ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Fiat Punto Evo

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Club Fiat
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-18

PostSubject: Fiat Punto Evo   Wed Mar 17, 2010 7:55 pm



Fiat Punto Evo: O μύθος συνεχίζεται

Ο μύθος που έχει χτίσει η Fiat γύρω από την κατασκευή χαρισματικών supermini συνεχίζεται με το νέο Punto Evo, που αποτελεί την εξέλιξη του αναγνωρισμένου Grande Punto. Το νέο Fiat Punto Evo έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στη φετινή Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον του κοινού και των δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο. Το νέο supermini της Fiat δεν έρχεται μόνο για να συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του, αλλά και για να αποτελέσει σημείο αναφοράς στους τομείς της καινοτομίας, της ασφάλειας και φυσικά του στιλ.

Η ονομασία «Evo» τονίζει την εξέλιξη στη σχεδίαση και τη μηχανολογική αρτιότητα ενός απόλυτα σύγχρονου μοντέλου, που είναι σε θέση να ικανοποιήσει αγοραστές με αυξημένες απαιτήσεις σε θέματα τεχνολογίας, οδηγικής ευχαρίστησης, αλλά και σεβασμού προς το περιβάλλον.

Στιλ και γοητεία
Χάρη στο Fiat Centro Stile το νέο μοντέλο είναι ακόμα πιο ελκυστικό, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και με οδηγό πάντα το αυθεντικό ιταλικό ντιζάιν. Οι αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση είναι χαρακτηριστικές και τονίζουν τον δυναμικό και νεανικό χαρακτήρα του Punto Evo. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας με τις δύο γρίλιες που χωρίζονται από μια φάσα που φιλοξενεί στις άκρες της τους δείκτες αλλαγής πορείας (φλας). Στις άκρες της κάτω γρίλιας είναι τοποθετημένοι οι νέοι στρογγυλοί προβολείς ομίχλης με σύστημα προσαρμογής φωτισμού στις στροφές. Με σκοπό την τόνωση της μοναδικότητας κάθε μοντέλου, η πιο νεανική σειρά μοντέλων Sport Line διαθέτει γρίλια με κυψελοειδή σχεδίαση, σκούρες γραμμές και ενσωματωμένο το λογότυπο της Fiat. Aντίθετα, η γρίλια στη σειρά Comfort, που δίνει έμφαση στην κομψότητα και το στιλ, χαρακτηρίζεται από τις οριζόντιες και κάθετες λωρίδες και το φινίρισμα από χρώμιο.

Καινούργια είναι και τα φώτα, τα οποία πλέον προσφέρουν φωτισμό ημέρας και διαφορετικό περίγραμμα ανάλογα με την έκδοση (σκουρόχρωμο για την Sport Line και χρωμίου για την Comfort Line).

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας, με τα καινούργια εντυπωσιακά φώτα που χαρίζουν μια έξοχη δυναμική και την ποθητή σπορ κατεύθυνση στο αυτοκίνητο. Το κεντρικό λογότυπο χρησιμοποιείται σαν πετούγια για το άνοιγμα της πίσω πόρτας, ενώ το νέο λογότυπο Punto διαθέτει διαφορετικό χρωματισμό της τελείας στο γράμμα Τ, ανάλογα με τον κινητήρα -κόκκινη για τις εκδοχές υψηλής απόδοσης, πράσινη για τις bi-fuel και μαύρη για όλες τις άλλες.

Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες, με μήκος 4,060 μέτρα, πλάτος 1,690 και ύψος 1,490. Οι διαστάσεις αυτές τοποθετούν το Punto Evo στο άνω άκρο της κατηγορίας του και σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό μεταξόνιο των 2.510 χλστ. εξασφαλίζουν κορυφαίους χώρους για επιβάτες, αλλά και αποσκευές (275 λίτρα).

Η γκάμα των χρωμάτων περιλαμβάνει 13 επιλογές από τις οποίες 7 είναι νέες: Grigio Intellettuale, Blu Temerario, Blu Illusionista, Nero Rubacuori, Verde Avventuriero, Bianco Radioso και Rosso Sfrenato.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο υψηλής ποιότητας εσωτερικό, που είναι σχεδιασμένο από την αρχή. Ξεχωρίζει το νέο ταμπλό, τα μέρη του οποίου διαθέτουν χρωματισμό και υφή ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Το πάνω μέρος διαθέτει πλέον υλικά που δεν επιτρέπουν τις αντανακλάσεις και η νέα κεντρική κονσόλα, με την LCD οθόνη, είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Τα χειριστήρια του κλιματισμού βρίσκονται σε ξεχωριστό πάνελ στο κάτω, ενώ στο πάνω υπάρχουν οι αεραγωγοί και ένας αποθηκευτικός χώρος, που σε κάποιες εκδόσεις διαθέτει πορτάκι ή μπορεί να φιλοξενήσει το νέο προηγμένο σύστημα φορητής δορυφορικής πλοήγησης Blue&Me –TomTom, αποτέλεσμα της συνεργασίας των Fiat Group Automobiles και TomTom, τον Ευρωπαίο leader στα συστήματα πλοήγησης. Το σύστημα πλοήγησης ενσωματώνεται στα άλλα συστήματα του αυτοκινήτου χάρη στο σύστημα Blue&Me που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Το νέο σύστημα ενσωματώνει την επιλογή “eco:Drive Info” για πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το οδηγικό σας προφίλ και χρήσιμες συμβουλές, μεταξύ άλλων, σχετικά με τη μείωση των εκπομπών ρύπων και υπόδειξη για τη σωστή σχέση στο κιβώτιο.

Ο νέος πίνακας οργάνων, με ανασχεδιασμένους δείκτες και βελτιωμένα γραφικά, εξασφαλίζει σωστή πληροφόρηση χωρίς να κουράζονται τα μάτια του οδηγού. Καινούργιες επενδύσεις και ταπετσαρίες προσφέρουν ποιοτική αίσθηση και άνεση, τη στιγμή που τα καθίσματα έχουν εξελιχθεί τόσο αισθητικά, όσο και εργονομικά. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο υπάρχουν περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα και η θύρα USB του συστήματος Blue&Me μετακινήθηκε στην κεντρική κονσόλα.

Τεχνολογική υπεροχή
Το νέο Fiat Punto Evo αποτελεί το πρώτο πεδίο εφαρμογής του ριζοσπαστικού μηχανικού συνόλου 1.4 MultiAir, που σηματοδοτεί μια νέα γενιά κινητήρων τεχνολογίας MultiAir, που είναι εξελιγμένη και πατενταρισμένη από την FTP – Fiat Powertrain Technologies – και η οποία θα αποτελέσει χαρακτηριστικό όλων των κινητήρων του ομίλου Fiat. Διαθέσιμος σε δύο εκδοχές απόδοσης (105 hp και 135 hp), ο νέος κινητήρας αλλάζει το σκηνικό των κινητήρων βενζίνης. Συγκρινόμενοι με αντίστοιχου κυβισμού μηχανικά σύνολα συμβατικής τεχνολογίας, οι κινητήρες MultiAir προσφέρουν εντυπωσιακή αύξηση της ισχύος (πάνω από 10%) και της ροπής (πάνω από 15%), σε συνδυασμό πάντα με χαμηλή κατανάλωση (τουλάχιστον -10%) και περιορισμένες εκπομπές ρύπων (-10% σε CO2, -40% στα σωματίδια και -60% σε ΝΟx).

Καρδιά της τεχνολογίας MultiAir είναι ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ελέγχου των βαλβίδων εισαγωγής που καταργεί την κλασική πεταλούδα γκαζιού. Το σύστημα MultiAir επενεργεί στις βαλβίδες εισαγωγής με τη βοήθεια εμβόλων που κινούνται από μηχανικά έκκεντρα και είναι συνδεδεμένα με τις βαλβίδες μέσω υδραυλικών θαλάμων, οι οποίοι ελέγχονται από σωληνοειδείς βαλβίδες. Όταν αυτές είναι κλειστές, το λάδι που υπάρχει μέσα στους υδραυλικούς θαλάμους συμπεριφέρεται σαν ένα συμπαγές σώμα και μεταφέρει στις βαλβίδες εισαγωγής τις κινήσεις εκκέντρων, τις οποίες ακολουθούν οι βαλβίδες όπως στα συμβατικά συστήματα. Όταν ανοίγουν οι σωληνοειδείς βαλβίδες, οι βαλβίδες εισαγωγής στους κυλίνδρους δεν ακολουθούν πλέον τις κινήσεις των εκκέντρων αλλά κινούνται με διαφορετικό «πρόγραμμα», ανάλογα με τις απαιτήσεις της οδήγησης.

Ο κινητήρας 1.4 MultiAir Turbo των 135 ίππων εγγυάται πως το Fiat Punto Evo διαθέτει το ταμπεραμέντο ενός σπορ και ισορροπημένου αυτοκινήτου με εξαιρετικά χαρακτηριστικά ροπής, σε συνδυασμό πάντα με σεβασμό για το περιβάλλον εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,5’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα (205 για την έκδοση Sport). H υπεροχή του υπερσύγχρονου κινητήρα όμως αντανακλάται και στις χαμηλές εκπομπές CO2 (129 γρ/χλμ), αλλά και την κατανάλωση των μόλις 5,6 λίτρων ανά 100 χλμ.

Ισοροπημένη απόδοση και υπεροχή αποτελούν τα χαρακτηριστικά και της έκδοσης 1.4 MultiAir των 105 ίππων, που αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία. Εναρμονισμένος και αυτός με τις προδιαγραφές Euro 5, ο κινητήρας εμφανίζει κορυφαίες επιδόσεις απόδοσης (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8’’ και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα) και οικολογίας (134 γρ/χλμ CO2 και μέση κατανάλωση 5,7 λίτρων ανά 100 χλμ)

Στις ίδιες κατευθύνσεις υψηλής απόδοσης και οικολογικού χαρακτήρα κινούνται και οι δεύτερης γενιάς πετρελαιοκινητήρες Multijet, που προσφέρουν επίσης μειωμένα κόστη, με κέρδη στην κατανάλωση, στις εκπομπές, στο θόρυβο και τους κραδασμούς και στην οδηγησιμότητα. Αυτό έχει γίνει εφικτό χάρη σε ένα νέο ψεκασμό common rail που προσφέρει μείωση της κατανάλωσης κατά 2% και μειωμένες εκπομπές CO2.

Η γκάμα κινητήρων του νέου μοντέλου είναι η πιο ολοκληρωμένη και οικολογική στην κατηγορία του και στο λανσάρισμα του μοντέλου αποτελείται από μηχανικά σύνολα:

Bενζίνης
• 65 hp 1.2 8v (Euro 4)
• 77 hp 1.4 8v (Euro 4)
• 77 hp 1.4 8v (Euro 5)
• 105 hp 1.4 MultiAir 16v (Euro 5)
• 135 hp 1.4 MultiAir Turbo 16v (Euro 5)


Πετρελαίου
• 75 hp 1.3 MultiJet 16v (Euro 4)
• 75 hp 1.3 MultiJet II 16v (Euro 5)
• 90 hp 1.3 MultiJet 16v (Euro 4)
• 95 hp 1.3 MultiJet II 16v (Euro 5)
• 120 hp 1.6 MultiJet 16v (Euro 5)

Bi-fuel
• 70 hp 1.4 8v βενζίνη/μεθάνιο (Euro 5)
• 77 hp 1.4 8v βενζίνη/υγραέριο (Euro 4)
Θέτοντας ψηλά στις προτεραιότητές του τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, το νέο Punto Evo προσφέρει επίσης και το Start&Stop, το σύστημα που σβήνει και θέτει ξανά σε λειτουργία αυτόματα τον κινητήρα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινής κίνησης (στα φανάρια της πόλης για παράδειγμα). Το σύστημα προσφέρεται στάνταρ σε όλους τους Euro5 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και συνδυάζεται με το σύστημα Gear Shift Indicator, που διακριτικά συμβουλεύει τον οδηγό για το ανέβασμα ή το κατέβασμα σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων για οικονομία στην οδήγηση.

Ασφάλεια και ευχαρίστηση
Το Punto Evo ανεβάζει τον πήχη και στον τομέα της ασφάλειας μιας και είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία που προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων 7 αερόσακους (εκτός από Active) μαζί με τον αερόσακο γονάτων του οδηγού. Διαθέσιμα βέβαια είναι και άλλα καινοτόμα συστήματα ασφάλειας, όπως το Hill-Holder που βοηθάει το ξεκίνημα σε ανηφόρες και τα δοκιμασμένα και αξιόπιστα συστήματα της Fiat όπως ABS, EBD και ESP (standard σε εκδόσεις MultiAir). Επιπλέον, το νέο μοντέλο της Fiat εξασφαλίζει όλα όσα απαιτούνται για ασφαλή, αλλά και ευχάριστη οδήγηση σε κάθε διαδρομή. Διαθέτει ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης, ελαστικά σχεδιασμένα για άνεση και ασφάλεια τοποθετημένα σε τροχούς 15 ή 16 ιντσών, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι για ακρίβεια και ευκολία χειρισμού, εύχρηστο και ακριβή επιλογέα ταχυτήτων για το μηχανικό κιβώτιο των 5 ή 6 σχέσεων, άκαμπτο και ενισχυμένο πλαίσιο και φυσικά δοκιμασμένες αναρτήσεις με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Επιπλέον το Fiat Punto Evo ενσωματώνει τεχνολογίες που εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα άνετης και ευχάριστης παραμονής στο εσωτερικό για οδηγό και επιβάτες, στοιχείο-κλειδί για την ενεργητική ασφάλεια. Έτσι προσφέρει από διζωνικό αυτόματο κλιματισμό μέχρι πλήθος ευκολιών που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη, όπως αυτόματο πιλότο, αισθητήρες βροχής, ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο Dualogic και σύστημα παρκαρίσματος.

Για να είναι εύκολη η επιλογή του μοντέλου που ταιριάζει στο προφίλ κάθε αγοραστή το Punto Evo προσφέρεται σε δύο σειρές: η πρώτη, η Comfort περιλαμβάνει τις εκδοχές Active, Dynamic διαθέσιμες με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα. Η σειρά Sport διατίθεται επίσης με 2 τύπους αμαξώματος, απευθύνεται σε ανθρώπους με σπορ ταμπεραμέντο, προσφέρεται με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα και περιλαμβάνει τις εκδόσεις Racing και Sport.

Το Fiat Punto Evo αποτελεί απόδειξη της αξεπέραστης πρωτοπορίας της Fiat στη δημιουργία αυτοκινήτων της κατηγορίας των supermini. Αποτελώντας πρότυπο σε τομείς όπως η μοντέρνα τεχνολογία, η άνεση, η ασφάλεια, οι επιδόσεις, ο σεβασμός στο περιβάλλον, η πρακτικότητα και ο εξοπλισμός διατηρώντας πάντα το μοναδικό ‘ιταλικό στιλ’.

Και φυσικά, μόνο τυχαίο δεν είναι πως η παρουσίαση του νέου Fiat Punto Evo στους δημοσιογράφους θα γίνει στο κατάστρωμα του μήκους 244 μέτρων αεροπλανοφόρου Cavour, τη νέα ναυαρχίδα του ιταλικού Ναυτικού. Το project NUM για την κατασκευή του Cavour, που έχει πλήρωμα 530 ατόμων, ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2000 και αποτελεί τη μεγαλύτερη μεταπολεμική κατασκευή και τεχνολογική επένδυση του Υπουργείου Άμυνας της Ιταλίας, που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Ναυτικού, του κρατικού ναυπηγείου Fincantieri και της ιταλικής βιομηχανίας άμυνας. Υιοθετώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους σχεδιασμού, εξέλιξης και κατασκευής και διαθέτοντας τα πιο σύγχρονα αμυντικά και επιθετικά συστήματα μάχης, καθώς και τα αντίστοιχα ραντάρ, το Cavour των 120.000 ίππων και των 30 κόμβων ταχύτητας αποτελεί πλέον ένα καινοτόμο σύμβολο δύναμης και πρεστίζ για την ιταλική βιομηχανία. Ότι και το Fiat Punto Evo άλλωστε…
Back to top Go down
http://clubfiat.forumgreek.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Punto Evo...η νεα evolution εκδοση του παλιου Grande Punto!   Wed Mar 31, 2010 7:22 pm

Σχεδιαστική επεξηγηση για το νεο μοντελο



...από το Grande Punto στο Punto Evo



Punto Evo

(Κείμενο: Κωνσταντίνος Π.)

http://www.puntoevo.com/

Η Fiat εφοδιάζει τη συγκεκριμένη νέα έκδοση με κινητήρες τεχνολογίας Μultiair, αλλά και με τους πετρελαιοκινητήρες Multijet δεύτερης γενιάς.
Με τους πρώτους η εταιρεία δηλώνει ότι χάρις στην τεχνολογία Μultiair η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου παρουσιάζεται αυξημένη κατά 10% και η ροπή του κατά 15%, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα εμφανίζονται μειωμένες κατά 10%.
Το αυτοκίνητο διαθέτει εκτός των άλλων την αναβαθμισμένη έκδοση «Blue&Me-TomTom» σε ό,τι αφορά στο «πακέτο» πλοήγησης –ψυχαγωγίας –πληροφοριών -επικοινωνίας.
Το Grande Punto είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LPG, με τις οποίες η αυτονομία του στους επαρχιακούς δρόμους θα φθάνει τα 1.500 χιλιόμετρα.

Σε σύγκριση με το παλιό Grande Punto.

Το Fiat Punto Evo, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, αποτελεί το ανανεωμένο Grande Punto. Πρωταρχική αλλαγή είναι στο όνομα, καθώς το “Grande” έδωσε τη θέση του στο “Evo”, ένα όνομα που έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές κατά το παρελθόν από το Groupo Fiat.
Εκτός όμως του ονόματος, το Fiat Punto Evo φέρει αρκετές και σημαντικές αλλαγές. Ξεκινώντας από τον τομέα της εμφάνισης, υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, πιο τονισμένη μάσκα, πίσω φωτιστικά σώματα με διαφορετικό κάλυμμα καθώς και ζάντες νέας σχεδίασης.
Περνώντας στο εσωτερικό του Fiat Punto Evo συναντούμε μια εντελώς διαφορετική εικόνα από του Grande Punto. Η σχεδίαση ενσωματώνει στοιχεία από το Bravo (κεντρική κονσόλα, πίνακας οργάνων) ενώ και τα υλικά δείχνουν αναβαθμισμένα. Στοιχείο που ξεχωρίζει είναι το GPS της TomTom το οποίο παράλληλα χρησιμοποιείται και για το χειρισμό του Blue&Me (όπως αναφέρθηκε στην αρχή του άρθρου) Παράλληλα έγιναν προσθήκες στον εξοπλισμό που, σύμφωνα με την Fiat, περιλαμβάνει σε όλες τις εκδόσεις 7 αερόσακους.
Στο μηχανολογικό τομέα, οι κινητήρες Euro5 του Fiat Punto Evo ενσωματώνουν την τεχνολογία MultiAir που θα πρωτοχρησιμοποιηθεί στην Alfa Romeo MiTo καθώς και σύστημα Start&Stop. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό 1.4 που από 95ps αποδίδει 105ps και τον υπερτροφοδοτούμενο 1.4 που από τους 120ps σκαρφάλωσε στους 135ps. Στη βάση της γκάμας παραμένουν οι προδιαγραφών Euro4 1.2 με 65ps και 1.4 με 77ps.

Πως είναι το Punto Evo;

H ανανεωμένη γενιά του ιταλικού supermini που φρεσκαρίστηκε «εντός, εκτός και επί τα αυτά» μέρη. Τα νέα στοιχεία στο αμάξωμα είναι εμφανή και αφορούν στη νέα μάσκα, στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φυσικά στα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα. Ενώ οι υπόλοιπες εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν αμετάβλητες (πλάτος 1,69, ύψος 1,49 μέτρα) το μήκος έχει αυξηθεί στα 4,06 μέτρα. Εμφανείς είναι οι αλλαγές και στο ποιοτικότερο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με το ταμπλό να έχει επανασχεδιαστεί στο μεγαλύτερο μέρος του και τη σχεδίασή του σε ορισμένα σημεία να παραπέμπει στο Bravo και στη Mito. Αν σταθεί κανείς στις αισθητικές αλλαγές, θα μπορούσε να μιλήσει για ένα συνηθισμένο facelift, αλλά στην περίπτωση του Punto Evo τα πράγματα δεν έχουν έτσι, καθώς συναντάμε δύο εντελώς νέα μηχανικά σύνολα.

Πέρα από το facelift

«Evo από το evolution» λένε οι Ιταλοί που τολμούν και υιοθετούν τα «mitsu-logo». Βέβαια, αν υπάρχει κάτι ουσιαστικό που να δικαιολογεί το evo τότε αυτό έχει να κάνει με τις νέες εκδόσεις των 1,4 λίτρων τεχνολογίας Multiair (όλες συνδυάζονται με εξάρια κιβώτια), οι οποίες μού είχαν αφήσει θετικές πρώτες εντυπώσεις από τις αντίστοιχες εκδόσεις της Alfa Romeo MiTo -με 135 και 170 ίππους- στην πίστα του Μπαλόκο. Επιστρέφοντας στο Punto Evo, συναντάμε τη μικρότερη ατμοσφαιρική έκδοση Multiair με τους 105 ίππους (0-100 χλμ./ώρα: 10,8'', κατανάλωση: 5,7 λίτρα / 100 χλμ.) και την ισχυρότερη υπερτροφοδοτούμενη που αποδίδει 135 ίππους (0-100 χλμ./ώρα: 8,5'', κατανάλωση: 5,6 λίτρα / 100 χλμ.) ενώ προαιρετικά προσφέρεται το σύστημα Start&Stop, καθώς και το ημιαυτόματο κιβώτιο Dualogic.

Οι άνθρωποι της Fiat στάθηκαν σε αρκετά σημεία βελτίωσης -σε σύγκριση με το Grande Punto-, όπως στη βελτιωμένη ηχομόνωση, κύλιση και άνεση του αυτοκινήτου και όπως διαπιστώσαμε δεν βρήκαμε κανένα λόγο για να μην τους πιστέψουμε. Φυσικά, μην περιμένετε η διαφορά των 10 ίππων της έκδοσης Multiair -σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση των 95 ίππων- να γίνεται αντιληπτή… δίχως όργανα μετρήσεων, αφού το ζητούμενο είναι προφανώς η μικρότερη κατανάλωση και οι μειωμένες εκπομπές ρύπων. Από την άλλη, η μεγαλύτερη έκδοση Multiair με τους 135 ίππους, που αντικαθιστά την T-Jet με τους 120, κερδίζει τις εντυπώσεις, κυρίως λόγω της βελτιωμένης ροπής στις χαμηλές στροφές και την ομαλότερη λειτουργία της.

Σημειώστε πως υπάρχουν ακόμη δύο «απλές» εκδόσεις, στα 1,2 και 1,4 λίτρα, με 65 και 77 ίππους, για όσους περνούν τις επιδόσεις σε δεύτερη προτεραιότητα. Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχουν οι πετρελαιοκινητήρες Multijet στα 1,3 και 1,6 λίτρα, με 95 και 120 ίππους αντίστοιχα, που θα διατεθούν στην ελληνική αγορά αργότερα. Στη 2η γενιά Multijet, που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, το τεχνολογικό ενδιαφέρον μετατοπίζεται στον σύνθετο ψεκασμό τους (έχουμε 8 ψεκασμούς, 7 μικρούς και έναν κυρίως), που έχει ως αποτέλεσμα «καθαρότερες» καύσεις και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Το 2011 θα βγει και η έκδοση της Abarth.





Last edited by elaborus on Mon Aug 16, 2010 5:19 pm; edited 13 times in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Fiat Punto Evo   Wed Mar 31, 2010 8:12 pm

Kωστα εκτος απο τα επισημα στοιχεια της εταιριας κυκλοφορει στην αγορα μια φημη οτι θα βγει και με 240 ps!!affraid Ισχηει κατι τετοιο?Εχουμε τιποτα πληροφοριες εγκυρες? scratch
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Fiat Punto Evo   Wed Mar 31, 2010 8:21 pm

Παναη θα το ψαξω τωρα το θεμα...εαν υπαρχει κατι επισημο θα το γραψω αμεσα...
εννοειται τις φημες δεν τις λαμβανουμε υπ'οψην...
σε αυτο τον χωρο,τουλαχιστον οτι αφορα τις ειδησεις...θα ειναι ολα απ'επισημη πηγη! Cool

Παντως φανταζομαι οτι αν κανουνε κατι παρομοιο, θα γινει με την abarth και στην εκδοση esseesse
που μιλανε επισημα οτι θα ειναι πανω απο 180 αλογα...
αλλα 240????? affraid affraid
μπααααα....με τιποτα νομιζω...απλως ραδιο αρβιλα!
(οχι του Κανακη!!!) bounce bounce

για τα νεα των μοντελων της Abarth εδω στον ιδικο χωρο του forum γ'αυτην... cheers

http://clubfiat.forumgreek.com/forum-f48/
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Fiat Punto Evo   Thu Nov 11, 2010 9:40 am

Η παρουσιαση του στο κοινο...

http://carscoop.blogspot.com/2009/09/video-2010-fiat-punto-evo-presentation.html

Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Fiat Punto Evo   Fri Mar 25, 2011 8:56 am

απο τιν Φεβρουαριο του 2011, θα προσταθει στην γκαμα και ο κινητηρας 900cc Turbo, TwinAir Twisted Evil

Πηγη: http://www.autoedizione.nl/2011/03/23/900-cc-twinair-eind-dit-jaar-leverbaar-op-mito-en-puntoevo

_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Fiat Punto Evo   Today at 2:32 pm

Back to top Go down
 
Fiat Punto Evo
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT NEWS SECTION :: Επίσημα Νέα :: Παρουσιάσεις-
Jump to: