναι κλίση του μονοθέσιου 45 μοίρες περάσει χωρίς να στάξει τίποτα, κλίση 60 μοίρες χωρίς να σηκωθούν οι τροχοί, τεστ θορύβου με ανώτατο όριο τα 110 db στις 11.000 σ.α.λ. και τέλος τεστ φρένων όπου θα πρέπει στο φρενάρισμα να μπλοκάρουν και οι 4 τροχοί ταυτόχρονα. Καλά τα πήγε και στα στατικά όπου στον σχεδιασμό πήρε 103 από τους 150, στο κοστολόγιο 76 από τους 100 και στην παρουσίαση 53 από τους 75 βαθμούς.
Η πρώτη μέρα κύλησε απόλυτα ικανοποιητικά αφού κατάφεραν να βρίσκονται στην πρώτη δεκαπεντάδα ανάμεσα στα 50 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.
Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς επιδεικνύοντας το καλύτερο δυνατό πρόσωπο στα αγωνίσματα σπριντ και κατατακτήριου γύρου με αποτέλεσμα να βρίσκονται στην δωδέκατη θέση πριν από τον αγώνα αντοχής, έμελε να είναι όμως αυτή της αρνητικής ανατροπής.
Μια ανατροπή της οποίας τα αίτια ήταν τόσο εμφανές όσο και επουσιώδης, συγκεκριμένα ξεβιδώθηκε το παξιμάδι της βίδας που κρατάει λίγο ανοιχτή την πεταλούδα για το ρελαντί με αποτέλεσμα να παραμείνει η πεταλούδα μισάνοιχτη. Έτσι μετά από τρεις βασανιστικούς γύρους, ο Βασίλης ως πρώτος οδηγός, αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη χάνοντας δέκα θέσεις στην γενική κατάταξη, κερδίζοντας όμως ένα πολύ σημαντικό βραβείο, αυτό της πιο φιλικής ομάδας του διαγωνισμού. Δύο ημέρες πριν τον αγώνα αντοχής σε στιγμή ανάπαυλας δίπλα στην τέντα των Ελλήνων φοιτητών ήταν αυτή των Ινδών η οποία ετοιμαζόταν να περάσει το τεστ του θορύβου. Ήταν εμφανές πως υπήρχε πρόβλημα και έτσι δύο δικοί μας πήγαν να βοηθήσουν. Τελικά ασχολήθηκαν όλοι με την εκ νέου χαρτογράφηση του ινδικού μονοθέσιου ώστε να πέσουν τα επίπεδα του θορύβου. Η παρέμβαση των Ελλήνων στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία και το ινδικό μονοθέσιο πέρασε επιτυχώς το τεστ.
Την επόμενη το πρωί περίμενε μια άλλη έκπληξη. Στην τέντα μπροστά 8 η ώρα το πρωί περίμενε ένας γερμανός φοιτητής από την ομάδα του πανεπιστημίου του Aachen ζητώντας την βοήθεια των Ελλήνων γιατί δεν μπορούσαν να περάσουν ούτε αυτοί το τεστ του θορύβου. Έτσι καθιερώθηκε ως η ομάδα πρώτων βοηθειών γεγονός που κατ΄ επέκταση έδωσε στο ΑΠΘ το βραβείο και γλύκανε λίγο την απογοήτευση της εγκατάλειψης στον αγώνα αντοχής. Η αυλαία για την ομάδα έκλεισε στην Ιταλία καθώς δεν υπάρχει προς το παρόν χρηματοδότηση για άλλον αγώνα αν και το μονοθέσιο έχει το δικαίωμα να αγωνιστεί το 2011. Ίσως βρεθούν τα χρήματα και η ιστορία επαναληφθεί με νέους φοιτητές διψασμένους για γνώση και χωρίς ενδοιασμούς να αφιερωθούν στο πολύ δύσκολο και επίπονο εγχείρημα που ακούει στο όνομα Formula SAE.

http://www.formulasae.meng.auth.gr/intro.html



















Η τελευταία εξέλιξη του μονοθεσίου της ART



















_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com


Last edited by elaborus on Sun Feb 06, 2011 4:22 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Fotsitzis
Μέλος
Μέλος


Τόπος : Thessaloniki
Ηλικία : 31
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-02-06

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 3:58 pm

Κωσταντίνε σ' ευχαριστώ πολύ εκ μέρους όλης της ομάδας art για τη δημοσίευση στο φόρουμ. Ήταν μια καλή ευκαιρία να γραφτώ κιόλας, αφού εδώ και 2 χρόνια έχουμε στην οικογένεια ένα Fiat 500 1.4 Lounge!!

Συμπληρώνοντας τα όσα γράφεις παραθέτω το site της ομάδας καθώς και βίντεο με το 2ο αυτοκίνητο που διαγωνίστηκε στην Ιταλία.

Μάλιστα έπεται συνέχεια καθώς ήδη υπάρχει νέα ομάδα που θα βελτιώσει το αυτοκίνητο και θα συνεχίσει να συμμετέχει σε διεθνείς διαγωνισμούς. Περισσότερα μπορείτε να βρείτε και στο group της ομάδας στο facebook, aristotle racing team.

http://www.facebook.com/group.php?gid=56094116527
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 4:00 pm

Ευχομαστε τα καλυτερα παιδια Thump victory Οταν οι ελληνες θελουν κανουν θαυματα!!

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 4:12 pm

Fotsitzis wrote:
Κωσταντίνε σ' ευχαριστώ πολύ εκ μέρους όλης της ομάδας art για τη δημοσίευση στο φόρουμ. Ήταν μια καλή ευκαιρία να γραφτώ κιόλας, αφού εδώ και 2 χρόνια έχουμε στην οικογένεια ένα Fiat 500 1.4 Lounge!!

Συμπληρώνοντας τα όσα γράφεις παραθέτω το site της ομάδας καθώς και βίντεο με το 2ο αυτοκίνητο που διαγωνίστηκε στην Ιταλία.

Μάλιστα έπεται συνέχεια καθώς ήδη υπάρχει νέα ομάδα που θα βελτιώσει το αυτοκίνητο και θα συνεχίσει να συμμετέχει σε διεθνείς διαγωνισμούς. Περισσότερα μπορείτε να βρείτε και στο group της ομάδας στο facebook, aristotle racing team.

αυτο με το 500αρακι δεν το ηξερα...και με χαροποιησε πολυ Βασιλη...
εδω θα βρεις πολυ υλικο για το αυτοκινητο που εχετε στην οικογενεια!!! cheers

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 4:24 pm

Τα video που μας υποδειξε ο Βασιλης! cheers


_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 4:46 pm

Συγχαρητήρια για όλη την προσπάθεια...
Back to top Go down
Fotsitzis
Μέλος
Μέλος


Τόπος : Thessaloniki
Ηλικία : 31
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-02-06

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 4:49 pm

Μόλις έχω λίγο χρόνο καθώς είμαστε στη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου, θα σας γράψω περισσότερες λεπτομέρειες τόσο για την προσπάθεια, όσο και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μονοθέσιου!
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 5:35 pm

το περιμενουμε με αγωνια!!! Cool

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Uniaris
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Salonika city
Αριθμός μηνυμάτων : 204
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-01-06

PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Sun Feb 06, 2011 9:04 pm

συγχαρητήρια στα παιδιά!!!
ΠΆΝΤΑ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ!!!

Κι εγώ με την σχολή μου στα ΙΕΚ Εύοσμου πήραμε μέρος με ένα
DACIA-RENALT 12 !Το 2008!
Είναι αξέχαστη η εμπειρία!!!


ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! yahoo victory
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!   Today at 10:20 pm

Back to top Go down
 
ART: Γνωρίστε την φοιτητική Formula, Made in Greece!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Εκτός Θέματος-
Jump to: