ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr

Share | 
 

 Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Abas
Μέλος
Μέλος


Τόπος: Torino
Ηλικία: 29
Αριθμός μηνυμάτων: 5
Ημερομηνία εγγραφής: 2010-12-02

PostSubject: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sat Dec 04, 2010 4:37 am

επειδη λογω τιμης βενζινης τον τελευταιο καιρο εχει ερθει στο προσκηνιο και η λυση του υγραεριου, θα ηθελα να δωσω λιγες πληροφοριες παραπανω λογω της διαμονης μου στην Ιταλια, της χωρας δηλαδη με τον μεγαλυτερο στολο οχηματων με εναλλακτικα καυσιμα στον κοσμο.

Αν προτιθεστε ή εστω αν εχετε σκεφτει να πατε να βαλετε ενα κιτ υγραεριου αμεσα, περιμενετε ελαχιστα και βαλτε ενα κιτ φυσικου αεριου.

Γιατι;
Η τιμη του υγραεριου μπορει να ανεβει και να φτασει στο υψος της βενζινης, ενω λογω του οτι αποτελει πετρελαιοπαραγωγο υποκειται σε ολες τις μεταβολες της τιμης του οπως και το πετρελαιο. Αντιθετως, το φυσικο αεριο εχει ελαχιστους μεσαζοντες, θα παραμεινει λογω ρωσιας σε εξευτελιστικες τιμες ενω οι βενζιναδες θα συνδεθουν με το δικτυο αμεσα συμφωνα με συνομιλια που ειχε ο elaborus με ανθρωπο του χωρου.

Τι αλλαζει;
Το φυσικο αεριο εχει μικροτερη θερμικη ισχυ σε σχεση με τη βενζινη και το υγραεριο. Οποτε χανουμε ενα 5% της ισχυος μας χοντρικα. ειναι ξηρο οποτε επιβαρυνει λιγο τον θαλαμο καυσης του μοτερ, αλλα λογω της απουσιας νιτρικων και θειικων αφηνει τον κινητηρα γυαλι (οποτε και οι φθορες αντισταθμιζονται).

Που μπαινει το δευτερο ντεποζιτο;
Το ντεποζιτο του φυσικου αεριου δυστυχως δεν μπορει να μπει κουλουρα στη θεση του εφεδρικου τροχου οπως γινεται με το υγραεριο. Μπαινουν αυστηρα μπουκαλες οπως της οξυγονοκολλησης, οποτε και σε μια εγκατασταση εντος του χωρου αποσκευων χανουμε πολυ ωφελιμο χωρο. Υπαρχουν ομως και αλλες λυσεις (βλ. παρακατω)

Τι πληρωνω;
100-150 ευρω παραπανω αποτι για την εγκατασταση κιτ υγραεριου, και κινουμε με ποσα της ταξεως των 3 ευρω τα 100 χλμ.

Ασφαλεια;
Το φυσικο αεριο ειναι μεθανιο και οχι προπανιο (πετρογκας δηλαδη κλπ.) και ειναι σχετικα βραδυφλεκτο, οπως και ναχει σαφεστατα ασφαλεστερο απο το υγραεριο. σε περιπτωση διαρροης φυσικου αεριου και βενζινης, η βενζινη υπο ορισμενη σκοπια μπορει να προκαλεσει μεγαλυτερες φθορες. Για να φυλαμε τα ρουχα μας ομως, προσωπικη μου αποψη οι φιατακηδες να προτιμουμε τα aftermarket kit ομοια με αυτα που κυκλοφορουνε στον επισημο καταλογο της φιατ (στην ελλαδα δεν εισαγονται λογω ελλειψης ενδιαφεροντος)

Στο δια ταυτα:


Οι κατοχοι των κατωθι αυτοκινητων μπορουν να παιξουν με κιτ εργοστασιακα (ο οικος που τα φτιαχνει για τη φιατ λεγεται Landi Renzo υπαρχει αντιπροσωπος στη θεσσαλονικη) και με τις μπουκαλες τοποθετημενες στο πατωμα σε υπαρχουσες κοιλοτητες του πατωματος


fiat panda



Fiat punto mk2-mk2b



Fiat grande punto / punto evo

Μια απτα ιδια και για τα Multipla, Idea, Musa , Ypsilon

εξυπακουεται οτι δεν ειναι απαραιτητο να βαλεις και τις δυο μπουκαλες αν δεν θες μεγαλη αυτονομια.

Μπαινει και στα τjet κανονικοτατα
ενδεικτικα Fiat 500 tjet 120hp, με φυσικο αεριο 115 hp
(ειναι ηδη στην παραγωγη στο νεο doblo tjet natural power)


...


το καλυτερο για το τελος

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΝΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ 'Η ΣΤΗΝ ΠΥΛΩΤΗ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ



Back to top Go down
Abas
Μέλος
Μέλος


Τόπος: Torino
Ηλικία: 29
Αριθμός μηνυμάτων: 5
Ημερομηνία εγγραφής: 2010-12-02

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sat Dec 04, 2010 4:40 am

... και μια νορμαλ αφερμαρκετ εγκατασταση

Back to top Go down
litsa
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία: 25
Αριθμός μηνυμάτων: 401
Ημερομηνία εγγραφής: 2010-04-21

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sat Dec 04, 2010 6:22 am

πολυ ενδιαφέρον φίλε γιώργο!!!3ις ερωτήσεις μόνο:
1.μπορείς να έχεις και την εναλλακτική της βενζίνης??
2.αυτό με την φιάλη κάτω από το πάτωμα...δεν είναι λίγο επικίνδυνο αν βρεις πουθένα?????
3.τι βάρος έχουν αυτές οι φιάλες...???αν είναι σαν οξυγονοκόλλησης μιλάμε για 120 κιλά και οι δυο....θα χάσουμε HP/KG και ζύγισμα...Razz Razz
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος: ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία: 46
Αριθμός μηνυμάτων: 2942
Ημερομηνία εγγραφής: 2009-10-20

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sat Dec 04, 2010 11:01 am

Γιωργη εισαι αστερι...και οτι βρισκεσαι στη καταλληλη χωρα, αυτο θα μας βοηθησει ακομα περισσοτερο να καταλαβουμε απο πρωτο χερι τι παιζει...
κρατα μας ενημερους! cheers
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Abas
Μέλος
Μέλος


Τόπος: Torino
Ηλικία: 29
Αριθμός μηνυμάτων: 5
Ημερομηνία εγγραφής: 2010-12-02

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sat Dec 04, 2010 12:07 pm

Σωστα, μιλαμε για 90 με 100 κιλα επιπλεον χοντρικα. Απλα το θεμα ειναι για το τι χρηση μιλαμε.

Η βενζινη παραμενει παντα εναλλακτικη. Εξυπακουεται αυτο (οπως και στο υγραεριο)

Το να χτυπησεις απο κατω ειναι ελαχιστος κινδυνος, αλλωστε αυτα τα μοντελα ως εργοστασιακα (μιλαμε για την γκαμα natural power) περασαν και κρας τεστ ετσι.

Εγω προσωπικα αν ειχα ενα panda η ενα grande θα πεταγα μονο την μεσαια που αποτι καταλαβαινω παει στην εσοχη της εξατμισης (και η εξατμιση παει απο το πλαι οπως στο 4χ4) για να μην επιβαρυνω τον πισω αξονα με βαρος, και θα επαιζα με μια αυτονομια με αεριο γυρω στα 150 χλμ που πιστευω καλυπτουν τις αναγκες ενος πενθημερου στην αθηνα η στην θεσσαλονικη.
Back to top Go down
John Pit
Μέλος
Μέλος


Τόπος: Λαρισα
Ηλικία: 33
Αριθμός μηνυμάτων: 13
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-02-04

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sun Feb 06, 2011 4:11 am

Αρε Γιωργο τι μας κανεις.....Τι να πρωτοκανω?Να το κανω ABARTH να το κανω φυσικο αεριο?Τι?
Χιλια μπραβο και απο εμενα!!!!
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος: Θεσ/νικη
Ηλικία: 38
Αριθμός μηνυμάτων: 1105
Ημερομηνία εγγραφής: 2010-01-12

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sun Feb 06, 2011 4:25 am

Εχει ομως μεγαλες επιπτωσεις στο κινητηρα ετσι δεν ειναι? scratch

_________________
CLUB FIAT HELLAS
____________________
Fiat Bravo HGT Turbo Making of...
Fiat Bravo mk1 20vt turbo 6speed 1psi bar--limited edition--
Back to top Go down
Uniaris
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος: Salonika city
Αριθμός μηνυμάτων: 204
Ημερομηνία εγγραφής: 2011-01-06

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Sun Feb 06, 2011 10:17 am

Συγνώμη ρε παίδες!
Το 500 βγαίνει σε t-jet 120 hp??confused

Πάντως μεγάλη μαγκιά αυτό με τον ανεφοδιασμό!!!
Να το ανεφοδιάζεις το αμαξάκι σου
στο σπίτι κι όχι σε ένα πρατήριο!
Thump
Back to top Go down
Abas
Μέλος
Μέλος


Τόπος: Torino
Ηλικία: 29
Αριθμός μηνυμάτων: 5
Ημερομηνία εγγραφής: 2010-12-02

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Fri Mar 25, 2011 7:37 am

φυσικου αερίου συνεχεια.

με την ισχυουσα κατασταση με το πετρελαιο, μονη διεξοδος για πραγματικά αμεση αποσβεση του κοστους εγκαταστασης ειναι το φυσικο αεριο. πρατηριο δυστυχως υπαρχει ανοιχτο μονο στο λεκανοπεδιο, οι υπολοιπες πολεις θα πρεπει να περιμενουνε η να στραφουνε στη λυση του ανεφοδιασμου κατ οικον (μιλαμε για πολεις με υπαρχον δικτυο θεσσαλονικη, λαρισα, βολος κλπ.)

ειδικα θεματα και λυσεις:

1. τα πειραγμενα

για ατμο πειραγματα ειναι σαφως καλυτερο απο την βενζινη καθως σηκωνει ανετα συμπιεσεις 12 και 13 προς 1 χωρις πειρακια.

2. τα τουρμπο

διατηρω επιφυλαξεις για τις φθορες καθως ειναι πολυ ξηρο καυσιμο. (συνηθως παιζουν συστηματα που ψεκαζουν και ενα ιχνος ειδικου λιπαντικου στον κυλινδρο στις καλες εγκαταστασεις)

3. το τρακαρισμα

οι μπουκαλες ειναι αυστηρα μονομπλοκ. δεν εχουν συγκολλησεις οπως του υγραεριου. ακομα κιαν σπασει κατι σε συγκρουση το φυσικο αεριο ειναι τοσο ελαφρυτερο απο τον αερα που διαλυεται στην ατμοσφαρα φευγοντας προς τα πανω.

4. τοποθετηση

τα ασχημα της μπουκαλας για τα μικρα αμαξια ιδιως οταν θελεις και αρκετη αυτονομια ειναι σαν κι αυτο



η λυση για αυτοκινητα οπως του γκρουπ PSA ειναι ιδανικη




στη θεση της ρεζερβας

ομως δυστυχως αν θυμαμαι καλα δεν υπαρχει ουτε ενα ιταλικο με τη ρεζερβα απο κατω.
σε καποια πατωματα του gruppo ομως η κοιλοτητα ξεπριτσινωνεται οποτε μποερει να γινει κατι αντιστοιχο.

5. ο κατ οικον ανεφοδιασμος

στην ιταλια η συσκευη με την εγκατασταση κοστιζει 3800 ευρω συν φπα. και ενα αυτοκινητο με 10 λιτρα τα 100 χλμ καταναλωση σε βενζινη κινειται με τιμες οικιακου τιμολογιου με κατι λιγοτερο απο ενα 3-4ευρω για τα ιδια χιλιομετρα. για εισαγωγη στην ελλαδα ακομα ουτε λογος αλλα ειναι κατι που το ψαχνω και για λογους επαγγελματικους και θα σας ενημερωσω μολις εχω νεωτερα.
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος: ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία: 46
Αριθμός μηνυμάτων: 2942
Ημερομηνία εγγραφής: 2009-10-20

PostSubject: Re: Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!    Fri Mar 25, 2011 12:38 pm

μπραβο ρε Γιωργη...παντα ενημερωμενος για τις τελευταιες εξελιξεις...σε ευχαριστουμε για την λεπτομερη (παντα) ενημερωση! RESPECT! cheers

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
 

Φυσικο αεριο vs. Yγραεριο; πως, τι και γιατι!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Γενική Συζήτηση-