ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

 Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 6:03 am

δυστυχως το τοπικ το κλειδωσαν...
αλλα μπορει να ανοιξει αλλο...αμα θελουμε!!!!
(εγω παντως εχω κανει εγγραφη...)

http://opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=4771 bounce

εδω το καλωσορισμα μου

http://opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=300747&posted=1#post300747
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
lawyer
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 285
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-06

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 12:28 pm

Δεν έχει νόημα Κωνσταντίνε, τα όπελ είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον πλανήτη... άσε που μόλις έμαθα διαβάζοντας μερικά τόπικ τους ότι η 3200 μου είναι κατά βάθος γερμανικό δημιούργημα... έλεος χριστιανοί... bad2
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 12:29 pm

δεν καταλαβαινω γιατι να ασχολειται κανεις με περιπτωσεις ατομων σαν αυτον... το να ασχοληθουν και να μπουν καποια παιδια να "κραξουν" θα ειναι ακομη χειροτερο..

οταν βλεπεις και γραφει ο αλλος "μακαρι οι γονεις μου να ξερανε ποσο πολυ αγαπαω τα opel" καταλαβαινεις πολλα πραγματα για την ψυχοσυνθεση του ατομου.

στην τελικη μιλαμε για Opel.......

τυπου Astra OPC: "κοιταχτε με!!! ειμαι μπαλαρινα!!! παταω γκαζι, στριβω το τιμονι δεξια και πηγαινω αριστερα!!!" Very Happy
Back to top Go down
konstantinos20vt
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 32
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-06

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 3:08 pm

Θεωρω πως εχει παραγινει το κακο με το κομπλεξ μερικων....κ εμενα δεν μου αρεσουν καποια αυτοκινητα αλλα δεν θα μπορουσα ποτε να εκφραστω ετσι για αυτα....Λυπαμαι πραγματικα για την ψυχοσυνθεση που διαθετουν ατομα σαν τον εν λογω κυριο...
Τωρα οσο αφορα τον χαβαλε που σου απαντησαν τα υπολοιπα μελη καλα κανουν τα παιδια κ γραφουν στα φορουμ οτι τους κατεβαινει για να ξεσπαθωνουν κ να το παιζουν σοβαροι στο δρομο λιγη ωρα αργοτερα.....
Δεν θα ηθελα να γραψω το ποσο πονο κ δακρυ εχω χαρισει με το ''ρημαδι'' bravo μου σε κατι opc βελτιωμενα με κομπλεξικους ιδιοκτητες που νομισαν οτι αγορασαν το υπεροπλο της υφηλιου........
Λυπαμαι μα καθενας ειναι ελευθερος να αγορασει οτι αυτοκινητο θελει αυτος κ να εχει πανω απ ολα την αποψη του....οχι ομως να ειναι προσβλητικος και κακοπροαιρετος σε βαθμο κομπλεξισμου......
Ολα τα αυτοκινητα θα ειναι παντα αστερια για τον ιδιοκτητη τους ανεξαρτητα με το τι λεει η κοινη γνωμη, ο γειτονας, ο ασχετος μαστορας, η κουφια γκομενα και ο καθε κομπλεξικος......
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 4:15 pm

lawyer wrote:
Δεν έχει νόημα Κωνσταντίνε, τα όπελ είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον πλανήτη... άσε που μόλις έμαθα διαβάζοντας μερικά τόπικ τους ότι η 3200 μου είναι κατά βάθος γερμανικό δημιούργημα... έλεος χριστιανοί... bad2

γερμανοοοοος????? εξω απο δω...φτου κακα....!!!!! Shocked Very Happy Laughing Laughing Laughing Razz Razz Razz Razz
ασε ρε Ηρακλη...για το τροπο και μονο που γραφτηκε αυτο το τοπικ, εκανα την εγγραφη...
οχι για να κραξω...αλλα να τους εξηγησω οτι αυτος δεν ειναι σωστος τροπος αντιμετωπισης ενος θεματος...
αλλα με αυτα που μου εγραψαν τα παιδια εως τωρα, καταλαβα (και με χαροποιει πολυ αυτο) οτι και οι ιδιοι επικρινουν τετοιου ειδους κομπλεξικες συμπεριφορες...οσο για τον catman...
διαβαστε και αυτο...
ΤΥΧΑΙΟΟΟΟ???? ΔΕΕΕΕ ΝΟΜΙΖΩ....
http://opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=10446
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
litsa
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 401
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-21

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 6:12 pm

VeRDe wrote:



τυπου Astra OPC: "κοιταχτε με!!! ειμαι μπαλαρινα!!! παταω γκαζι, στριβω το τιμονι δεξια και πηγαινω αριστερα!!!" Very Happy

εγραψες!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
και κατι λέει κάποια στιγμή για το astra το G...όποιος το έχει οδηγήσει συτό ξέρει ότι το cento στρίβει καλύτερα...(και απο το 1.4 8v παίζει να πηγαίνει και πιο γρήγορα)...

τα opel είναι υπέροχα αυτοκίνητα.............................
για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν τα αυτοκίνητα... Very Happy
Back to top Go down
saxon_747
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Θεσσαλονικη
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 88
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 7:39 pm

Ενταξει, λιγο πολυ, ολοι παθιαζονται με μια συγκεκριμενη εταιρια, ολοι εχουν μονο θετικα να πουνε για το πρωτο τους αυτοκινητο και συνηθως, οι αγαπες ειναι...κληρονομικες. Πχ εαν σε μια οικογενεια μπαινοβγαινουν μονο Γαλλικα, λογικο ειναι και τα παιδια να μαθουν ετσι.

Κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχουν "κακα" αυτοκινητα, αλλα αυτοκινητα που μας αρεσουν και μας εξυπηρετουν ή το αντιθετο.

Μερικες φορες ομως τα πραματα ειναι απλα.

Αντιγραφω απο το φορουμ των 4τροχων:
Quote :

LANCIA
1) D50:
Ο κινητήρας V8 χρησιμοποιήθηκε σαν δομικό στοιχείο του σασί (κάτι το οποίο βλέπουμε ακόμη και σήμερα). Δύο διαμήκη τοποθετημένα ρεζερβουάρ μεταξύ των ζευγαριών εμπρός-πίσω τροχού) κάτι το οποίο προσέφερα πολλά τόσο στη διατήρηση σταθερής κατανομής βάρους καθώς η στάθμη της βενζίνης μειωνόταν όσο και στην αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου. Ζύγιζε μόλις 600 κιλά.

2) Lambda
Το πρώτο αυτοκίνητο με αυτοφερώμενο αμάξωμα. Ο πρώτος κινητήρας σε διάταξη V (V4), μπλοκ αλουμινίου και το πρώτο αυτοκίνητο με ανεξάρτητη ανάρτηση (στους εμπρός τροχούς).
Στο τέλος του 1918 ο Βιντσέντζο Λάντσια είχε κατοχυρώσει κάθε τεχνολογική καινοτομία της Λάμδα ως ευρεσιτεχνία. Και ήταν πολλές...

3) Aurelia
Ο πρώτος κινητήρας V6.

4) Delta S4
Το πρώτο αυτοκίνητο με κινητήρα που συνδύαζε μηχανικό υπερτροφοδότη και στροβιλοσυμπιεστή για ευνόητους λόγους.

5) ECV GROUP S
Επαναστατικό σύστημα Triflux στην κυλινδροκεφαλή.


6) Ο τύπος του κινητήρα του VW VR6, αποτελεί ευρεσιτεχνία της Lancia από την 1η Ιουλίου του 1915!!!

7) Η πρώτη εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητο με ενσωματωμένο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό σύστημα (Lancia Theta, 1913).

8 ) 1911. Η πρώτη εταιρεία που παρουσιάζει αυτοκίνητο με ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη.

9) Ζάντες κατασκευασμένες από χάλυβα. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1911!!!

10) Θερμοστατικός έλεγχος του κινητήρα (Αurelia).

11) Ελαστικές βάσεις κινητήρα (άλλη μια παγκόσμια πατέντα, Lancia Astura, 1932-1933).

12) 1984 Lancia Trevi Bimotore. Ήταν μια τεχνολογική άσκηση από τους Ιταλούς με στόχο την εξέλιξη της αγωνιστικής Delta S4. Δύο κινητήρες Volumex, δύο κιβώτια ταχυτήτων, δύο διαφορικά και τετρακίνηση. To κυριότερο! Τέσσερα χρόνια πριν η BMW παρουσιάσει τη σειρά 7 με το "fly-by-wire" γκάζι, η Lancia ήδη το είχε χρησιμοποιήσει με επιτυχία ήδη από το 1984! Καταργείται η ντίζα και τη θέση της παίρνουν δύο actuators αεροπορικού τύπου τα οποία ελέγχουν τη θέση των πεταλούδων και οδηγούνται από τους παλμούς που δημιουργεί μια ηλεκτρονική διάταξη τοποθετημένη στο πεντάλ του γκαζιού. Το ακόμη σημαντικότερο στην υπόθεση είναι πως εφόσον πλέον ήταν δυνατή η αυτόνομη λειτουργία των πεταλούδων των δύο κινητήρων, μέσω της ηλεκτρονικής διάταξης υπήρχε η δυνατότητα παροχής του επιθυμητού ποσοστού ισχύος σε καθέναν από τους δύο άξονες, ανάλογα με τις συνθήκες!!!

13) Υδραυλικός έλεγχος του τεντωτήρα της "καδένας". Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, 1950.

14) Δύο δικύλινδροι V κινητήρες διατεταγμένοι σε μορφή "μπόξερ".

15) Ελατήρια στο δίσκο του συμπλέκτη για την εξάλειψη των κραδασμών από την βίαιη σύμπλεξη.

16) Κιβώτιο 8 ταχυτήτων για το στρατιωτικό όχημα 3 Ro (τέλη δεκαετίας 30).

17) Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το σχεδιασμό κυκλώματος λίπανσης (Lancia Alpha, 1906).

18 ) Επαναστατικός σχεδιασμός καρμπιρατέρ (Lancia Alpha, 1906).

19) Lancia Aprilia: ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, 1937.

20)Δημιουργία του πρώτου πολυμορφικού (Megagamma 1978).

FERRARI
1) 156: Άμεσος ψεκασμός καυσίμου (1963)

2) 500: Τετρακύλινδρος εν σειρά με 2 εκκ. επικεφαλής και κεφαλή με 2 μπουζί ανα κύλινδρο. Το κιβώτιο 4 ταχ. ήταν ένα σώμα με το διαφορικό και συνδεόταν με τον κινητήρα μέσω ενός κοντού άξονα μετάδοσης τοποθετημένου κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

3) 312Τ: Εγκαρσια τοποθετημένο κιβώτιο ταχυτήτων.

4)360 Modena F1: Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων μέσω μοχλών πίσω από το τιμόνι. Τεχνολογία προερχόμενη από καινοτομία της Ferrari στη Φόρμουλα1. Αντιγράφηκε από πολλούς ανταγωνιστές.

ALFA ROMEO
1) P3 (1932)
Το πρώτο πραγματικό μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η ισχύς μεταδιδόταν προς τους πίσω τροχούς μέσω δύο αξόνων μετάδοσης, κάτι το οποίο επέτρεπε τη χαμηλότερη τοποθέτηση του καθίσματος του οδηγού, με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κ.β. Η αρχική ανάρτηση με φύλλα σούστας αντικαταστάθηκε από ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου Dubonnet.

2) Τipo 158 Alfetta (1950)
Το μπλοκ του κινητήρα ήταν κατασκευασμένο από κράμα μαγνησίου και αποτελούνταν από 2 ξεχωριστά κομμάτια τα οποία συνδέονταν από μια κοινή κυλινδροκεφαλή. Το κάρτερ και ο στροφαλοθάλαμος ήταν κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό (συνεχόμενα). Ο στροφαλοφόρος ήταν κατασκευασμένος από χρωμονικελιούχο χάλυβα.

3) Bimotore (1935)
Ο Λουίτζι Μπάτζι σχεδίασε ένα νέο σασί το οποίο θα φιλοξενούσε δύο 8κύλινδρους κινητήρες, τοποθετημένοι ο ένας μπροστά και ο άλλος πίσω από τον οδηγό. Το διαφορικό ήταν τοποθετημένο στο κέντρο με την ισχύ να παρέχεται στους πίσω τροχούς μέσω 2 αξόνων μετάδοσης οι οποίοι ήταν τοποθετημένοι σε σχήμα Υ μεταξύ τους. Ανεξάρτητη ανάρτηση Dubonnet, δύο εγκαρσια τοποθετημένα ρεζερβουάρ.

4) Tipo 512 (1940)
Δωδεκακύλινδρος κινητήρας μπόξερ τοποθετημένος πίσω με τη μικρότερη διαδρομή εμβόλων ever, 54mm.

5) RLSS TOURER (1925)
Το πρώτο αυτοκίνητο με αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο.

6) Υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας, δεκαετία 80 (F1)

7) Ψεκασμός νερού στο θάλαμο καύσης (GTA)

8 ) 1972 Αlfetta Tipo 116.Transaxle σε αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας(πίσω δίσκοι εσωτερικά τοποθετημένοι)

9) 1983 Alfetta 2000 QO.Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων

AQUILA ITALIANA
1912/1913
1) Βαλβίδες επικεφαλής,
2) Κοίλοι διωστήρες
3) Έμβολα κράματος αλουμινίου
4) Στροφαλοφόρος άξονας στηριζόμενος σε σφαιρικά έδρανα.


FIAT
Το πρώτο αυτοκίνητο ο κινητήρας του οποίου είχε αλουμινένια κυλινδροκεφαλή (1928).

Nuova 500 1957 To πρώτο supermini

Panda 1980 Tο πρώτο citycar

Chassis steel spaceframe(Fiat Multipla,Alfa Nuvola)
Chassis Multisplit(CRF(Fiat Research center))
Chassis DualFrame(Stilo,Thesis)
πρώτη εμπρόσθια multilink(Lancia Thesis)
common rail unijet(Elasis,Fiat Research Center)
common rail II multijet(Elasis,CRF,Magneti Marelli)
Uniair electronic valve control(Elasis,CRF)
Multiair electronic valve control for diesel engines(Elasis,CRF)
Connect τηλεματική onboard(CRF)
Intellibus τηλεματική onboard(CRF,Boeing Phantom Works)
automotive windows(CRF,Microsoft)
E-diff differential(Ferrari F430)

FOD ("Fonderie Officine De Benedetti")
Εν έτει 1924 η FOD κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο με μονοκόμματο αλουμινένιο πλαίσιο και επιπλέον εχρησιμοποιείτο ΠΑΝΤΟΥ το αλουμίνιο....ζάντες, κυλινδροκεφαλή, έμβολα, αμάξωμα, σωληνάκια, χερούλια στις πόρτες.....κτλ.

FRAM ("Fabbrica di Rotabili, Avantreni e Motori")
Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής κινούμενο από ηλεκτροκινητήρα, εν έτει 1905.....

ITALA
1904. Η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε περιστροφικές βαλβίδες σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Ποιο αμαξι ευρειας παραγωγης τη δεκαετια 70 ειχε ανεξαρτητες αναρτησεις σε ολους τους τροχους (αντι για σουστες) που παρειχαν αξιοθαυμαστη οδικη συμπεριφορα για τα τοτε δεδομενα? Ποιο αμαξι στην ιδια κατηγορια εκεινα τα χρονια ειχε εγκαρσια τοποθετημενο κινητηρα με κλιση εμπρος για καλυτερη κατανομη βαρους? Με αρθρωτο αξονα τιμονιου, δισκοφρενα παντου (αντι για ταμπουρα) και συστημα αντιμπλοκαρισματος των πισω τροχων σε περιπτωση αποτομου φρεναρισματος?
Ποιας εταιριας το αυτοκινητο χαρακτηριστηκε και συνεχιζει να χαρακτηριζεται ως το πρωτο "συγχρονο" αμαξι? Ποια σειρα κινητηρων συναρμολογουνταν αποκλειστικα απο ρομποτ?
Ακομα και σημερα, η fiat καινοτομει με τεχνολογια multiair...


Σιγουρα, ενα Punto, ενα Cinque, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο σαν αυτοκινητα.
Σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερα αυτοκινητα.
Σιγουρα το Opel Corsa OPC ειναι ενα πολυ γρηγορο αμαξι, καλοφτιαγμενο για τα δεδομενα της κατηγοριας και στριβει αερα.
Σιγουρα το Insignia ειναι αμαξαρα.

Αλλα οχι ρε φιλε οτι τα Ιταλικα δεν πιανουν μια...
Και εγω δεν τρελαινομαι για τα VW, αλλα γιατι να μη παραδεχτω οτι το DSG ειναι κορυφαιο?
Γιατι να μη παραδεχτω οτι εισηγαγαν και εφαρμοσαν την υπερπληρωση σε καθημερινα αμαξια με πιο πετυχημενο τροπο απο οτι οι Ιταλοι (που βεβαια εβγαζαν μικρα τουρμπακια καμμια 25αρια χρονια πριν)
Και στο κατω-κατω, αφου ο τυπος εχει τετοια απεχθεια προς τα Ιταλικα, που τα ξερει ολα αυτα?
Απο το ραδιο αρβυλα? Απο το "μου ειπαν" και απο το "ακουσα"?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 8:54 pm

Καταρχην θελω να πω οτι χαιρομαι που εμεις μπορουμε να μιλαμε με επιχειρηματα και να κραταμε ενα σοβαρο υφος στα μηνυματα μας.
Μετα το post του Γιωργου καταλαβαινουμε οτι μονο η ανακαλυψη του τροχου ξεφυγε απο τους ιταλους.
Επισης με τι να συγκρινω την πρωην μου την 75αρα μου ρε παιδια? με vectra a,με audi 80 1.6 70hp η με vw vento 1,8 90hp...
Back to top Go down
saxon_747
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Θεσσαλονικη
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 88
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 9:01 pm

tasosjet wrote:

Επισης με τι να συγκρινω την πρωην μου την 75αρα μου ρε παιδια? με vectra a,με audi 80 1.6 70hp η με vw vento 1,8 90hp...

Σιγουρα οχι με τα παραπανω...
Με καμμια BWM 3 ισως...
Back to top Go down
litsa
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 401
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-21

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Wed Jun 09, 2010 10:02 pm

saxon_747 wrote:
tasosjet wrote:

Επισης με τι να συγκρινω την πρωην μου την 75αρα μου ρε παιδια? με vectra a,με audi 80 1.6 70hp η με vw vento 1,8 90hp...

Σιγουρα οχι με τα παραπανω...
Με καμμια BWM 3 ισως...

Και πάλι δεν υπάρχει σύγκριση... Laughing

saxon_747 wrote:
Σιγουρα, ενα Punto, ενα Cinque, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο σαν αυτοκινητα.


Αυτό πρέπει να το πάρεις πίσω...... Very Happy Very Happy

saxon_747 wrote:
Σιγουρα το Opel Corsa OPC ειναι ενα πολυ γρηγορο αμαξι, καλοφτιαγμενο για τα δεδομενα της κατηγοριας και στριβει αερα.
Για το τελευταίο μην είσαι σίγουρος....εκτός και εννοείς στρίβεις και είσαι στον αέρα....
tongue
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 6:16 am

Kαι για να γουσταρουμε λιγο ριξτε μια ματια εδω...
Το δυσκολο δεν ειναι να φτιαξεις ενα γρηγορο αμαξι,το δυσκολο ειναι να περασεις την ισχυ του στο δρομο..ετσι δεν ειναι?
Τελικα καποιοι δεν το χουν... http://www.youtube.com/watch?v=2FHLzWwghmU
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 6:45 am

εεεεεε αφου στριβει...ειναι πασιφανες!!!! cheers
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 12:19 pm

Λοιπον,μετα απο αρκετο διαβασμα στο εν λογο κλαμπ μετα απο υποδειξη του κωστα θα παραθεσω και εγω την δικη μου ταπεινη αποψη.
Κωστα καταρχην θα ξεκινησω με το θεμα της εγγραφης σου στο opel club και θα σε πω περαν οτι πολυ σε αγαπαω εκανες λαθος κατεμε που μπηκες στον κοπο και γραφτηκες για το συγκεκριμενο ατομο!
Το ιντερνετ ολοι γνωριζουμε οτι ειναι ελευθερο ωστε να εκφραζομαστε να λογομαχουμε και για οτι κατεβαινει στο μυαλο μας,αυτο ομως δειχνει και το τι επιπεδο εχουμε δυστηχως η ευτυχως.Οτι υπαρχουν ατομα που δεν τους αρεσουν τα ιταλικα η γερμανικα η οτι αλλο θες και αυτο το γνωριζουμε,το μονο που δεν γνωριζουμε ειναι το ποτε θα τους ερθει η βλακεια στο κεφαλι ωστε να το ανακοινωσουν στους αλλους οτι ειμαι κολλημενος και δεν υπαρχει τιποτα αλλο περαν απο αυτο που θελω εγω!
Αλλωστε αυτη ειναι και οι δουλεια των διαχειριστων αυτων των χωρων οπως και σε αυτον που βρισκομαστε τωρα να κυριαρχει ηθως και αξιοπρεπεια που απο οσα γραψατε μας βγαζετε ασπροπροσωπους. Wink
Εκει υπαρχει και το λαθος των διαχειριστων που το αφησανε να παρει τετοια τροπη ολη η υποθεση. nono
Απο οσα γνωριζω μεχρι τωρα απο τεχνικα θεματα δεν υπαρχει κακια εταιρια υπαρχουν κακοι οδηγοι και αυτο το λεω βαση των πραγματων που υπαρχουν παντου.
Το 70% της ελλαδας εχει,ειχε η θα εχει καποιο ιταλικο στα χερια του.
Αυτο ομως με προσθεση της αγνοιας σε θεματα συντηρησης δεν κανει την εταιρια (μαπα) αλλα ο χειρισμος του μηχανηματος στο τελος θα βγει καταστροφικος,οτι βγηκαν καποια προβληματα και στην δικια μας εταιρια και αυτο το αναγνωριζω αλλα δεν δεχομαι οτι μονο τα ιταλικα το επαθαν αυτο γιατι εαν αρχιζω και γραφω για αλλων εταιριων προβληματα προβλεπω το τοπικ να πιανει καμια 10 σελιδες.
Αυτα που εζησα εγω σε θεματα μηχανικης(μοτοσυκλετες) υπαρχουν και θα υπαρχουν παντα και παντου,δλδ η εταιρια να δινει βαρος σε ενα συγκεκριμενο μοντελο το οποιο θα αφησει εποχη και σε καποιο αλλο οχι και το οποιο θα παρουσιασει στη συνεχεια προβληματα αλλα εαν το προσεξετε θα χτυπησει τρελα νουμερα πωλησεων.
Ολα ειναι ενα καλοστημενο παιχνιδι των εταιριων ωστε απο καποια μοντελα να βγαλουν τζιρο και απο καποια αλλα να βγαλουν ονομα.
Και η OPEL εβγαλε καποια καλα μοντελα και καποια οχι,τι παει να πει αυτο οτι η εταιρια ειναι μουφα? η οτι καποια μοντελα τα βγαζει με (ημερομινια ληξης!) bounce
Ολα παιζονται στο βωμο του χρηματος....
Χαιρομαι παντως ιδιαιτερα που κρατατε ενα επιπεδο που πολυ θα το ζηλευαν!!! Very Happy


Και κατι τελευταιο που ζηταω και την γνωμη των παλιων που γνωριζουν (και το vtec δεν ειναι ιταλικης γενιας???) η λαθος με`χουν πληροφορηση!
Back to top Go down
saxon_747
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Θεσσαλονικη
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 88
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 12:45 pm

1960 Developed by Giovanni Torazza (US Patent 3,641,988)

1975, General Motors (GM) patented a system intended to vary valve lift. GM was interested in throttling the intake valves in order to reduce emissions. This was done by minimizing the amount of lift at low load to keep the intake velocity higher, thereby atomizing the intake charge. GM encountered problems running at very low lift, and abandoned the project.

1980 Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars 1980 (US Patent 4,231,330)

1986 Nissan developed their own form of VVT with the VG30DE(TT) engine

1989 Honda- VTEC system

1992 Porsche introduced VarioCam

1992, BMW introduced the VANOS system

1999, Porsche introduced VarioCam Plus

2001, BMW introduced the Valvetronic system

2005, General Motors offered the first Variable Valve timing system for pushrod V6 engines

2007, DaimlerChrysler became the first manufacturer to produce a cam-in-block engine with independent control of exhaust cam timing relative to the intake

2009, Fiat Powertrain Technologies introduced the Multiair system
Back to top Go down
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 12:56 pm

Παναηηηη...επειδη ακριβως ειναι ελευθερος χωρος για συζητηση το καθε forum, γι' αυτο επελεξα να γραφω σε αυτο...ηταν κατι που δεν με αρεσε στον τροπο γραφης του συγκεκριμενου τοπικ και γι' αυτο προχωρησα στο θεμα της εγγραφης... Cool
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 5:32 pm

saxon_747 wrote:
1960 Developed by Giovanni Torazza (US Patent 3,641,988)

1975, General Motors (GM) patented a system intended to vary valve lift. GM was interested in throttling the intake valves in order to reduce emissions. This was done by minimizing the amount of lift at low load to keep the intake velocity higher, thereby atomizing the intake charge. GM encountered problems running at very low lift, and abandoned the project.

1980 Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars 1980 (US Patent 4,231,330)

1986 Nissan developed their own form of VVT with the VG30DE(TT) engine

1989 Honda- VTEC system

1992 Porsche introduced VarioCam

1992, BMW introduced the VANOS system

1999, Porsche introduced VarioCam Plus

2001, BMW introduced the Valvetronic system

2005, General Motors offered the first Variable Valve timing system for pushrod V6 engines

2007, DaimlerChrysler became the first manufacturer to produce a cam-in-block engine with independent control of exhaust cam timing relative to the intake

2009, Fiat Powertrain Technologies introduced the Multiair system

Σωστος ο γιωργος! Wink
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 6:32 pm

εγω δεν θα κατηγορησω κανεναν και θα συμφωνησω αλλα παραλληλα θα διαφωνησω με τον Saxon_747.

οι Ιταλοι ηταν πρωτοποροι τεχνολογικα κτλ κτλ. Αυτο δε μου λεει κατι εμενα μου εχω VW, Opel η δε ξερω γω τι αλλο...

δε κατηγορω κανεναν για οτι αγοραζει!

γιατι???

γιατι αυτος που θελει ανευ ορων αξιοπιστια και καταναλωση θα ναι χαζος να μην παρει Avensis.

αυτος που θελει να το στριβει σαν τρελος θα ναι χαζος να μην παρει Clio η Megane RS.

αυτος που θελει να ριχνει γκομενες θα ναι χαζος να μην παρει μια 3αρα coupe η ενα TT η μια SLK.

αυτος που θελει να πηγαινει στο χωριο του με την "κουρσα" δε γινεται να μην παρει C-CLass.

ο καθε ανθρωπος πρεπει να διαλεγει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ βασει των αναγκων του.

που ειναι το προβλημα και βγαινουν τα πικροχωλα σχολια προς αλλες εταιριες οπως εκανα εγω πιο πριν???

το προβλημα για μενα ειναι:

να θες στριψιμο (η να περιφανευεσαι γιαυτο) και να εχεις παρει Astra OPC η Colt CZT.
να θες χαρακτηρα (η να περιφανευεσαι γιαυτο) και να εχεις παρει Golf.
να θες αξιοπιστια (η να περιφανευεσαι γιαυτο) και να εχεις παρει VW
να θες ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και να μην εχεις παρει Ιταλικο η Γαλλικο.
να θες καταναλωση και να εχεις παρει 147 twinspark.
να θες ενα αυτοκινητο πολης και να κυκλοφορεις με την Μερτσεντα!

οπως επισης να εχεις Avensis και να νομιζεις οτι στριβει.... κτλ κτλ..

εκει φιλε εχεις προβλημα...
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 6:42 pm

Σε αυτο νομιζω οτι συμφωνουμε ολοι γιαννη,εκει ειναι το ζητουμενο αλλα και το προβλημα μαζι αφου δεν καταλαβαινουν μερικοι οτι οι ιδιοι εκανα τη πατατα μονοι τους σε σχεση με το αυτοκινητο που αγορασαν.
Π.χ πηρε καποιος ενα μικρομεσαιο και θελει να ειναι αεροπλανο στην εθνικη!!εμ δεν γινονται αυτα αλλα και φυσικα δεν φταιει και η εταιρια!Μην μας κατεβαινει και οτι να`ναι... Laughing
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 7:29 pm

μα η περιπτωση του catman και καθε catman ειναι αντιστοιχη οσων αγοραζουν smart και λενε εχω αυτοκινητο...

απλα δεν ξερει ο ανθρωπος και φαινεται...

αυτο δε θα πρεπει να προκαλει εκνευρισμο και αντιδραση απο εμας και καθεναν που τον διαβαζει.. ειναι αποδεδειγμενο το οτι να μιλας σε εναν ανθρωπο που ειναι καθετος σε κατι, σχεδον ποτε δεν εχει αποτελεσμα..

ισα ισα θα σε ριξει στο επιπεδο της συζητησης του και θα αναγκαστεις και εσυ να λες ""μπραβο βλακα ευτυχως που οδηγας βαρκες-Opel και οταν περνας απο την καφετερια σε αναγνωριζουν απο τον ηχο "σερνω συρμα" που παραγουν τα ψωφια μοτερ σου""..

αυτο περισσοτερο τον "κακο" της υποθεσεως σε κανει παρα σου δινει το δικιο με το μερος σου..

γιαυτο εγω ειμαι της αποψης οπου ανακαλυπτουμε τετοια γελοια αρθρα απλα να τα αναφερουμε στο φορουμ και να γελαμε μεταξυ μας..

ασε τον αδαη στην αυταπατη του... Wink

Οπως λεει και η τραγουδαρα: Sweet dreams are made of this, who am i to disagree? some of them want to abuse you, some of them want to be abused....

Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 7:49 pm

Σωστος αλλα θα σε παρακαλεσω οχι χαρακτηρισμους.. Wink
Back to top Go down
saxon_747
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Θεσσαλονικη
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 88
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Thu Jun 10, 2010 9:24 pm

VeRDe wrote:
αλλα παραλληλα θα διαφωνησω με τον Saxon_747.

οι Ιταλοι ηταν πρωτοποροι τεχνολογικα κτλ κτλ. Αυτο δε μου λεει κατι εμενα μου εχω VW, Opel η δε ξερω γω τι αλλο...

δε κατηγορω κανεναν για οτι αγοραζει!


Ουτε εγω κατηγορω κανεναν. Αλλο τα γεγονοτα και η ιστορια και αλλο το τι χρειαζομαι απο ενα αυτοκινητο

Εαν διαβασες εγραψα:
saxon_747 wrote:

Κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχουν "κακα" αυτοκινητα, αλλα αυτοκινητα που μας αρεσουν και μας εξυπηρετουν ή το αντιθετο.

Μερικες φορες ομως τα πραματα ειναι απλα.


Οποτε μαλλον συμφωνουμε.
Back to top Go down
dondemetrio
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Βρυξέλλες
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 246
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-05-18

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Fri Jun 11, 2010 3:34 am

να σου πω τι,καλα εκανε ο κώστας και μπηκε,παιδια επιτελους αυτο το παραμυθι-προπαγανδα οτι δλδ τα ιταλικα ειναι για πετμα πρεπει να τελειώνει...και επειδη εκει μεσα τα χωνουν και για το δικο μου συγκεκριμενα εγω θα τους πω οτι το μοτερακι μου (fire, κατ εμε απ τους καλυτερους ατμοσφιρικους εβερ, ακομα και στη συγχρονη εκδοχη του..) εχει 213.00 χλμ και οποιος θελει του σκαναρω τη καρτα καυσαερίων να δει..και οσο για το ανα κυκλοφορουν στο δρομο ζουμε και βασιλεύουμε ..και οπου να ναι θα βγαλουμε και πινακίδες ιστορικου..βαρεθηκα,βαρεθηκα βαρεθηκα αυτη τη συζητηση και τη προκατάληψη και τη προπαγαναδα που υπαρχει...οσο γι αυτο που λεει ενα παιδι εκει μεσα γ αουντι να λαμπαδιαζει,εγω εχω δει με τα ματια μου vw να γλυτωνει το μπουρλοτο στο παρα 5..και ηταν μερικων μηνων..και ναι αν θες να δεις αξιοπιστια εταιρειας ρωτας οδικη βοήθεια ή ασφαλιστικη, για να μη παραθεσω εδω μεσα τη λιστα της ντεκρα φετος για τα πιο αξιοπιστα στη γερμανια, οπου η ΑΛΦΑ πρωτευει..τεσπα δε ξανασχολουμαι αρκετες αντιπαραθέσεις ειχα με φιλους μου ήδη..παντως για μενα καλα έκανες πρεπει να τελειώνουν αυτα τα στερεότυπα καποια στιγμη...
Back to top Go down
VeRDe
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Πάτρα
Ηλικία : 27
Αριθμός μηνυμάτων : 1079
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-09

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Fri Jun 11, 2010 4:14 pm

PontikaS wrote:
Σωστος αλλα θα σε παρακαλεσω οχι χαρακτηρισμους.. Wink
ειναι υποθετικος χαρακτηρισμος.. ειπα τι θα μπορουσα να πω... δε θα χαρακτηριζα δημοσια καποιον ποτε μονο και μονο απο την επιλογη ενος αυτοκινητου ομως! Cool

οπως και να χει θα ειμαι πιο προσεκτικος στο εξης! Wink
Back to top Go down
PontikaS
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : Θεσ/νικη
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1105
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-01-12

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Sat Jun 12, 2010 4:44 am

ty γιαννακη μ.... friends Very Happy
Back to top Go down
nikos68
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 2010-04-30

PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Sat Jun 12, 2010 1:03 pm

Η διαφήμιση τα λέει όλα………………..
Αν δεν είχαμε καρδιά θα είμαστε απλά μηχανές

Εγώ λέω ότι καλά έκανες και μπήκες και υπερασπίστηκες αυτά που πιστεύεις
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...   Today at 11:50 am

Back to top Go down
 
Οποιοι θελουνε ας κανουνε μια περατζαδα απο το κατωθι club...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :: Εκτός Θέματος-
Jump to: