ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

  Ferraris & Bonneville Salt Flats

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Ferraris & Bonneville Salt Flats   Thu Nov 25, 2010 4:31 pm

Η επίτευξη της απόλυτης ταχύτητας στην λίμνη της Bonneville πάντα κέντριζε το ενδιαφέρον...ακόμα περισσότερο όταν γίνονταν (και γίνονται...και θα γίνονται) προσπάθειες με αυτοκίνητα Ferrari. Διαβάστε λοιπόν ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα!

Ferrati 308 Quattrovalvole '85



Η Ferrari 308 QV του '83 ήταν νεότατο μοντέλο όταν το 1985 ανέλαβε να την αναβαθμίσει, εις βάθος ως το απόλυτο project, η εταιρία Norwood Autocraft με την αντικατάσταση των σωθηκών του κινητήρα, κάτι που τότε φάνταζε σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Απότερος σκοπός του Bob Norwood ήταν να πάρει μέρους στους αγώνες επίτευξης της απόλυτης τελικής ταχύτητας επί εδάφους (Land Speed Record) που γίνονται στην αλμυρή ξηρή λίμνη Bonneville. Βρήκε λοιπόν έτσι μία τρακαρισμένη ευρωπαϊκών προδιαγραφών Ferrari 308 QV και ξεκίνησε την προετοιμασία της.
Ο Norwood αντικατέστησε τα πιστόνια με πιο ενισχυμένα της Mahle και ανέβασε την συμπίεση 12:01, φορούσε αγριότερους εκκεντροφόρους, είχε σύστημα αισθητήρων καυσίμου aftermarket της EFI με ξεχωριστό ηλεκτρονικό σύστημα έγχυσης για καθέναν από τους οκτώ κυλίνδρους. Αν και η συγκεκριμένη 308 δεν δυναμομετρήθηκε ποτέ, πρέπει να ήταν γύρω στους 300 ίππους στον στρόφαλο και 240 στον τροχό.
Το 1985 η ομάδα του Norwood της έφτασε στην λίμνη Bonneville. Το έδαφος ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση ελάχιστα διαβρωμένο. Ο Norwood ανέβαζε σταδιακά την επίδοση της 308, μέχρι να επιτευχθεί τελικά μια εκπληκτική τελική των 170 μίλια ανά ώρα, που μέχρι το 2000 τουλάχιστον κράτησε ως ρεκόρ στις κατηγορίες αυτοκινήτων F/GT και F/Modified Sports.
Μετά την επίτευξη του ρεκόρ από-ρεκόρ,η 308 πωλήθηκε και τροποποιήθηκε σε αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, τελικά επέστρεψε στην Bonneville στα μέσα του '90 με εκσυγχρονισμένο ψεκασμό καυσίμου.
Η 308QV σήμερα ανήκει στη Norwood και τα σχέδια ήταν να επιστέψει για ρεκόρ το 2002 με φορεμένο υπερσυμπιεστή αυτή την φορά και με ακόμα ανθεκτικότερα εντόσθια που θα αντέχουν στροφάρισμα της τάξεως των 12.500 στρ/λεπτό. Δεν γνωρίζουμε όμως εάν πραγματοποιήθηκε αυτό, διότι δεν βρήκαμε νεότερο υλικό στο διαδύκτιο.

Ποιος είναι ο Bob Norwood:

http://www.bobnorwood.com/Norwood%20Story.htm

http://www.bobnorwood.com/Ferrari%203%20Liter%20power%20on%20the%20salt.htm

Ετοίμασε και μια Ferrari για να αγωνιστεί στην κατηγορία Pro Stock στο αμερικάνικο πρωτάθλημα Dragster, NHRA

http://www.bobnorwood.com/Un-Salted%20Flat%2012-Power.htm


Ferrari 288 GTO '88




Ο Bill Gorden ήταν ο οδηγός της 288 GTO κι'έτρεξε με το αυτοκίνητο αυτό σε πολλές εκδηλώσεις Bonneville. Και εδώ έχουμε συνεργασία με την Norwood.
Αρχικά το αυτοκίνητο αγωνίστηκε στην κατηγορία C, κάνοντας ρεκόρ πετυχαίνοντας, αλλά όχι σπάζοντας, το φράγμα των 200 μιλίων/ώρα.
(199,997 μιλίων/ώρα). Στην συνέχεια αναβαθμίστηκε πλήρως μηχανικά, αντικαταστόντας τον V8 Twin Turbo της Ferrari με έναν αμερικάνικο Big Blog! Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με προγραμματιζόμενο ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, σχεδιασμένο να λειτουργεί με αγωνιστική βενζίνη περισσότερων οκτανίων. Ο εγκέφαλος της Haltech EFI αντικαταστάθηκε με έναν πλήρη προγραμματιζόμενο της Motec. Ο κινητήρας ήταν ένας Chevrolet V8 Big Blog 8.3 λίτρων (512 κ.ι.) με ιπποδύναμη 1830 ίππους στον στρόφαλο και 1600 ίππους στον τροχό. Ο Gordon οδήγησε την Ferrari 288 των 511 κ.ι. καταγράφοντας επίσημη τελική ταχύτητα τα 267 μίλια/ώρα.
Στην συνέχεια το 2000 η Race Driver του Tom Stephens ανάλαβε την εξέλιξη με σκοπό να σπάσει τα 300 μίλια/ώρα.
Ο Tom Stephens οδήγησε αυτό το αυτοκίνητο στο Speed Week κερδίζοντας την κατηγορία AA/BMS καταγράφοντας την ταχύτητα των 245,913 μιλίων/ώρα. Το 2007 ο Tom Stephens πέτυχε την ανεπίσημη ταχύτητα των 292 mph!!

http://www.bobnorwood.com/5-liter%20288%20Power.htm

http://www.bobnorwood.com/Terminal%20Velocity%A0%20Norwood%208_2-Liter%20Power%20on%20the%20Salt.htm

Ferrari F40 '06



O Amir Rosenbaum ιδιοκτήτης της SpectrePerformance.com έθεσε ως στόχο την επίτευξη ρεκόρ των 225 μιλίων/ώρα στην Bonneville Salt Flats, για να ακριβολογούμε στην Great Salt Lake στο Bonneville.
Στην περίπτωση των F40, τοποθετήθηκε στην κατηγορία F/BGTS (Blown Grand Touring Sports) δηλαδή γι' αυτοκίνητα από 2.01 έως 3.0 όπου το ρεκόρ ήταν 224,458 μίλια/ώρα, που επιτεύχθηκε από τον Ken Carlson στο τιμόνι ενός Nissan 300ZX twin-turbo.
Η συγκεκριμένη F40 ήταν ιδιοκτησίας του Rosenbaum και την είχε μετατρέψει ειδικά για την Bonneville. Ο κινητήρας ήταν Bi-turbo 2,9 λίτρων. Η προετοιμασία περιλάμβανε, τοποθέτηση roll cage μαζί με υποδοχή για Hans, διπλό σύστημα πυρόσβεσης: ένα για τον οδηγό και έναν για τον κινητήρα. Επίσης είχαν προστεθεί και δύο αλεξίπτωτα.

http://www.spectreperformance.com

http://prometheus.med.utah.edu/~bwjones/2006/08/speed-week-2006
http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_0802_1992_ferrari_f40/index.html
http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_0802_1992_ferrari_f40/photo_01.html



Σιγά-σιγά πάμε στα δικά μας τα χρόνια και πια βρισκόμαστε στο 2010!

Ferrari Enzo '10



Ο Richard Losee ένας άλλος ευτυχής ιδιοκτήτης Ferrari, μετέτρεψε την Enzo του σ' ένα τέρας των 1.000 ίππων, φτιάχνοντας μία Ferrari Enzo twin-turbo!
Ο σκοπός ήταν φυσικά και εδώ, η επίπεδη αλμυρή λίμνη της Bonneville!
Στις 17 Αυγούστου του 2010 λόγω μηχανικών προβλημάτων, πέτυχε "μόνο" την ταχύτητα των 188 μιλίων/ώρα, επανήλθε όμως δυναμικά στις 12 Οκτωβρίου του 2010 κάνοντας ρεκόρ για την κλάση που αγωνίστηκε, πετυχαίνοντας την τελική ταχύτητα των 238 μιλίων/ώρα!

http://blogs.hotrod.com/ferarri-enzo-at-bonneville-salt-flats-388.html
http://jalopnik.com/5615366/the-worlds-first-twin+turbo-ferrari-enzo
http://jalopnik.com/5661821/twin+turbo-ferrari-enzo-sets-238-mph-record
http://jalopnik.com/5619827/bonneville-enzo//gallery/1
http://www.vezess.hu/hirek/feltamasztott_ferrarival_380_nal/27006/



Ferrari 288 GTO '10



Ο τεξανός βελτιωτής, P4 by Norwood, επέστεψε κάνοντας την Ferrari 288 GTO την γρηγορότερη Ferrari! Για να επιτευχθεί αυτό, ο ιδιοκτήτης της, Steve Trafton, έπρεπε να αντικαταστήσει τον παλιό V8 Big Block της Chevrolet (ο παλιός κινητήρας αναβαθμίστηκε από 512 κ.ι σε 540 κ.ι.), εφοδιασμένο με δύο τουρμπίνες Borg Warner των 80mm. Οι άνθρωποι από την P4 by Norwood, δεν κοινοποίησαν τις προδιαγραφές του 8κύλινδρου κινητήρα, παρά μόνο ανέφεραν την επίτευξη των 443,21 χλμ/ώρα (275 μιλίων/ώρα). (διαδρομή αλέ-ρετούρ) στην κατηγορία AA/BFMS.

http://www.p4bynorwood.com/Ferrari_288_GTO.htm

Μία φωτογραφία αυτής, 2 χρόνια πριν (2008)
http://picasaweb.google.com/lh/photo/zPRHFXS4JHCaRJntAAtxEg

Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
 
Ferraris & Bonneville Salt Flats
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT GROUP AREA :: Ferrari-
Jump to: