ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Sat Jun 12, 2010 3:42 pm

κλεινει πιθανα το εργοστασιο του Pomigliano στην Ιταλια λογω διαφωνιας των συνδικατων με την Fiat...







Τα τελευταια χρονια η παραγωγη ηταν πολυ μειωμενη (σε σχεση με το εργοστασιο στη Πολωνια) λογω των συνδικατων...
Ο Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat και Chrysler τονισε...(εαν και η Fiat εκανε μεγαλες επενδυσεις στην εκσυχρονιση των εγκαταστασεων και μηχανηματων, για την παραγωγη του νεου Panda στο εργοστασιο στην Ιταλια)...
"Εγω αυτο το αυτοκινητο θα το ξεκινησω" (την παραγωγη του)...



"Εαν δεν βρεθει λυση και συμφωνια με τα συνδικατα εδω στο εργοστασιο του Pomigliano, η παραγωγη θα γινει σε αλλες χωρες... ή στην Σερβια ή στην Πολωνια."

http://www.autoblog.it/post/27592/pomigliano-raggiunto-un-accordo-separato-la-fiom-non-firma#show_comments
http://www.alvolante.it/news/pomigliano_d%E2%80%99arco_accordo_separato-260576


Last edited by elaborus on Sat Jan 29, 2011 6:34 pm; edited 7 times in total
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Tsargy
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 56
Αριθμός μηνυμάτων : 127
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-30

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Sun Jun 13, 2010 6:54 am

Μα το εργοστάσιο του Pomigliano, θεωρείται απο τα πλέον αντιπαραγωγικά και τα πλέον αναξιόπιστα σε τελικό έλεγχο προϊόντος.
Το Panda, όπως και το 500 και Ford Ka, κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της Πωλωνίας, όπου είχε ακριβώς τα αντίστροφα νούμερα (ήταν κορυφαίο και σε παραγωγικότητα κκαι σε ποιότητα) .
Η αλήθεια είναι ότι το νέο Panda του 2011, υπάρχουν σκέψεις να κατασκευάζεται στην Ιταλία, αλλά όχι στο Pomigliano, το οποίο η μαμά εταιρία σκόπευε να κλείσει και πάντα του έδινε μοντέλα, κοντά στο τέλος της ζωής τους (πχ 147)...
Λέγεται ότι η συνδικαλιστική τους ηγεσία, είναι αυτοκαταστροφική και αν συνέχιζαν να παράγουν, ήταν γιατί προκειμένου να δίνει επιδοτήσεις η Ιταλική κυβέρνηση, το είχε σαν όρο, προκειμένου να στηρίξει τον νότο. Ο Marchionne πιστεύω ότι θα κάνει τις συζητήσεις, ξέροντας ότι δεν θα βγει άκρη (ποτέ δεν βγήκε) και έχει ήδη στο μυαλό του το σχέδιο το οποίο θα ισχύσι τελικά, το οποίο όμως δεν ανακοινώνεται προς το παρόν.
Εγώ εύχομαι να κλείσει βέβαια, γιατί είναι υπεύθυνοι για τα περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας, που βαραίνουν μέχρι και σήμερα την Fiat. (Ποιός θα ξεχάσει τα σαμποτάζ που έκαναν την 10ετία του 70, όπου μέχρι και μπουκάλι αναψυκτικού βρέθηκε ραμμένο μεταξυ θόλου και φτερού σε alfasud sprint?)
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Sun Jun 13, 2010 7:32 am

Μπραβο ρε Αργυρη...αναπτυσεις πολυ σωστα το θεμα, γνωριζεις πολλα...θυμασαι ακομα περισσοτερα...ισως ειναι η πρωτη φορα που ανοιγεται τετοια συζητηση μεσω forum, σε χωρα εκτος Ιταλιας που ζει φυσικα καθημερινα αυτο το προβλημα...
με λιγα λογια...τα καλα και προσεγμενα αυτοκινητα του Gruppo Fiat, τελευταια, βγαιναν κυριως απο εργοστασια εκτος Ιταλιας...περιεργο αλλα ετσι ειναι...
οι διαφορες στα παραγομενα αυτοκινητα (καθημερινα-μηνιαιως-ετησιως) με την Πολωνια...ειναι χαοτικες, με υπερισχυση την δευτερη...
Αναλυτικοτερα αυτη την στιγμη υπαρχουν 5.000 εργαζομενοι που δουλευουν στο εργοστασιο και βγαζουν 40.000 αυτοκινητα τον χρονο...
Στο εργοστασιο της Fiat στην Πολωνια (Tichy) η παραγωγη ειναι απο 500 εως...600.000 αυτοκινητα τον χρονο!!!
Και κατι αλλο βασισμενο σε αυτα που εγραψε ο Αργυρης...
τα ελατωματικα αυτοκινητα (στο θεμα συναρμολογησης και στις ανακλησεις) που βγαινουν ειναι τα περισσοτερα με το σημα της Fiat...
Η Fiat, στα εργοστασια στην Ιταλια, δεν μπορει πια να αντιμετωπισει την ποιοτητα συναρμολογησης των αλλων χωρων, δυστυχως τα standards της εμειναν πολυ χαμηλα...
ετσι πολλοι προτεινουν να μεινουν εκει μονο τα αυτοκινητα low cost που η πελατεια δεν ειναι τοσο απαιτητικη...
Τα Alfa Romeo ειναι ολοσωστα...τυχαιο? δεν νομιζω!!!!! (μια που ειναι και της μοδας σαν σλογκαν σημερα!)
Εδω να τονιστει και υπογραμμιστει οτι τελευταια μοντελα της alfa romeo (155/156/159) βγαινουν-ναν πια στο Pomigliano, αφου η Fiat αποφασισε να κλεισει το εργοστασιο στο Arese.
Τι συμβαινει σημερα...
Η παραγωγη αυτοκινητων γινεται μονο 6 ημερες την εβδομαδα και απ' οτι γνωριζω χωρις υπερωριες...
απο την αλλη, οι εργαζομενοι εχουν κυρωσεις σε θεμα απεργιας...πρακτικως δεν μπορουν να απεργησουν...
Το εργαστασιο ανοιγο-κλεινει αναλογα με το εαν χρειαζεται να να αυξηθει η παραγωγη ενος μοντελου...
Στελνουν τους εργατες προσωρινα στο ταμειο ανεργειας...και μετα τους καλουνε για παραδειγμα, για την παραγωγη..της 147...ή της 159...
τελειωνοντας η παραγωγη συμβαινει το ιδιο...παλι βρισκονται στο σπιτι ανεργοι...μονο που εκει υπαρχει και η cammora και την φοβουνται ολοι... (η ναπολιτανικη μαφια)
Οι εργαζομενοι εχουν ενα συνθημα...POMIGLIANO NON SI TOCCA! (το Pomigliano δεν το αγγιζετε!)
Οπως καταλαβαινετε το ζητημα ειναι πολυπλοκο...εμεις μεσω αυτου του χωρου, θα προσπαθησουμε να σας δωσουμε να καταλαβετε τι γινεται πισω απο τα γυαλισμενα αυτοκινητα που παραλαμβανουμε ως πελατες!
Θεση επι του θεματος δεν περνουμε αλλα θελουμε να ακουσουμε την δικη σας γνωμη...
Σιγουρα η χωρα μας δεν χαρακτηριζεται, ως χωρα βαριας βιομηχανιας...και πιθανα ως απλοι παρατηρητες δεν γνωριζουμε την αληθεια...ουτε μπορουμε να μπουμε στην ψυχολογια αυτων των ανθρωπων...το γεγονος ομως ειναι ενα...
Η οικονομικη κριση δεν ειναι ελληνικο φαινομενο, το ιδιο περνα και η Ιταλια (ασχετα εαν δεν το λενε καθαρα) το ιδιο και οι αλλες χωρες της Ευρωπης...
Οι ισορροπιες εχουν αλλαξει πια...
τελος παντων...Πλατιασα λιγο περισσοτερο την συζητηση, αλλα πιστευω να καταλαβατε το σκεπτικο μου...
επανερχομενος στο αρχικο θεμα...
ειναι ενδιαφερον να δειτε το ΝΕΟ ωραριο και οροι συμβασης που προβλεπονται στο συμβολαιο για το νεο Panda (στα ιταλικα δυστυχως!)

http://www.ilsole24ore.com/art/economia/2010-06-09/testo-proposta-accordo-fiat-204100.shtml


Μερικες πληροφοριες:


Το Pomigliano d’Arco βρισκεται στην περιφερεια της Napoli.
Το εργασιο ανοιξε το 1972 για την παραγωγη του τοτε νεου, μικρου κυβισμου (1.2) και εμπροσθιας κινησης, μοντελου της Alfa Romeo...το Alfasud (η Alfa Romeo του Νοτου)

F.I.O.M. = Federazione Impiegati Operai Metallurgici
Ειναι το συνδικατο των εργαζομενων στον χωρο της μεταλλουργιας, προκειται για το πιο παλιο συνδικατο στην Ιταλια...απο τις αρχες του 1900!!!
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
sokiN
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Nafplio
Ηλικία : 28
Αριθμός μηνυμάτων : 22
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-19

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Mon Jun 14, 2010 4:24 pm

Συμφωνώ και εγώ με τον Tsargy ότι πρέπει να κλείσει αλλά κρίμα για όλους τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο..
Ξέρει κάποιος ποια μοντέλα έχουν παραχθεί σε αυτο το εργοστάσιο συνολικά να μας πεί;
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Mon Jun 14, 2010 4:46 pm

Alfa Romeo

http://it.wikipedia.org/wiki/Stabilimento_Alfa_Romeo_di_Pomigliano_d%27Arco
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
sokiN
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Nafplio
Ηλικία : 28
Αριθμός μηνυμάτων : 22
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-19

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Mon Jun 14, 2010 4:47 pm

elaborus wrote:
Alfa Romeo

http://it.wikipedia.org/wiki/Stabilimento_Alfa_Romeo_di_Pomigliano_d%27Arco


cheers Θεός.. Μήπως έχουμε και απο Fiat;
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Mon Jun 14, 2010 5:18 pm

εμμμμ...εδω δεν φαινεται καθαρα πια μοντελα Fiat ειχαν παραχθει...
γιατι απ' οτι καταλαβα εμπαιναν εμβολιμα...και μονο εαν χρειαζονταν να αυξηθει η παραγωγη ενος μοντελου...
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
dondemetrio
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Βρυξέλλες
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 246
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Thu Jun 17, 2010 1:27 am

ειναι κριμα για τους εργαζόμενους αλλα περα απο το οτι το κόστος του ανα αυτοκινητο είναι ανεβασμένο κατα περιπου 2000 ευρω ανα αυτοκίνητο λόγω γεωγραφικης θέσης, και το αλλο της αξιοπιστιας,κακα τα ψέμματα είναι και θεμα νοοτροπιας, είναι νότιοι κουβαλάνε αλλα μυαλα εκει κατω συγγενικα με των Ελληνων...
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Thu Jun 17, 2010 4:08 am

+1
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Tsargy
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 56
Αριθμός μηνυμάτων : 127
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-30

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Thu Jun 17, 2010 6:01 am

+2
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Thu Jun 17, 2010 9:45 pm

dondemetrio wrote:
θεμα νοοτροπιας, είναι νότιοι κουβαλάνε αλλα μυαλα εκει κατω συγγενικα με των Ελληνων...
πρωην Ελληνικες αποικιες ειναι εκει κατω πως να μην πασχουν απο τις ιδιες ασθενειες??
Back to top Go down
dondemetrio
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Βρυξέλλες
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 246
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Fri Jun 18, 2010 1:17 am

ναι το συγγενικα αυτο ηθελε να πει...
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Fri Jul 09, 2010 5:43 pm

σημερα ο Marchione ανακοινωσε επισημα, με γραπτη ανακοινωση στους εργαζομενους, οτι το νεο Panda θα κατασκευαζεται στο Pomigliano

http://www.milanofinanza.it/news/dettaglio_news.asp?id=201007091424001938&chkAgenzie=PMFNW

το εκανα αυτοματη μεταφραση απ' το Google για να παρετε μια ιδεα, για το πνευμα της επιστολης, προορισμενη ανεξαιρετως, στον καθε εργαζομενο του εργαστασιου...(απο τον εργατη εως τους προισταμενους και τα στελεχη)
(ας ειστε επιεικεις για τα πολλα λαθη και τις ασαφιες της συνταξης)

"Σε όλους τους ανθρώπους του ομίλου Fiat στην Ιταλία και να γράψει ένα γράμμα»
οποιαδήποτε από εκείνα τα πράγματα που σπάνια και μόνο με πρόσωπα που είναι
πραγματικά λαμβάνουν. Αν ήθελα να κάνω και «το πράγμα γιατί» που είναι περισσότερο "
καρδιά αυτή τη στιγμή και «είναι σε θέση να μιλήσουν ανοιχτά, να μοιραστούν
μαζί σας μερικές σκέψεις και να αποσαφηνίσει τις πολλές φωνές που
Τους τελευταίους μήνες έχουν δει εσείς και η Fiat στο προσκήνιο.
Δεν Fiat »να γράψει αυτό το γράμμα, και« ο φορέας », αφηρημένη
ονομάζουμε «επιχειρηματική δραστηριότητα» και όχι «όπως ορισμένοι θα έλεγαν, ο" master ". Εκεί
Γράφω κυρίως ως ένα πρόσωπο, ότι ο πλούτος των εμπειριών
ότι η ζωή έχει οδηγήσει μου να κάνω. Γεννήθηκα στην Ιταλία, αλλά, για λόγους
την οικογένεια και τους επαγγελματικούς λόγους, έχω ζήσει στο εξωτερικό, οι περισσότεροι
χρόνια μου και ξέρω την πραγματικότητα », που βρίσκεται έξω από μας
Χώρα. Και είναι αυτή η γνώση ότι είμαι προσπαθούν να θέσουν στη διάθεση
Fiat, γιατί «δεν παραμένει απομονωμένη από ό, τι συμβαίνει γύρω. Εκεί
Γράφω ως έναν άνθρωπο που πίστευε και εξακολουθεί να πιστεύει ακράδαντα ότι
ευκαιρία »για να οικοδομήσουν μαζί στην Ιταλία, κάτι μεγάλο,
καλύτερη και βιώσιμη. Πάρτε την επιστολή αυτή ως την πιο «άμεσες
και πιο «ανθρώπινο ον ξέρω να σας πω πώς τα πράγματα είναι πραγματικά. Μας
βρίσκονται σε μια πολύ ευαίσθητη κατάσταση στην οποία θα πρέπει να αποφασίσουμε
το μέλλον μας. Πρόκειται για ένα μέλλον που μας αφορά όλους, ως
εργαζόμενοι και οι άνθρωποι, και ότι οι ανησυχίες της χώρας μας, για το ρόλο
που θέλει να ασχοληθεί διεθνώς. Ξέρετε πώς και "
χαμηλό επίπεδο των ξένων επενδύσεων στην Ιταλία, ο αριθμός των επιχειρήσεων
έχουν κλείσει τα τελευταία χρόνια και πόσοι άλλοι έχουν εγκαταλείψει τη χώρα
να κατανοήσουν την σοβαρότητα »της κατάστασης. Μην κρυβόμαστε πίσω από το
οθόνη της κρίσης. Η κρίση κατέστησε σαφές περισσότερο »και, δυστυχώς,
πολλές οικογένειες, ακόμη και τη δραματική αδυναμία περισσότερα »της δομής
Ιταλική βιομηχανική. Το χειρότερο μέρος του βιομηχανικού συστήματος, όπου
«δεν είναι σε θέση να ανταγωνίζονται, καθώς και ότι το τέλος είναι να καταβάλλει στους εργαζομένους
άμεσα - και χωρίς ενοχή - τις συνέπειες. Αυτό που εμείς
Προσπάθησα να το κάνω, και το κάνουμε με το «Εργοστάσιο της Ιταλίας" και "
αντιστραφεί αυτή η τάση. Το περιεχόμενο του σχεδίου και να τους ξέρει καλά
σχέδιο να επικεντρωθεί στη χώρα μεγάλες επενδύσεις για την αύξηση της
αριθμός των οχημάτων που παράγονται στην Ιταλία και την αύξηση των εξαγωγών. Αλλά
Ο πραγματικός στόχος του έργου και της «γεφυρωθεί το χάσμα ανταγωνιστικότητας που
χωρίζει από άλλες χώρες και θα φέρει ένα επίπεδο απόδοσης Fiat
αναγκαίο για να εξασφαλιστεί η Ιταλία μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία και
όλοι οι εργαζόμενοι μας έχει μέλλον »με ασφάλεια. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση.
Η Fiat και η «μία πολυεθνική η οποία δραστηριοποιείται σε αγορές σε όλο τον κόσμο. Αν
θέλουν να αναπτυχθούν στην Ιταλία, ενισχύοντας τις ρίζες τους και μπορούν να
δημιουργήσει νέες ευκαιρίες εργασίας »πρέπει να δεχτούμε την πρόκληση και να μάθουν
να αντιμετωπίσουν τον κόσμο. Οι κανόνες του ανταγωνισμού
Διεθνείς δεν έχουμε επιλέξει εμάς και κανείς μας δεν έχει
ευκαιρία »να αλλάξει, έστω και αν δεν μας αρέσει. Το μόνο πράγμα που
και μπορούμε να επιλέξουμε », αν θα μείνετε μέσα ή έξω από το παιχνίδι. τίποτα δεν υπάρχει »
έκτακτη με τα αιτήματα που υποστηρίζουν την επίτευξη των
«Εργοστάσιο της Ιταλίας." Πρέπει απλώς να διασφαλιστεί κανονικά επίπεδα
της ανταγωνιστικότητας », στα εργοστάσιά μας, να δημιουργήσει κανονικές συνθήκες
εργάζονται για να αυξήσουν τη χρήση τους, να είναι σίγουρος για την αντιμετώπιση
υπό κανονικές συνθήκες στις μεταβολές της ζήτησης της αγοράς. τίποτα δεν υπάρχει »
εξαιρετικό θέλοντας να αναβαθμίσει το σύστημα διαχείρισης των
προσαρμοστούν σε αυτό που συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Μάλλον ελάχιστες οι περιπτώσεις -
για μια επιχείρηση - και «η επιλογή να κάνει αυτή την προσπάθεια στην Ιταλία,
παραίτηση από ορισμένα πλεονεκτήματα που άλλες χώρες θα μπορούσε να προσφέρει. Επίσης
μελετηθεί η πρόταση για Pomigliano δεν έχει καμία επαναστατική, αν δεν
η ιδέα της μεταφοράς της παραγωγής των μελλοντικών Panda από την Πολωνία
Ιταλία. Η συμφωνία που επιτεύχθηκε, με μοναδικό σκοπό την εξασφάλιση της
εργοστάσιο για να λειτουργούν καλύτερα, την εξάλειψη μιας ατέλειωτης σειράς
ανωμαλία που εργάζονται εδώ και χρόνια έχουν εμποδίσει τις κανονικές δραστηριότητες ».
Απλά σήμερα ανακοίνωσε ότι, μαζί με τα συνδικάτα
που μοιράστηκαν μαζί μας το έργο, να θέσει σε εφαρμογή
συμφωνία. Μαζί θα εργαστούμε γιατί «μπορούμε να υλοποιήσουν πλήρως,
εξασφαλίζοντας τις καλύτερες συνθήκες διακυβέρνησης »της εγκατάστασης.
Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εσάς έχουν κατανοηθεί και εκτιμάται η δέσμευση
αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε. Πιστεύω επίσης ότι αυτό δεν είναι η κατάλληλη στιγμή
πολεμική και δεν θέλω λίγο φαγητό. Αλλά στο πρόσωπο των ισχυρισμών
που έχουν γίνει και ότι έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση τη φύση και τη σοβαρότητα »
έργο «Εργοστάσιο της Ιταλίας, νιώθω την υποχρέωση να την υπερασπιστούν. Δεν
πρόθεσή του να αγγίξετε τα δικαιώματα σας, δεν είμαστε παραβιάζουν
Δεν δικαίου ή ακόμα λιγότερο, όπως άκουσα, ακόμα και
Ιταλικό Σύνταγμα. Δεν χρειάζεται καν φαίνεται πραγματικά να είναι αναγκασμένοι να
να διευκρινίσω ένα πράγμα. Και μία «από τις μεγάλες παραλογισμό πλέον» που
μπορεί να υποστηρίξει. Αυτό που κάνουμε, αν κάτι, και «να καταβάλουν κάθε
προσπάθεια να προστατεύσει το έργο, ακριβώς αυτό το έργο και όπου "
ίδρυσε την Ιταλική Δημοκρατία. Το άλλο πράγμα που με άφησε δύσπιστος
και «η υποτιθέμενη διαμάχη μεταξύ της εταιρείας και των εργαζομένων, μεταξύ των" μάστερ "και
εργαζομένων, την οποία άκουσα πολλές φορές τους τελευταίους μήνες. Όποιος έχει
έχει ποτέ βρεθεί να διαχειριστεί μια οργάνωση γνωρίζει ότι η δύναμη της
ότι η οργάνωση δεν παίρνει οπουδήποτε αλλού εκτός από
άνθρωποι που εργάζονται εκεί. Από σας έχουν δείξει με τον πιο «προφανής
χάρη στο έργο που επιτέλεσε όλα αυτά τα χρόνια, μετατρέποντας το Fiat, η οποία σε
Το 2004 ήταν στα πρόθυρα της πτώχευσης, μια εταιρεία που έχει «κερδίσει
σεβασμού και της εκτίμησης για τις μεγάλες διεθνείς αγορές. Όταν, όπως
τώρα, είναι οικοδομήσουμε μαζί το μέλλον που θέλουμε, δεν μπορούμε να "
Δεν υπάρχει καμία εσωτερική λογική της αντιπαράθεσης. Πρόκειται για «μια πρόκληση
ανάμεσα σε εμάς και τον υπόλοιπο κόσμο. Και είναι μια πρόκληση που θα πρέπει είτε κερδίσετε μαζί
ή όλοι μαζί χαθεί. Αυτό που τώρα υπάρχουν και χρειάζεται «μια μεγάλη
συλλογική προσπάθεια, ένα είδος κοινωνικού συμφώνου για τον επιμερισμό του
υποχρεώσεων, ευθυνών και θυσίες για έναν στόχο που
υπερβαίνει «το μικρό προσωπικό όραμα. Αυτό το «χρόνο για να
αφήσει κατά μέρος τα ειδικά συμφέροντα και να κοιτάξουμε προς το κοινό καλό,
η χώρα που θέλουν να αφήσει μια κληρονομιά "στις επόμενες γενιές.
Αυτό το «χρόνο για να ανακτήσει την κοινωνική συνοχή που μας επιτρέπει να
δώσει χώρο σε αυτούς που έχουν το θάρρος και την επιθυμία να κάνει κάτι καλό.
Είμαι πεπεισμένος ότι εσείς, όπως εγώ, θέλουν για τα παιδιά μας και για την
τα εγγόνια μας ένα μέλλον διαφορετικό και καλύτερο. Σήμερα έχει σ 'αυτές τις
περιπτώσεις που συμβαίνουν μια φορά στη ζωή σας και αυτό μας δίνει μια ευκαιρία »
για την υλοποίηση αυτού του οράματος. Ας μην πάει χαμένη. Σας ευχαριστώ
διαβάσετε αυτό το διάστημα προβληματισμού και ευχαριστίες σε όλους όσους από εσάς που
θέλετε να τοποθετήσετε την ποιότητά τους »και το πάθος τους να κάνουν
διαφορά. Καλή τύχη σε όλους.

Sergio Marchionne
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Thu Aug 19, 2010 12:44 pm

29 Ιουλίου 2010

Μερική αναθεώρηση εργασιακών σχέσεων ζητά η Fiat

Ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε, σε συνάντηση με τα συνδικάτα και τον υπουργό Εργασίας της Ιταλίας, Μαουρίτσιο Σακόνι, κατέστησε σαφές ότι η αυτοκινητοβιομηχανία του Τορίνου, στοχεύει στη μερική αναθεώρηση των εργασιακών σχέσεων.
«Η Fiat περιμένει ένα ξεκάθαρο ``ναι`` ή ένα ``όχι`` από τα συνδικάτα. Δεν πρόκειται για απειλές, αλλά δεν είμαστε διατεθειμένοι να θέσουμε σε κίνδυνο την επιβίωση της επιχείρησής μας», τόνισε ο Μαρκιόνε.
Σύμφωνα με τους παρατηρητές, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο:...
ή οι βιομηχανίες θα μπορέσουν να βασισθούν σε ένα νέο οργανωτικό και λειτουργικό μοντέλο, ή ο όμιλος «θα μεταναστεύσει» στο εξωτερικό.
Ο ιταλικός Τύπος υπογραμμίζει ότι το σημείο αναφοράς, για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Fiat, είναι η παραγωγική μονάδα του Πομιλιάνο, κοντά στη Νάπολη. Σύμφωνα με την νέα στρατηγική που ανακοινώθηκε από την εργοδοσία, η συγκεκριμένη βιομηχανία θα παραμένει, στο εξής, ανοικτή όλο το εικοσιτετράωρο, με μόνη προβλεπόμενη διακοπή, τις Κυριακές. Οι ετήσιες υπερωρίες αυξάνονται από τις σημερινές 40 ώρες, στις 120. Οι παύσεις, στο ωράριο εργασίας, μειώνονται: έως τώρα, ήταν δύο, είκοσι λεπτών έκαστη. Θα γίνουν τρεις, δέκα λεπτών η κάθε μία. Προβλέπονται, τέλος, περικοπές στους μισθούς όσων εργαζομένων κάνουν χρήση αναρρωτικής άδειας, για να μπορούν να παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις και απεργίες.
Τα συνδικάτα Cisl και Uil άφησαν να εννοηθεί ότι είναι διατεθειμένα να δεχθούν κάποιες αλλαγές στο μέχρι τώρα καθεστώς, αλλά το κεντροαριστερό Cgil, μέσω του γραμματέα του Γκουλιέλμο Επιφάνι, κάνει σαφές ότι «πρέπει να ξαναρχίσει ένας εκτεταμένος και αναλυτικός διάλογος, για να βρεθεί λύση κοινής αποδοχής».
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ιλ Μεσατζέρο», τελικός στόχος της Fiat, είναι η γενική αναθεώρηση της συλλογικής σύμβασης εργασίας των εργαζομένων, η οποία λήγει το 2012.
«Είμαστε η μόνη επιχείρηση έτοιμη να επενδύσει 20 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ιταλία, ποσό που αντιστοιχεί στα έκτακτα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης που μόλις εγκρίθηκαν. Τα συνδικάτα πρέπει να αποφασίσουν γρήγορα αν θέλουν να στηρίξουν το σχέδιό μας», συμπληρώνει ο Μαρκιόνε.
Στο μεταξύ, η αυτοκινητοβιομηχανία του Τορίνου, έκανε γνωστό ότι το νέο της μοντέλο αυτοκινήτου, το «LO», πρόκειται να παραχθεί στη Σερβία, στην αυτοκινητοβιομηχανία του Κραγκούγεβατς, πρώην έδρα της «Ζάσταβα». Η ιταλική περιφέρεια του Πεδεμοντίου, με πρωτεύουσα το Τορίνο, ζήτησε από τη Fiat να μην υποβαθμιστούν, με τον τρόπο αυτό, οι παραγωγικές μονάδες που βρίσκονται στον ιταλικό βορρά. Στη χθεσινή συνάντηση με την κυβέρνηση, τα συνδικάτα και την τοπική αυτοδιοίκηση, ο Μαρκιόνε δεν έδειξε, όμως, διατεθειμένος να αναθεωρήσει τη στρατηγική του αυτή απόφαση.

Πηγή: kathimerini.gr
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat   Today at 10:17 pm

Back to top Go down
 
Οι τελευταίες εξελίξεις στα διάφορα εργοστάσια της Fiat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT NEWS SECTION :: Aνεπίσημα Νέα :: Διάφορα Νεα / Ειδήσεις-
Jump to: