ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Το εργοστάσιο του Kragujevac στη Σερβία

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Το εργοστάσιο του Kragujevac στη Σερβία   Fri Jul 23, 2010 2:20 am





Κείμενο: Κωνσταντίνος Π.

Από το 2008 το εργοστάσιο της Yugo στο Kragujevac της Σερβίας, εκσυγχρονίζεται για να κατασκευάζονται αυτοκίνητα με την μάρκα της Fiat.
Λίγο ιστορία...
Η παραγωγή των αυτοκινήτων της Zastava ξεκίνησε το 1980.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε αλλάξει πολύ ο τρόπος παραγωγής τους.
Τα αυτοκίνητα έβγαιναν σχεδόν χειροποίητα μια που δεν υπήρχαν συγχρονες υποδομές για κάποιο αυτοματοποιημένο σύστημα παραγωγής."
Το μοντέλο Yugo, 5 χρόνια αργότερα έκανε το ντεμπούτο του για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1985.
Το αυτοκίντο στοίχιζε τότε 3.990 δολλάρια.
Οι πωλήσεις στην αρχή ήταν υψηλές διότι οι αμερικάνοι αγοραστές ελκύονταν από την χαμηλή τιμή, όμως παράλληλα το χαρακτήριζαν ως ακατάλληλο για την οδήγηση στην Αμερική.
Οι πωλήσεις των Yugo στις Ηνωμένες Πολιτείες, σταμάτησαν το 1992.
Μετά τη συμφωνία του εργαστασιου με την Fiat, η αλυσίδα παραγωγης εκσυγχρονίζεται
Στις 30 Μαρτίου του 2009, βγαίνει το πρώτο μοντέλο 188 (ο κωδικός των Punto) από την σερβική γραμμή παραγωγής.
Και πάμε τώρα στην σημερινή εποχή.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat, Sergio Marchionne επιβεβαίωσε, (22 Ιουλίου 2010) ότι τα νέα MPV με κωδικούς L0 και L1(αντικαταστάτες των Fiat Idea, Multipla και Lancia Musa) θα παράγονται στο εργοστάσιο του Kragujevac στη Σερβία. Η νέα μετατροπή του εργοστασίου θα στοιχίσει 1 δισ. ευρώ και θα δωθούν από το Lingotto (350 εκατ. ευρώ), την σερβική κυβέρνηση (250 εκατ. ευρώ) και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (400 εκατ. ευρώ). «Αν δεν ήταν προβληματικό το Pomigliano, θα φτιάχναμε το νέο L0 στην Ιταλία", δήλωσε ο Marchionne. Κατηγορώντας τις συνδικαλιστικές οργανώσεις για έλλειψη σοβαρότητας και έλλειψη υποστήριξης στο πρόγραμμα επενδύσεων. Η Fiat δεν μπορεί να διακινδυνεύει τη φήμη της λόγω της κατάστασης που επικρατεί στον συνδικαλιστικό χώρο του ιταλικού εργοστασίου. Ο Marchionne τόνισε - πρέπει να είμαστε σε θέση να παράγουμε αυτοκίνητα χωρίς καμία διακοπή.
Υπό το πρίσμα αυτό, επιβεβαιώνεται ότι θα γίνει στο Kragujevac και η παραγωγή του μελλοντικού low cost αυτοκινήτου της Fiat, γνωστό ως Project 326.
Από το σερβικό εργοστάσιο προβλέπεται να βγαίνουν 190.000 αυτοκίνητα τον χρόνο.
Νεφελώδες καθιστάται το μέλλον του εργοστάσιου του Mirafiori.
Πρόκειται για το τελευταίο γρανάζι του ιταλικού προγράμματος επενδύσεων, πάντως ο Marchionne βεβαιώνει ότι και για εκέι υπάρχουν μελλοντικά σχέδια.


















Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
 
Το εργοστάσιο του Kragujevac στη Σερβία
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT NEWS SECTION :: Aνεπίσημα Νέα :: Διάφορα Νεα / Ειδήσεις-
Jump to: