ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Sun Aug 01, 2010 9:22 pm



Κείμενο: Κωνσταντίνος Π.

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΑ EVENTS ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η FERRARI ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Ferrari World Tour (1997)

Νέα Υόρκη, 18 Μαρτίου 1997

Για να γιορτάσει την 50ή επέτειο της το 1997, μια Ferrari F355 ξεκίνησε μια τεράστια παγκόσμια περιοδεία στις πέντε ηπείρους. Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε από 147 δημοσιογράφους από διαφορετικές χώρες, καθώς περνούσε από τις χώρες τους. Ο καθένας απ' αυτούς έβαλε την υπογραφή του με μαρκαδόρο στο αυτοκίνητο.



Το "World Tour", όπως ονομαζόταν, είχε ως στόχο όχι μόνο να επικοινωνούν οι άνθρωποι του χώρου με την εταιρεία αλλά και να δείξουν έμπρακτα την αξιοπιστία της, τότε καινούριας ως μοντέλο, Ferrari F355.
Το "World Tour", είχε εξαιρετική επιτυχία και το αυτοκίνητο έφτασε πάλι στη Νέα Υόρκη, από όπου είχε ξεκινήσει στις 18 Μαρτίου του 1997, μετά δηλαδή 75 ημέρες στο δρόμο!
Η F355 είχε ξεκινήσει επίσημα από τη Νέα Υόρκη, συνέχισε με τον Καναδά, την Ευρώπη, τη Νότια Αμερική, τη Νότια Αφρική, την Αυστραλία, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Άπω Ανατολή, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας και της Ιαπωνίας. Στη συνέχεια επέστρεψε στις ΗΠΑ και το Λος Άντζελες. Ως αυτών, οι δημοσιογράφοι που την οδήγησαν, τους ζητήθηκε να βάλουν την υπογραφή τους κάτω από τη σημαία της χώρας τους, που η ίδια η Ferrari είχε κολλήσει στα πλάγια της F355.
Μεταξύ των άλλων διακρίνουμε για την Ελλάδα τις υπογραφές των Κώστα Στεφανή, Άκη Παναγιωτόπουλου, Νίκου Μάργαρη κλπ.













Ferrari 15.000 Red Miles Tour (2005)

Σαγκάη, 6 Ιουλίου, 2005

Στις 29η Οκτωβρίου του 2005 στη Σαγκάη, ολοκληρώθηκε το Ferrari 15.000 Red Miles Tour, μια άνευ προηγουμένου περιπέτεια που πήραν μέρος δύο Ferrari 612 Scaglietti που ταξίδεψαν σε όλη την Κίνα.
Τότε ο Πρόεδρος της, Luca di Montezemolo είχε δηλώσει: "Από το 1993 ονειρευόμουν την Ferrari στην Κίνα, όμως υπήρχαν περιορισμοί στις εισαγωγές αν και τότε είχε γίνει το πρώτο βήμα. Σήμερα η κατάσταση έχει αλλάξει και η Ferrari έχει τώρα τη δική της επίσημη αντιπροσώπευση, με πλήρη υποστήριξη πελατών, και φιλοδοξεί να μετατρέψει την Κίνα στην έκτη δύναμη της παγκόσμιας αγοράς."
Τα 15.000 Red Miles Tour ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που είχε αναλάβει ποτέ εταιρία παραγωγής αυτοκινήτων: 51 κινέζοι και ξένοι δημοσιογράφοι εναλλάσσονται στο τιμόνι, σε πάνω από 24.000 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 1.600 σε πολύ άσχημο οδόστρωμα, φτάνοντας στο υψόμετρο των 5.231 μέτρων στο Θιβέτ , 45 ημέρες ταξίδι, 420 ώρες οδήγησης, μέχρι και 900 χιλιόμετρα την ημέρα, πέρασαν από 37 πόλεις, μόνο δύο φορές αναγκάστηκαν να αλλάξουν ζάντες λόγω μεγάλων νεροφαγωμάτων στο δρόμο και δύο σετ ελαστικών χιονιού. Ούτε μία φορά δεν χρειάστηκε να συμπληρώσουν λάδι στον κινητήρα, παρά τη χαμηλή ποιότητα των καυσίμων σε ορισμένες περιοχές, τις άσχημες συνθήκες των δρόμων και τα μεγάλα υψόμετρα.
Η Ferrari είχε την αμέριστη στήριξη των κινεζικών αρχών, της είχε δωθεί υλικοτεχνική βοήθεια από τη Fiat της Κίνας για την οργάνωση αυτού του ταξιδιού, υποστηρίχθηκε από από τη Shell (καύσιμα και λιπαντικά, με ειδική βοήθεια στις πιο δύσκολες περιοχές), τη Puma (για τα είδη ένδυσης της ομάδας), τη Alcoa (τεχνικός συνεργάτης και προμηθευτής αλουμινίου 612 του σασί), τη Pirelli (ειδικά λάστιχα για τα διάφορα στάδια της περιοδείας). Υπήρχαν δύο PowerDaily Iveco, ένα Iveco 4x4 VM40.10 για τεχνική βοήθεια δηλαδή τα ελαστικά και τις μεταφορές ανταλλακτικών και δύο Fiat Palio Weekend για τις λήψεις βίντεο και φωτογραφιών.



















Panamerican 20.000 Tour (2006)

Νέα Υόρκη, 17 Νοεμβρίου 2006

Ήταν μια διαδρομή 20.000 μιλίων από τη Βραζιλία έως τη Νέα Υόρκη.
Το Panamerican 20.000 ήταν η τελευταία και πιο πειστική δοκιμή του πιο νέου μοντέλου της Ferrari τότε, της 599 GTB Fiorano. 48 δημοσιογράφοι πήραν μέρος και πέρασαν από Βραζιλία, Αργεντινή Μεξικό, Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά. Μετά επιστροφή με τελικό προορισμό τη Νέα Υόρκη.
Στην Wall Street, η πρόσοψη του Χρηματιστηρίου ήταν διακοσμημένη λόγω του γεγονότος, με το σήμα της Ferrari: η prancing άλογο. Ο Maurizio Parlato ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari στη Βόρεια Αμερική.Στην ομιλία του τόνισε στην αξιοπιστία της 599, τονίζοντας ότι τα στους δρόμους των Άνδεων, είχαν ελάχιστες ζημιές στα ελαστικά και ζάντες. Το μόνο που χρειάζονταν ήταν τακτική αλλαγή λαδιών προβλέπεται από τη Shell, η οποία ήταν υπεύθυνη για την οδική βοήθεια σ' όλη την περιοδεία.
Οι δύο 599 GTB Fiorano έφτάσαν στο τέλος της διαδρομής τους στη Νέα Υόρκη, με μικρές μόνο τροποποιήσεις για να ταξιδεύουν άφοβα στους κακοτράχαλους δρόμους. Για την προστασία της 599, υπήρχε στο κάτω μέρος του αμαξώματος, μια πλάκα αλουμινίου πάχους 4 mm και σκληρότερα αμορτισέρ για τους άγριους δρόμους.
Η προσπάθεια υποστηρίχθηκε από από τη Shell (καύσιμα και λιπαντικά, με ειδική βοήθεια στις πιο δύσκολες περιοχές), τη Puma (για τα είδη ένδυσης της ομάδας), τη Alcoa (στρατηγικό εταίρο για την παραγωγή σασί αλουμινίου της Ferrari σήμερα), τον όμιλο Fiat, ο οποίος προέβλεπε τη μεταφορά, με την Iveco και τα οχήματα συνοδείας της FIAT και της Alfa Romeo, ένα εμπορικό σήμα που είχε ήδη προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Pirelli για τα ελαστικά, τη Puma για τις στολές της ομάδας της Panamerican, τη Saima Avandero για τον εφοδιασμό και τέλος τη BuonItalia.
Η Βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ferrari και αντιπροσωπεύει το 30%, με πωλήσεις περίπου 1.550 αυτοκινήτων ετησίως. Η κορυφαία αγορά της Βορείου Αμερικής είναι η Καλιφόρνια (27% των πωλήσεων)
Σκοπός αυτού του Tour ήταν να δημιουργηθεί και να εδραιωθεί η παρουσία της Ferrari στην κεντρική και Νότια Αμερική, ξεκινώντας από τον Ιανουάριο 2006, με κύριες μελλοντικές αγορές αυτές της Αργεντινής, η Βραζιλίας, η Χιλής, Μεξικού και Βενεζουέλας, για συνολικά 12 σημεία πωλήσεων.







































Magic India Discovery Tour (2008)

Μουμπάϊ, 25 Φεβρουαρίου 2008

Με πάνω από 13.000 χιλιόμετρα διαδρομή, το Magic India Discovery Tour ήταν μία ακόμα δοκιμή ορόσημο για την αξιοπιστία της Ferrari 612 Scaglietti. Περισσότεροι από 50 δημοσιογράφοι βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι των δύο αυτοκινήτων κατά μήκος των 13.000 χιλιομέτρων, συχνά σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες οδήγησης, διασχίζοντας 57 πόλεις της Ινδίας σε περισσότερες από 70 ημέρες περιοδεία.
Ο πρόεδρος Luca di Montezemolo είχε στείλει το ακόλουθο ειδικό μήνυμα σε βίντεο. "Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που βοήθησαν στη πραγματοποίηση αυτής της εκδήλωσης γύρω από μερικές από τις πιο όμορφες περιοχές του κόσμου. Η ομάδα του Magic India Discovery έγινε παντού δεκτή με ενθουσιασμό από τον Ινδικό λαό που έδειξε μεγάλο πάθος για τη Ferrari.", Είπε ο Montezemolo. Τόνισε επίσης ότι οι δύο 612 Scaglietti αισθάνθηκαν στους ινδικούς δρόμους σαν το σπίτι τους, αποδεικνύοντας ότι δεν είναι μόνο αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, αλλά προσφέρουν απόλυτη ασφάλεια και άνεση ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες."
Αυτό το είδος της δοκιμασίας που απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι οι σύγχρονες Ferrari είναι αυτοκίνητα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιεσδήποτε συνθήκες (όπως πιστοποιείται από το γεγονός ότι η μέση ετήσια διανυόμενη απόσταση που καλύπτεται από τους πελάτες με το αυτοκίνητό τους, έχει υπερδιπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία). Ένας άλλος στόχος του Tour ήταν είναι να έρθει η Ferrari σε στενότερη επαφή με τους οπαδούς της, στο ευρύτερο πια κοινό και πέρα από το στενό κύκλο των εραστών της ιταλικής φίρμας.
Οι 612 Scaglietti ξεκίνησαν το επικό ταξίδι τους με ελάχιστες τροποποιήσεις ώστε να εξασφαλιστεί απολύτως η ασφαλή διέλευση τους μέσα από ορισμένα ιδιαίτερα δύσκολα τμήματα δρόμου. Οι τροποποιήσεις αφορούν την προσθήκη στο κάτω μέρος , ενός προστατευτικού τμήματος από ντουραλουμίνιο , για την αντιμετώπιση των κακοτράχαλων δρόμων.
Η προσπάθεια υποστηρίχθηκε από τη Tata, χορηγό της Ferrari στη F1, τη Tata Group - Tata Motors για την υποστήριξη των οχημάτων, τη Tata Consultancy Services, του ομίλου Fiat, η οποία παρείχε οχήματα υποστήριξης της Iveco και αυτοκίνητα της Fiat , τη Shell (καύσιμα και λιπαντικά, με ειδική βοήθεια στις πιο δύσκολες περιοχές), τη Puma (για τα είδη ένδυσης της ομάδας), τη Alcoa (στρατηγικό εταίρο για την παραγωγή σασί αλουμινίου της Ferrari σήμερα, τη Pirelli για τα ελαστικά, τη OMR, ως προμηθευτής συστατικών μερών της Ferrari στη F1, τη Saima Avandero για την υλικοτεχνική υποστήριξη.
Η Βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ferrari και αντιπροσωπεύει το 30%, με πωλήσεις περίπου 1.550 αυτοκινήτων ετησίως. Η κορυφαία αγορά της Βορείου Αμερικής είναι η Καλιφόρνια (27% των πωλήσεων)
Σκοπός αυτού του Tour ήταν να δημιουργηθεί και να εδραιωθεί η παρουσία της Ferrari στην κεντρική και Νότια Αμερική, ξεκινώντας από τον Ιανουάριο 2006, με κύριες μελλοντικές αγορές αυτές της Αργεντινής, η Βραζιλίας, η Χιλής, Μεξικού και Βενεζουέλας, για συνολικά 12 σημεία πωλήσεων.

Tata & Fiat







Η Tata Motors είναι η μεγαλύτερη εταιρεία αυτοκινήτων της Ινδίας, με τα έσοδα στις ΗΠΑ 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια στο διάστημα 2006-07.



Ο Ratan Tata με τον τωρινό Πρόεδρο της Fiat, John Elkann στο event "Magic India Discovery Tour"

Με πάνω από 4 εκατομμύρια οχήματα της στην Ινδία, είναι η μεγαλύτερη δύναμη στα επαγγελματικά οχήματα και η δεύτερη μεγαλύτερη στα επιβατικά αυτοκίνητα. Επίσης, είναι η πέμπτη μεγαλύτερη δύναμη του κόσμου στη κατασκευή βαρέων φορτηγών και η δεύτερη μεγαλύτερη στα βαρέα λεωφορεία.
Τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και φορτηγά της Tata, κυκλοφορούν σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή, τη Νότια Ασία, Νοτιοανατολική Ασία και Νότιο Αμερική.



Στη φωτογραφία ο Ratan Tata και ο Sergio Marchionne (Διευθύνοντες σύμβουλοι της Τata και Fiat)

Από το 2007 η Fiat και η Tata Motors επέκτειναν τη στρατηγική συνεργασία τους, με ένα νέο πρόγραμμα έξω από την Ινδία. Αυτό ήταν ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς μία ολοκληρωμένη στρατηγική στόχευσης συγκεκριμένων αγορών και κατηγοριών προϊόντων.
Η νέα συμφωνία προέβλεπε την παροχή άδειας από την Tata για την κατασκευή ενός "pick-up" με τα σήματα της Fiat στο εργοστάσιο της Cordoba στην Αργεντινή. Τα πρώτα οχήματα θα έβγαιναν από τη γραμμή παραγωγής το 2008, με ετήσια παραγωγή γύρω στις 20.000 μονάδες. Η συνολική επένδυση γι' αυτό το πρόγραμμα θα έφτανε τα 80 εκατομμύρια δολάρια.



Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat India Automobiles Limited, Rajeev Kapoor

http://burnyourfuel.com/2009/10/16/cars/fiat-india-introduces-fiat-customer-care-programme

http://www.tatatechnologies.com/global/images/filename/aseStudy_Fiat1.pdf



Ο Rajeev Kapoor, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Ινδία αποκάλυψε ότι για το 2012 η εταιρεία έχει στα σχέδια τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους στη Βομβάη, ο Kapoor δήλωσε ότι η εταιρεία θα στηρίχθεί σε υφιστάμενες πλατφόρμες (για παράδειγμα το νέο Uno ή το 500).
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο αυτοκίνητο θα μπορεί να έχει για κινητήρες, αυτούς με τη τεχνολογία Multiair της Fiat, γεγονός που θα οδηγήσει σε χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.


http://www.fiat-india.com

Με την παραγωγή αυτού του μοντέλου το εργοστάσιο της Fiat στην Cordoba θα επανέφερε σε πλήρη λειτουργία όλες τις παραγωγικές μονάδες της, διαδικασία την οποία ξεκίνησε με την κατασκευή κινητήρων και κιβωτίων Fiat για την Ινδία και τις αγορές του Πόντου.
Το "pick-up" ήταν βασισμένο στη νέα γενιά ενός μοντέλου της Tata και θα πωλούνταν στην Κεντρική και Νότια Αμερική και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές μέσω του δικτύου της Fiat. Αυτό θα επέτρεπε τη Fiat να εισέλθει επιθετικά στην κατηγορία των μεσαίων "pick-up".
Το αυτοκίνητο θα είχε κινητήρα Fiat και θα ήταν διαφορετικό σχεδιαστικά και θα τοποθετούνταν διαφορετικά εμπορικά, σε σχέση με το αντίστοιχο Tata. Θα διατίθονταν σε εκδόσεις 4x4 και 4x2, με μονό και διπλοκάμπινο αμάξωμα και θα κινούνταν από ένα κινητήρα ντίζελ JTD 2.3 λίτρων με 134 ίππους, που θα κατασκευάζοντανι στο εργοστάσιο της Fiat στο Sete Lagoas της Βραζιλίας.

Η Alcoa είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο παραγωγός πρωτογενούς αλουμινίου, κατασκευή αλουμινίου και αλουμίνας. Προμηθεύει τα προϊόντα της στην αεροναυπηγική, την αυτοκινητοβιομηχανία, σε κτίρια και κατασκευές. Η Alcoa είναι παρούσα σε 44 διαφορετικά έθνη και έχει 107.000 άτομα εργατικό δυναμικό. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας στο: http://www.alcoa.com

OMR. Η OMR (Officine Meccaniche Rezzatesi) Group είναι ένας από τους κατασκευαστές μηχανικών μερών αυτοκινήτου και λοιπών οχημάτων με 11 εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ιταλία, τη Βραζιλία, το Μαρόκο, την Κίνα, την Ινδία και την Αργεντινή.
Η συνεργασία της OMR με τη Ferrari ξεκίνησε το το 1978 και συνεχίζεται όλα αυτά τα χρόνια. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας στο: http://www.omrautomotive.it

H Saima Avandero είναι διεθνή εταιρία μεταφορών και logistics στην Ιταλια. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας στο: http://www.saima.it
































Last edited by elaborus on Mon Aug 16, 2010 5:12 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
dondemetrio
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Βρυξέλλες
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 246
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 12:29 am

πολυ καλο friends
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 7:48 am

Οντως! Rolling Eyes
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 8:20 am

αμα ειναι "οντως" βαλε καμια αλλη φατσουλα...μπαγλαμααα!!! Laughing

μπορεις να βαλεις αυτη πχ!!! cheers

ή αυτη... Basketball ... αντεστουντ???? Twisted Evil
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 10:05 am

tonque
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 10:06 am

...και αυτο καλο ειναι!!! Laughing
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
sv2
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Θεσσαλονίκη
Αριθμός μηνυμάτων : 56
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-17

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 2:04 pm

Εξαιρετικά τα άρθρα..... happybirth (άσχετο) lol!
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Tue Aug 03, 2010 2:26 pm

σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια! Very Happy
...ποιος εορταζει Γιωργη?
εγω δεν γιορταζω...η Ferrari δεν γιορταζει...μηπως εσυ γιοραζεις ρε συ??? Cool cheers
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]   Today at 10:11 am

Back to top Go down
 
Η Ferrari γυρνάει τον κόσμο! [1997 - 2008]
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT GROUP AREA :: Ferrari-
Jump to: