ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sat Nov 13, 2010 1:34 pm



Είχα ξεκινήσει να κάνω αυτό το αφιέρωμα, τουλάχιστον 3 μήνες πριν (...μην πω και παραπάνω!), σήμερα επιτέλους κατάφερα να το τελειώσω και να το δημοσιεύσω εδώ στον forum μας. Δεν έχω βρει κάποιο άλλο forum, στην Ελλάδα να έκανε τόσο εκτενή αναφορά στα προσωπικά αυτοκίνητα του Gianni Agnelli...εδώ όμως υπάρχει και τώρα μπορείτε να διαβάσετε κάποιες πληροφορίες γι' αυτά!
Ελπίζω να σας ικανοποιήσει!


Κείμενο: Κωνσταντίνος Π.

Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli





LANCIA DELTA EVOLUZIONE CABRIO

Ταξινομημένη στις 27/07/1992 είναι μία EVO 1 μη καταλυτική.
Φοράει το κλασσικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (δεν είναι σειριακό όπως λανθασμένα πιστεύουν πολλοί) και σεταρισμένη ανάρτηση.
Συναρμολογήθηκε ειδικά στο συνεργείο Pilotta του Torino.
Κατασκευασμένη σαν «μοναδικό κομμάτι» το 1992 για τον Avvocato Agnelli, φορούσε έναν κινητήρα 250 ίππων.Το σασί ήταν πιο ενισχυμένο λόγω της έλειψης της οροφής.
Το συγκεκριμένο ανοικτό μοντέλο βγήκε αργότερα ως replica.
Υπάρχουν έτσι μόνο 2 Cabrio Deltona .































LANCIA PRISMA 2.0 TURBO 8V INTEGRALE ( 4x4) 1987

Αυτή η ειδική Prisma, Βγήκε σε μόνο 2 κομμάτια (ένα κόκκινο και ένα γκρίζο) από τα οποία το πρώτο καταστράφηκε κατά την διάρκεια κάποιων δοκιμών από τον μηχανολόγο Pianta.
Αν και στην αρχή το κόκκινο χρώμα ήταν αυτό της Alfa Romeo 155,(όπως φαίνεται και από τον χώρο του κινητήτρα), στην συνέχεια αλλάχθηκε από τον Agnelli, στο μπλε σκούρο του διπλωματικού σώματος, για να γίνει το αυτοκίνητο το δυνατόν πιο ουδέτερο και ευχάριστο.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσε ο Agnelli για τις εσωτερικές μετακινήσεις του στην πόλη του Torino, για να περνάει το δυνατόν απαρατήρητος…
Την πραγματοποίηση της την ανέλαβε το εργοστάσιο της Abarth, ειδικά για τον Gianni Agnelli.
Ο κινητήρας 2.0 8v TURBO απέδιδε 200 ίππους (το μοτέρ ήταν δανισμένο από μία Lancia Thema) και είχε υδραυλικό τιμόνι.
Το αυτοκίνητο είχε κίνηση στους τέσσερεις τροχούς.Πρακτικώς ήταν μία Delta, μεταμφιεσμένη σε berlina. (Δεν θα πρέπει να γίνει σύγχιση με τις απλές Prisma Integrale 4wd (που απομονώνεται) από την Puch, που ο κινητήρας δεν ήταν Turbo)
Το εσωτερικό ήταν επενδυμένο όλο από δέρμα της Connolly, είχε 4 ηλεκτρικά παράθυρα και κλιματισμό.
Το ένα πεντάλ ήταν τροποποιημέμο για να μπορεί να το οδηγεί το δυνατόν άνετα ο Agnelli (είχε πρόβλημα το ένα του πόδι) Το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων είναι ξύλινος από την Nardi, εξωτερικά είχε δεξιό καθρέπτη και ζάντες αλουμινίου.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο άρεζε πολ’υ στον ο Agnelli και το χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του από την πόλη Torino έως το Saint Marotiz (μαζί με το Fiat Panda 4WD που είχε), για να περνάει το δυνατόν απαρατήρητος…
Ήθελε όλοι να νομίζουν ότι αυτό το αυτοκίνητο που μετακινούνταν ήταν μία απλή 1.3 εργοστασιακή.
Οι ζάντες από την Lancia Thema του 1988, μπήκαν από έναν από τους επόμενους ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε έχονταν σαν πρώτο ιδιοκτήτη την Fiat Auto SpA, στο Giovanni Agnelli σαν δεύτερο και στην συνέχεια ως επόνους ιδιοκτήτες , τις διάσημες προσωπικότητες στον κόσμο της Fiat, οι Paganelli και Tony Carello.











FIAT 130 FAMILIARE (1974)

Είναι το πεντάπορτο Station Wagon που πρότεινε το Centro Stile Fiat στον Giovanni και Umberto Agnelli σαν προσωπικό μέσο μετακίνησης. Κατασκευάστηκε σε 2 κομμάτια. Βασισμένο στην καρότσα του Fiat 130 berlina 3200 κ.εκ. Την κατασκευή του ανέλαβε η εταιρία Introzzi από το Lipomo έξω από το Como.
Το αυτοκινήτο ήταν επενδυμένο με ξύλινα διπλανά πάνελς και φορούσε σχάρα κατασκευασμένη από κλαδιά λιγαριάς, για τις αποσκευές των Gianni και Umberto κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών τους.





LANCIA THEMA 8.32 SW G.A.

Είναι η μοναδική Thema Station Wagon που φορά κινητήρα Ferrari, φτιαγμένη ειδικά για τον Avvocato Gianni Agnelli. Λέγεται ότι και αυτή φορούσε σχάρα κατασκευασμένη από κλαδιά λιγαριάς όπως το Fiat 130 και που μετά την μετέφεραν στην επόμενη Thema 3ης γενειάς turbo 16V LX Integrale, ένα ακόμα μοναδικό κομμάτι φτιαγμένο ειδικά για τον Gianni Agnelli.
Ειδικότερα, πρόκειται για μια μοναδική Thema 8.32 έκδοσης Station Wagon, της 1ης γενειάς, πολύ υψηλής τώρα εμπορικής αξίας, λόγω της μοναδικότητας της, που φορά τον κινητήρα V8 της Ferrari, βαμμένη σε γκρίζο χρώμα, με γραμμές κατά μήκος των πλευρών σε μπλε και γκρι, ίδιες με αυτές της Thema Limuosine (και αυτή με τα χρώματα της οικογένειας Agnelli).Το εσωτερικό είναι επενδυμένο από σπανιότατο μπλε δέρμα.
Το αυτοκίνητο ήταν full optional, είχε μέχρι και ακουστικά για τους πίσω επιβάτες.
Εκτός από τον Gianni Agnelli, ένας από τους επόμενους ιδιοκτήτες φέρεται να είναι και ο Enzo Ferrari.Μερικοί υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο αυτό έγινε για να προστεθεί στην συλλογή του Agnelli, άλλοι λένε ότι ήταν ένα δώρο για τον Enzo Ferrari…όμως αυτό αντικρούεται με το γεγονός ότι λέγεται, ότι ο Agnelli έκανε δώρο στον Ferrari, μία Thema 8.32 berlina, δυναμωμένη στα 250 άλογα (που ήταν και η πρώτη 8.32 που βγήκε από το εργοστάσιο).
Για την ιστορία, βγήκαν μόνο 3 ασημένιες 8.32, παραγωγής Abarth, σε ένα σύνολο 200 κομματιών, από τις οποίες οι περισσότερες ήταν χρώματος κεραμυδί, δύο μαύρες και μία χρώματος περλέ ειδικά για τον Giovannino Agnelli.
Το μοντέλο αγοράστηκε για τον εκθεσιακό χώρο της Finarte της Modena το 1988.





















LANCIA THEMA TURBO 16V LX INTEGRALE (3η σειρά)

Ο Avvocato Agnelli πιστεύεται ότι είχε υπό την κατοχή του 4 από αυτές. Μία βρισκόταν στη Νέα Υόρκη, μία στο Παρίσι, μία στη Ρώμη και τέλος μία στο Τορίνο
Και οι 4 ήταν εξοπλισμένες ειδικά για τις ανάγκες του. Για το αυτοκίνητο που τώρα γίνεται λόγος, ήταν αυτό που χρησιμοποιούσε στο Τορίνο.
Ήταν βαμμένο σε διχρωμία, μπλε μεταλλικό χρώμα (κωδ. 456a) και μαύρο σατινέ.Η οροφή ήταν επενδυμένη με στρώμα βυνιλίου σε χρώμα μαύρο, όπως στις λιμουζίνες.Εσωτερικά είχε μαύρο δέρμα.Πίσω υπήρχε ένα μικρό βελούδινο μονοκόμματο κάθισμα σε χρώμα γαλάζιο.
Η διαφορά με την Thema του Προέδρου της Δημοκρατίας ήταν ότι αυτή δεν είχε οροφή με επένδυση βυνιλίου. Σ’ αυτό το αυτοκίνητο, εποχές Agnelli, ανέβηκαν ο υπουργός Kissinger, και η τραγουδίστρια Madonna επ΄ευκαιρίας της συναυλίας που είχε κάνει στο Torino. Σήμερα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρίσκεται ως έκθεμα στο μουσείο της Lancia.

LANCIA THEMA LIMOUSINE

Κατασκευάστηκαν μόνο κατόπιν παραγγελίας, η Lancia Thema Limousine κατασκευάστηκαν σε 3 σειρές. Το κύριο χαρακτηριστικό τους, ήταν το πρόσθετο διπλανό μεσαίο τζάμι (λόγω της επιμήκινσης του αμαξώματος εξωτερικά, και το μεγαλύτερου πίσω χώρου κτατ’ επέκταση εσωτερικά) .
Οι ζάντες αλουμινίου που φορούσε το μοντέλο ήταν πενταμπούλονες και ξεχωριστής σχεδίασης. Περιμετρικά του αμαξώματος υπήρχαν λουρίδες σε χρώμα μπλε και γκρι που θυμίζαν την 8.32. Τα χρώματα αυτά αντιπροσώπευαν το χρωματα της οικογένειας Agnelli.(όλοι οι ευγενενείς είχαν τα δικά τους οικογενειακά χρώματα που τους διακρίναν).
Οι περισσότερες Limousine φορούσαν τον κινητήρα V6 των 2.8 λίτρων. Στην τελευταία της σειρά οι Thema φορούσαν τον V6 της Alfa Romeo.
Διάσημες προσωπικότες του jet set της εποχής εκείνης και σε αυτό το αυτοκίνητο του Agnelli ανέβηκαν όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Cossiga και η τραγουδίστρια Madonna και άλλοι επίσημοι προσκεκλημένοι του Avvocato.



LANCIA K LIMOUSINE G.A. '98

Ήταν το τελευταίο, ειδικής παραγγελίας, αυτοκίνητο του Gianni Agnelli. (αριθμός κυκλοφορίας AK 160 DN).
Μ'αυτό υποδέχθηκε την Βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ ΙΙ τον Οκτώβριο του 2000 (ο Αgnelli απεβίωσε 3 χρόνια μετά).
Το αυτοκίνητο στην ουσία ήταν μια επιμηκιμένη έκδοση της Lancia K που επιμελήθηκε ο τορινέζικος οίκος Carrozzeria Sutora. Εξωτερικά χρωματικά ήταν δύο τόνων. Το κλασσικό μπλε σκούρο σε συνδιασμό με το μαύρο (στο πάνω μέρος της lancia K). Στον εσωτερικό χώρο τώρα, το αυτοκίνητο είχε δερμάτινα καθίσματα σε χρώμα μπλε.















FERRARI TESTAROSSA SPIDER

Η Ferari Testarossa spider, ήταν μοναδικής παραγωγής μοντέλο σε ασημένιο χρώμα, σχεδιασμένη απιοκλειστικά για τον Gianni Agnelli από τον Sergio Pininfarina.
Το εσωτερικό της ήταν με καθίσματα και επενδύσεις σε άσπρο χρώμα καθώς το ίδιο χρώμα και η soft top κουκούλα της.
(Ferrari Testarossa Cabrio PF 1987 ex Gianni Agnelli A08V0260)















FIAT CROMA 3.0 V6 BUSSO

Μοντέλο 1993 . Το σωτερικό της ήταν με ηλεκτρικά και θερμενόμενα δερμάτινα καθίσματα της Poltrona Frau όμοιας κατασκευής με αυτά της Lancia Thema 8.32, (διαφορετικά δηλαδή του Croma Turbo i.e. ) είχε ξύλινο τιμόνι και πόμολο λεβιέ ταχυτήτων της Momo, εγκατάσταση τηλεφώνου Motorola Micro Tac στον κεντρικό «τεμπέλη» ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα. Το ταχύμετρο έχει τελική ταχύτητα τα 260km\h. Τα φρένα ήταν και αυτά αναβαθμισμένα με μπροστινούς δίσκους των 300mm
Ο κινητήρας που φορούσε ήταν V6 με κωδικό τον 834 F000...δηλαδή ήταν ενας 3.0 V6 «Busso» (κωδικοποιημένος ως “Thema 3.0”, όμοιο μ’ αυτόν της Alfa Romeo 164) και όχι ένας 2.5 όπως αναγράφεται στο καπάκι βαλβίδων! Τα σωθικά του κινητήρα ήταν αλλαγμένα με εκκεντροφόρο από την Alfa Romeo 164 Q4.
Τρία Croma βγήκαν επίσημα από το εργοστάσιο, συν μία 4η με κινητήρα PRV 2.8 και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Παραγγέλθηκαν και παραδώθηκαν συγκεκριμένα στους Gianni ,Umberto και Edoardo Agnelli και στον Giovanni Alberto. Το αυτοκίνητο πάντως καταγράφηκε στo μητρώο κατασκευαστού ως Croma 2.5 V6.











FIAT 1900A CABRIOLET

Αυτό το μοναδικό κομμάτι σχεδιάστηκε το 1957 από τον Ingniere Boano αποκλειστικά για τον Gianni Agnelli και το χρησιμοποιούσε ο Avvocato για να συνοδεύει τους επίσημους προσκεκλημένους του Για επισκέψεις στο Lingotto.



FERRARI F40 VALEO

Μοναδικό κομμάτι της F40 με ηλεκτρονικό συμπλέκτη της Valeo σχεδιασμένο αποκλειστικά για τον Gianni Agnelli . (chassis Ν° 79883).
Ο συμπέκτης αυτός εξελίχθηκε για τις αγωνιστικές Lancia Delta Integrale και φορέθηκε και σε μερικές Ferrai Mondial, Spider και μπερλίνες.
Ο Agnelli είχε πρόβλημα με το αριστερό γόνατο από ένα παλιό αυτοκινητιστικό ατύχημα που είχε και χάρη σε αυτό το σύστημα δεν χρειάζονταν να χρησιμοποιεί το πεντάλ του συμπλέκτη (η συγκεκριμένη F40 είχε μόνο δύο πεντάλ).
Ο συμπλέκτικης Valeo δουλεύει με τον κλασσικό λεβιέ ταχυτήτων, όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το κιβώτιο για να αλλάξει ταχύτητα, το σύστημα στέλνει στην ηλεκτρονική μονάδα σήμα για την επιθυμητή αλλάγη σχέσεως, που με την σειρά του ανεβάζει ή κατεβάζει την ταχύτητα σε χρονικό διάστημα των 100 χιλιοστών του δευτερολέπτου. Σε θέματα ασφαλείας, το σύστημα αυτό απαγορεύει το αυτοκίνητο να πάρει μπρος εάν είναι «κουμπωμένη» μία ταχύτητα ή εάν ο οδηγός, από λάθος του, επιλέξει ταχύτητα πολύ κοντή ή υψηλή.
O Agnelli θερμός υποστηρικτής της Ferrari και του ίδιου του Enzo Ferrari κατά συνέπεια, είχε κατά την διάρκεια των 40 χρόνων, στην κατοχή του πολλές μοναδικές Ferrari (σχεδιασμένες αποκλειστικά γι’ αυτόν) όπως την 375 America, την 365 P “Tre Posti, από τις 2 που κατασκευάστηκαν με 3 καθίσματα εμπρός (όπως λέει και το όνομα της), την Testarossa Spider (σε μοναδικό κομμάτι),
Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της F40, είναι το διαφορετικό πόμολο του επιλογέα ταχυτήτων από αλουμίνιο, Στο σταχτοδοχείο και στο εσωτερικό ντουλαπάκι για τα μικροαντικείμενα, υπάρχουν τα ανάγλιφα αρχικά G.A. Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι σε μαύρο χρώμα με τελειώματα σε κόκκινο χρώμα για το κάθισμα του συνοδηγού.

http://www.cavallino.com/images/samples/158-otto.pdf













FERRARI 365 P SPECIALE

Το 1966, ο Giovanni Agnelli και ο Luigi Chinetti (η νούμερο ένα εμπορική προσωπικότητα της Ferrari για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών) παρέλαβαν από την Ferrari τις μοναδικές δύο Ferrari 365 P Speciale βασισμένες στο σασί της 365P2 και 365P2 / 3 αντίστοιχα. Ο Pininfarina, ως υπεύθυνος σχεδιασμού αυτών, τις αντιμετώπισε σχεδιαστικά ως εξ αρχής νέα μοντέλα. Δανείστηκε πολλά στοιχεία από την αγωνιστική Dino του 1965. Ο υπεύθυνος σχεδιασμού του οίκου, Aldo Bravarone, την σχεδίασε αρκετό μεγαλύτερη σε μήκος από την Dino, επιτρέποντας την τοποθέτηση (πίσω από τα καθίσματα) του κινητήρα V12 των 4.4 λίτρων και απόδοσης 380 ίππων προερχόμενο πάλι από αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στο εσωτερικό, η Ferrari 365 P Speciale είχε πολυτελές δερμάτινο σαλόνι και ξεχώρισε από την ασυνήθιστη διάταξη των καθισμάτων. Ο οδηγός βρισκόταν στο κέντρο, με την τοποθέτηση δύο πλευρικών καθισμάτων για τους επιβάτες. Στο μεσαίο κάθισμα του οδηγού είχαν τοποθετηθεί δρομείς και περιστρεφόμενη βάση, επιτρέποντας την ευκολότερη είσοδο και έξοδο. Το αυτοκίνητο του Agnelli είχε και εξωτερικές διαφορές συγκρινόμενο μ’ αυτό του Chinetti. Στο πίσω μέρος του ξεχωριστού αυτοκινήτου του Avvocato υπήρχε τοποθετημένη χαλύβδινη αεροτομή. Εκτός από την πίσω αεροτομή, η Ferrari του Agnelli είχε εισαγωγές αέρα για την ψήξη του κινητήρα, εξωτερικά τα φλας ήταν σε διαφορετική θέση τοποθετημένα στον προφυλακτήρα (από επάνω στην Ferrari του Chinetti, επίλεξανε ως νέα θέση, κάτω) και ήταν βαμμένη σε ασημί χρώμα (του Chinetti ηταν σε χρώμα λευκό) με περιμμετρικά κολλημένη μία μαύρη λουρίδα. Το αυτοκίητο παραδώθηκε στον Avvocato, το 1967 λίγο πριν την έναρξη του Σαλονιού του Τορίνο. (Παρουσιάστηκε σ’ αυτό ως ένα από τα σημαντικότερα εκθεματα). Η πρώτη Ferrari 3posti είχε chassis Νο 8971 και παραδώθηκε στον Chinetti. Η δεύτερη παραδώθηκε στον Agnelli με chassis Νο 8815.











FERRARI 166 MM BARCHETTA (1950)

Βγήκε παραγωγή σε μόλις 34 κομμάτια. Οι εκδόσεις ήταν Coupe και Spider. Η 166ΜΜ του Agnelli ήταν βαμμένη σε διχρωμία, μπλε σκούρο-πράσινο. Aριθμός chassis Νο 0064M









LANCIA DELTA ABARTH EX UMBERTO AGNELLI (1992)

Ένα ακόμα μοναδικό κομμάτι, για τον Umberto Agnelli αυτή τη φορά. Εξωτερικά το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε χρώμα τιτανίου. Το ίδιο χρώμα έχουν και οι ζάντες του. Εσωτερικά είχε δερμάτινα καθίσματα Recaro σε μαύρο χρώμα. Μηχανικά, ο κινητήρας είναι αναβαθμισμένος από την Abarth (από το αγωνιστικό τμήμα της Martini Racing με τις Delta)















FIAT 600 MULTIPLA EDEN ROC '56

Το 1956, ο Gianni Agnelli, ανέθεσε στον Battista "Pinin" Farina να του σχεδιάσει ένα ειδικό όχημα που να βασίζεται πάνω στο Fiat 600. Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μια υπηρεσία αυτοκινήτων για τους επισκέπτες στην βίλλα του "Villa Leopolda" μία από τις θερινές κατοικίες της οικογένειας Agnelli (Την πιο όμορφη, στην Κυανή Ακτή). Η ειδική του 600 ονομάστηκε «Eden Roc» που ήταν το όνομα του ακρωτηρίου που ήταν κτισμένη η βίλλα.
Το όχημα αυτό προέρχεται από την πλατφόρμα του Fiat 600 Multipla, Το εσωτερικό, είναι εμπνευσμένο από αυτό των ταχύπλοων σκαφών, καθώς υπάρχουν σανίδες στις πλευρές του αυτοκινήτου και στους προφυλακτήρες. Τα πίσω καθίσματα είχαν αντικατασταθεί με ένα μονοκόμματο ξύλινο όπως στις βάρκες. Στα τέλη της δεκαετίας του '60, αυτό το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στο Lingotto (Τορίνο) και αντικατέστησε το Fiat 1900 Cabriolet Boano που χρησιμοποιούνταν από τον καθηγητή Valletta για να οδηγεί τους σημαινοντες επισκέπτες που επισκέπτονταν το εργοστάσιο.
Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε πολύ ενοχλητικό για τους επισκέπτες ίσως γιατί όταν το χρησιμοποιούσαν στην Villa Leopolda, ήταν εξοπλισμένο με μαξιλάρια, διότι τα καθίσματα (από ξύλο) ήταν σκληρά, επίσης δεν υπήρχε κουπαστή και σε περίπτωση βροχής, δεν υπήρχε κάποιο είδος οροφής για προστασία. Οι κακές γλώσσες ανέφεραν ότι το αυτοκίνητο αυτό το επέλεγε να το χρησιμοποιήσει ο Agnelli στις κάθε είδους «ανεπιθύμητες προσωπικότητες". Βέβαια αυτά είναι εικασίες!



















FERRARI 400 SUPERAMERICA S1 COUPE













FERRARI 375 AMERICA

http://www.cavallino.com/articles/agnelli.html

















Δείτε κι' εδώ μια παρουσίαση τους...

http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/attualita/pdf/avvocato.pdf








Last edited by elaborus on Sun Nov 14, 2010 10:12 am; edited 12 times in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sat Nov 13, 2010 6:34 pm

τρομερό αφιέρωμα Κωνσταντίνε, απίστευτη συλλογή στοιχείων και φωτογραφιών Very Happy μπράβο, όσο για τα αμάξια, η testarossa cabrio... cyclops
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sat Nov 13, 2010 6:55 pm

σ' ευχαριστω Ηρακλη...ηταν κουραστικο τ'ομολογω...βασικα η μεταφραση των πληροφοριων που ειχα συλλεξει τοσο καιρο...και η προσαρμογη του κειμενου στα ελληνικα...αστααα!!!! What a Face
(τα ματακια μου με βγηκαν...!!!)
η επιλογη των φωτογραφιων ηταν κι΄αυτη επιπονη υποθεση, γιατι επρεπε πολλες να προσαρμοστουν σε νεες μεγαλυτερες διαστασεις, κλπ...


Last edited by elaborus on Sat Nov 13, 2010 9:52 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sat Nov 13, 2010 9:39 pm

Συγχαρητηρια Κωνσταντινε.πολυ ενδιαφερον το αφιερωμα...
Back to top Go down
sv2
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Θεσσαλονίκη
Αριθμός μηνυμάτων : 56
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sat Nov 13, 2010 11:31 pm

Εξαιρετικό Κωνσταντίνε.Μπράβο !!!!!!!!!!
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sun Nov 14, 2010 12:17 am

τα συγχαρητήρια μου για το αφιέρωμα.... cheers
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sun Nov 14, 2010 8:17 am

Σας ευχαριστω ρε παιδια για τα καλα σας λογια... Embarassed
Σημερα μπορω να πω οτι το αφιερωμα τελειωσε...!!!
προσθεσα υλικο (δυσευρετο) απο το τελευταιο αυτοκινητο του Agnelli, την Lancia K Limousine G.A.
Το επομενο μινι αφιερωμα θα ειναι παλι για ενα αυτοκινητο, που αφορα την οικογενεια Agnelli...εν αναμονη λοιπον! (θα ειναι πολυ πιο συντομο παντως και θα αναρτηθει στην καταλληλη κατηγορια...αντε πολλα σας ειπα..!!!!! bounce )
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
m3chan1c
Χορηγοί
Χορηγοί


Τόπος : Volos
Ηλικία : 35
Αριθμός μηνυμάτων : 22
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-08-25

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Mon Nov 15, 2010 2:37 pm

Πολυ ωραιοο αφιερωμα φιλε μου !!!

Απλα respect !!

Το croma θυμαμαι ειχε διαρευσει οτι θα φορεθει ο 2.5 εχω ακομη
αποκομα απο περιοδικο οταν ειμουνα μικρουλης ειτανε το αγαπημενο μου.

Η Delta evo2 πωλειται καπου στην Αγγλια-Βελγιο καπου εκει για 50-60 χιλιαδες ευρω
και φυσικα φερει το ταμπελακι umberto !!!

Ενα τετοιος ανθρωπος αξιζει ολα αυτα ( οι Ιταλοι τον θαυμαζανε απιστευτα )
Back to top Go down
http://www.chatzigoulas.gr
ribas
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : πτολεμαιδα-καστορια
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 74
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-10-30

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Thu Dec 16, 2010 7:55 am

ΕΥΓΕ μπραβο κωστα φοβερη δουλεια
Back to top Go down
Sisman
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-20

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sat Dec 18, 2010 10:42 am

Φανταστικο αφιέρομα Κωνσταντίνε, κινητή βιβλιοθήκη εισαι!!!
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Sun May 22, 2011 7:33 pm

Κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας, "Grandes Marques" στο Μονακό, θα βγει για πώληση το Fiat 600 Jolly του 1959 που ανήκε στον Gianni Agnelli, φτιαγμένο από την Carrozzeria Ghia. Οι υπεύθυνοι του οίκου δημοπρασιών Bonhams αναμένει να πουλήσει το 600 Jolly στην τιμή από 35.000 έως 50.000 δολάρια.




_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
DetailingHobbyist
Μέλος
Μέλος


Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ηλικία : 25
Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 2012-07-18

PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Wed Jul 18, 2012 8:43 am

Ανιέλι: Ο "αριστερός" μεγιστάνας της FIAT Smile
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli    Today at 9:13 pm

Back to top Go down
 
Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα του Agnelli
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Γενική Συζήτηση-
Jump to: