ClubFiat.grHomeFAQRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
ClubFiat Hellas on Facebook
FaceBook Icon
FiatRacingTeam.gr


Share | 
 

  H Auto Avio Construzioni ξαναζεί;

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: H Auto Avio Construzioni ξαναζεί;   Sat Oct 08, 2011 1:37 pm



Κείμενο: Κ. Παπαγιαννόπουλος

Το ιστορικό της φίρμας

Ο Enzo Ferrari, ο ιδρυτής της Ferrari, αρχικά εργάστηκε για την Alfa Romeo. Tο 1939 έφυγε από την εταιρία, αλλά μέρος της συμφωνίας ήταν ότι αυτός δεν θα μπορούσε να κατασκευάσει οποιαδήποτε οχήματα με την επωνυμία του για τέσσερα χρόνια.
Ξέροντας αυτό, ο Enzo δημιούργησε την Auto Avio Construzioni, μία εταιρία που θα κατασκεύαζε ανταλλακτικά αεροπλάνων κυρίως και υδραυλικές μηχανές λείανσης για την παραγωγή των ρουλεμάν.
Το 1940 ο Enzo Ferrari κατασκεύασε δύο αυτοκίνητα για να πάρει μέρος στον αγώνα "Gran Premio Brescia delle Mille Miglia", η διαδρομή θα περιλάμβανε το "τρίγωνο" των πόλεων Brescia - Cremona - Mantova. Μια διαδρομή 165 χλμ, που οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να την κάνουν εννέα φορές. Οι οδηγοί ήταν οι Alberto Ascari και Lotario Rangoni di Machiavelli.

Auto Avio Costruzioni 815 (1940)

(Η ονομασία βγήκε από τα χαρακτηριστικά, 8 κυλίνδροι 1500 κ.εκ.)





Τα χρόνια πέρασαν και μετά το τέλος του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, o Enzo Ferrari ίδρυσε δικό του εμπορικό σήμα (την Ferrari) και τελικά παρήγαγε το πρώτο της αυτοκίνητο, το μοντέλο 125. Τα υπόλοιπα για την μάρκα "Ferrari" είναι ιστορία...λαμπρή ιστορία...ένας θρύλος!

Οι σημερινές μέρες...

Ένα πρόσωπο, ο Laurent Miller, θέλησε να συνεχίσει...μάλλον να ξαναζωντανέψει την Auto Avio Construzioni, αλλά αντιμετώπισε αμέσως την νομική διαμάχη από την Ferrari για το αν δικαιούται να κάνει χρήση του brand name.
Ο Muller αρχικά το 2004 υποστήριξε ότι έχει αγοράσει το δικαίωμα να το εμπορικό σήμα της Auto Avio Construzioni με σκοπό, μέσω παραγγελίας, την κατασκευή μιας Ferrari F430 εφοδιασμένη με κινητήρα V12, αντί του V8 που έχει το μοντέλο παραγωγής.
Τον Μάιο του 2008, ο Muller έδωσε συνέντευξη στο γαλλικό περιοδικό Sport Auto, αποκαλύπτοντας τις λεπτομέρειες για το project της εταιρείας του. Ωστόσο, η Ferrari Αμέσως παρενέβει και κατέθεσε αγωγή εναντίον του, βάζοντας τέλος στα σχέδια.
Ο Muller προσπάθησε να καταλήξει σε συμφωνία με την ιταλική εταιρία Ferrari, αλλά αυτό δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.
Οι ανθρωποί της Ferrari ήταν σαφείς. Δικαιώματα για το όνομα Auto Avio Costruzioni έχει μόνο η Ferrari και ο δημιουργός της Enzo Ferrari που ήταν και ιδιοκτησία του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται δημόσια το νομικό τμήμα της Ferrari να σταματά τέτοιου είδους προσπάθειες.
Το 2008, η Ferrari απειλούσε ότι θα ληφθούν νομικά μέτρα κατά του ανθρώπου που στην Αγγλία θέλησε να μετατρέψει μια 360 Modena σε...λιμουζίνα, υποστηρίζοντας ότι αυτό είναι μία Ferrari .
Αλλά πίσω στο θέμα και τον Muller...
Η Ferrari θέλει πάλι να μπλοκάρει την νέα του προσπάθεια, με αυτοκίνητο αυτή τη φορά μία Alfa Romeo 159, αγόρασε από ελληνική (!!!) αντιπροσωπία αυτοκινήτου λίγο πριν το κλείσιμο αυτής. (Αλήθεια ποια είναι?)
Το αυτοκίνητο εξωτερικά θα είναι βαμμένο σε διχρωμία κόκκινου-γκρι, ενώ μηχανικά θα φοράει έναν αναβαθμισμένο κινητήρα 1.8-λίτρων υπερτροφοδοτούμενο 240 ίππων και 370 Nm (αντί των 200 και 340 nm της παραγωγής).

Να τi υποστηρίζει ο Miller



Since 2004 I am the owner of the trademark "Auto Avio Costruzioni". This was the name Enzo Ferrari choose for his company when he left Alfa Romeo in 1939. The agreement with Alfa said that he couldn't use his name to build a car during 4 years as he left Alfa Romeo ( Scuderia Ferrari was in fact a great name for Alfa racing).

With the money Enzo founded his company. (with no possibility to build cars...) But in the end of 1939, he receive an order to build 2 cars for the Mille Miglia of 1940. At the start of the race 2 "Auto Avio Costruzioni 815" were there.

So this was the only 2 cars built, and after the war in 1947, the next Ferrari car was the 125, the first real Ferrari. But you already know the story...

So in 2004, I have the idea of buying the trademark and with some friends we wanted to build a special car based on a Ferrari F430, but with a V12 engine.

After 4 years, we announced the project in the French Sport Auto of May 2008. The car was due in 2010 to celebrate the 70 years of the first Auto Avio 815...

But as soon as Ferrari see the article, they decided to make a law suit against us. So all the project was stopped, and since then we are waiting for the law suit to really begins.

We first try to make an agreement with Ferrari, but it was quite impossible to speak with them, so arrogant that the only solution for us is to go to the end of the law suit to prove them that they have no rights on this trademark (the deposit was never done by Ferrari Spa during more than 60 years...and now they claims that Auto Avio belongs to them because it was Enzo creation...).

All this is not really interesting for you, but what I want to tell you is the fact that, we have for the moment no rights to modify a Ferrari, but we use our trademark to transform an Alfa Romeo 159 TBi. It is a one-piece edition, with a special color red- metal grey Touring (an Alfa color) with an 1.8 turbo with 240 Horsepower and 370 NM (instead of 200 HP and 320 NM) (with special ECU)

What is funny is that we can sell this car for only 39'900 Swiss francs ( approx. 32,000 euros), a far less than the catalog price of the original one. We bought the car from the Greek market where Alfa could not sell any 159 anymore...

We hope to make a great Ferrari one day, but we will see if the law is the same for the little we are as for a big company like Ferrari.

I send you this story, because I think you are the only one that can speak about it, all the cars newspapers are too afraid of never testing again the future new red cars of Maranello..."


Πηγή: Carscoop

Το project "Ferrari 360 Modena V12"









Η Alfa Romeo 159














_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
elaborus
Διαχειριστής
Διαχειριστής


Τόπος : ...από τη νυφούλα του βορρά γιαααα!!!
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 2942
Ημερομηνία εγγραφής : 2009-10-20

PostSubject: Re: H Auto Avio Construzioni ξαναζεί;   Sat Jan 07, 2012 1:10 pm

Ο Muller μας δείξει την τελευταία δημιουργία του...αφού η πρώτη 159 έχει πουληθεί, αποφάσισε να κάνει άλλη μία δίχρωμη 159, αυτή τη φορά με σκούρο γκρι αμάξωμα συμπληρωμένο από μαύρες ματ λωρίδες με οροφή σε πορτοκαλί βαφή. (από την γκάμα της Lamborghini το βερνίκι). Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης μοτέρ 240 ίππων προερχόμενο από την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση της Alfa 1,75 λίτρων.
Όπως μας είπε ο Muller, η δικαστική μάχη με τη Ferrari, η έκβαση της οποίας θα αποφασίσει ποιος έχει τα δικαιώματα για το εμπορικό σήμα AAC, θα αρχίσει το Μάρτιο του 2012.



Για περισσότερες φωτογραφίες εδώ

http://carscoop.blogspot.com/2011/12/auto-avio-costruzioni-tunes-second-alfa.html




_________________
Two PhotoBlogs for Fiat Cinquecentos & Seicentos Owners & Lovers...All about Stock versions,Tuning & Racing!
Visit: http://centolovers.blogspot.com - http://centorallylovers.blogspot.com
One PhotoBlog about the Green Hell!
Visit: http://der-nordschleife.blogspot.com
Back to top Go down
http://centolovers.blogspot.com
 
H Auto Avio Construzioni ξαναζεί;
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Club Fiat Hellas the only Fiat Club in Greece :: FIAT GROUP AREA :: Alfa Romeo-
Jump to: